Amerykańskie Sony podaje wyniki sprzedaży swoich konsol w okresie świątecznym
W oficjalnej informacji prasowej koncern Sony poinformował opinię publiczną o wynikach sprzedaży swoich produktów związanych z elektroniczną rozrywką na terytorium Ameryki Północnej w okresie pomiędzy Czarnym Piątkiem 23 listopada a 31 grudnia ubiegłego roku.
W oficjalnej informacji prasowej koncern Sony poinformował opinię publiczną o wynikach sprzedaży swoich produktów związanych z elektroniczną rozrywką na terytorium Ameryki Północnej w okresie pomiędzy Czarnym Piątkiem 23 listopada a 31 grudnia ubiegłego roku.
Amerykański oddział japońskiego giganta sprzedał łącznie ponad 3,9 milionów egzemplarzy swoich konsol. Na ten ogólny wynik składają się wyniki sprzedaży cząstkowej:
- PSP: 1,4 miliona egzemplarzy
- PS2: 1,3 miliona egzemplarzy
- PS3: 1,2 miliona egzemplarzy
Zatem wciąż, pomimo niemal ośmiu lat na karku PlayStation 2 trzyma się bardzo dzielnie (od japońskiej daty premiery tego systemu osiem lat minie dokładnie 5 marca tego roku). Można sobie zadać tylko pytanie, czy w ten sposób, Sony nie szkodzi samo sobie wciąż dość mocno wspierając starą konsolę, co, jak wyraźnie widać odbywa się nieco kosztem PlayStation 3.