autor: Radosław Grabowski
Autorzy Kuma War chcą wykorzystać silnik Source w swoich przyszłych grach
Komputerowcy, interesujący się grami o tematyce militarnej, pewnikiem doskonale znają Kuma War – wirtualną symulację współczesnego pola walki, oferującą widok z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Produkt ów został stworzony przez ludzi z firmy Kuma Reality Games, którzy teraz szykują następne elektroniczno-rozrywkowe projekty.
Komputerowcy, interesujący się grami o tematyce militarnej, pewnikiem doskonale znają Kuma War – wirtualną symulację współczesnego pola walki, oferującą widok z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Produkt ów został stworzony przez ludzi z firmy Kuma Reality Games, którzy teraz szykują następne elektroniczno-rozrywkowe projekty.
Właśnie z myślą o kolejnych dziełach wspomniani developerzy podpisali umowę z Valve Software, dzięki czemu dysponują obecnie licencją na wykorzystywanie silnika Source (vide Half-Life 2, Dark Messiah of Might and Magic i SiN Episodes). Engine ten napędzać będzie przede wszystkim nową wersję Kuma War, mającą ujrzeć światło dzienne w drugiej połowie bieżącego roku. Ponadto programiści zamierzają zaimplementować pozyskaną technologię w tajemniczej grze akcji z elementami komediowymi – komercyjny debiut gotowego pecetowego produktu powinien nastąpić w ciągu najbliższych dziewięciu miesięcy.