Autorzy Kuma War chcą wykorzystać silnik Source w swoich przyszłych grach

Komputerowcy, interesujący się grami o tematyce militarnej, pewnikiem doskonale znają Kuma War – wirtualną symulację współczesnego pola walki, oferującą widok z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Produkt ów został stworzony przez ludzi z firmy Kuma Reality Games, którzy teraz szykują następne elektroniczno-rozrywkowe projekty.

Radosław Grabowski

Komentarze

Komputerowcy, interesujący się grami o tematyce militarnej, pewnikiem doskonale znają Kuma War – wirtualną symulację współczesnego pola walki, oferującą widok z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Produkt ów został stworzony przez ludzi z firmy Kuma Reality Games, którzy teraz szykują następne elektroniczno-rozrywkowe projekty.

Właśnie z myślą o kolejnych dziełach wspomniani developerzy podpisali umowę z Valve Software, dzięki czemu dysponują obecnie licencją na wykorzystywanie silnika Source (vide Half-Life 2, Dark Messiah of Might and Magic i SiN Episodes). Engine ten napędzać będzie przede wszystkim nową wersję Kuma War, mającą ujrzeć światło dzienne w drugiej połowie bieżącego roku. Ponadto programiści zamierzają zaimplementować pozyskaną technologię w tajemniczej grze akcji z elementami komediowymi – komercyjny debiut gotowego pecetowego produktu powinien nastąpić w ciągu najbliższych dziewięciu miesięcy.

Kuma War

Kuma War

PC
Data wydania: 1 kwietnia 2004
Kuma War - Encyklopedia Gier
6.0

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Auto Assault gotowe

Następny
Auto Assault gotowe

SpellForce II w „złocie”

Poprzedni
SpellForce II w „złocie”

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl