autor: Szymon Liebert
Assassin’s Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona – daty premier, zwiastun, obrazki
Ubisoft podał daty premier poszczególnych epizodów Tyranii Króla Waszyngtona, czyli dużego DLC do gry Assassin’s Creed III. Pierwszy odcinek tej alternatywnej wersji historii trafi do sprzedaży w dniach 19-20 lutego.
- Niesława – 19.02 na PC i Xboksie 360, 20.02 na PlayStation 3
- Zdrada – 19.03 na PC i Xboksie 360, 20.03 na PlayStation 3
- Odkupienie – 23.04 na PC i Xboksie 360, 24.04 na PlayStation 3
Firma Ubisoft podała dokładne daty premier trzech części dodatku Tyrania Króla Waszyngtona do Assassin’s Creed III i wypuściła nowe materiały graficzne na jego temat, w tym zwiastun i porcję obrazków. Do tej pory wiedzieliśmy, że przygoda zacznie się w epizodzie Niesława który wyjdzie 19 lutego na pecetach, Xboksie 360 i dzień później na PlayStation 3. Kolejne części tej minitrylogii to Zdrada (premiera 19-20 marca) oraz Odkupienie (premiera 23-24 kwietnia).
W Tyranii Króla Waszyngtona poznamy alternatywny bieg historii, w którym tytułowy prezydent oszalał na punkcie władzy, a dzielny Connor próbuje go powstrzymać. Na europejskim PlayStation Blog ujawniono, że w DLC opanujemy kilka nowych umiejętności, w tym moc niedźwiedzia (zwiększającą siłę), orła (zwiększającą zwinność) i wilka (gwarantującą kamuflaż). Skorzystamy też ze zdolności Warpaint (polepszającej właściwości postaci) i Alpha of the Pack (możliwość przyzwania wilków).
Samą trylogię będzie można zdobyć w dwóch wariantach – kupując poszczególne epizody lub przepustkę sezonową, która gwarantuje dostęp do każdego z nich oraz paru innych DLC. Za pojedynczy odcinek zapłacimy 800 punktów Microsoftu na Xboksie 360 lub równowartość około dziesięciu dolarów na pozostałych platformach. Przepustka kosztuje za to 2400 punktów Microsoftu lub równowartość około 30 dolarów. Zainteresowanych odsyłamy na stronę Assassin’s Creed III.
Assassin’s Creed III to gra akcji rozgrywająca się w XVIII wieku na terenie obecnych Stanów Zjednoczonych, która pokazuje kolejny rozdział odwiecznego starcia asasynów z templariuszami. Zmiana czasu i miejsca akcji pozwoliła twórcom wprowadzić wiele nowych pomysłów – system skakania po drzewach, czy chociażby motyw bitew lądowych i morskich. Produkcja spodobała się recenzentom i graczom.