Yay, i co teraz? Nastepny FPS z 2 wojny swiatowej? :P:P:P
Rzygac sie chce od tej wtornosci ;> ;>
tzeentch--->jak jesteś taki przemądrzały to zrób swoją grę. A jak cie gry nudzą to najwyższy czas żebyś przestał grać.
wyszla juz jakas gra na tym silniku? bo co chwila slysze te nazwe, a gier chyba nie widzialem na unreal engine 3.0... czy moze po prostu sie nie znam?
i tzeentch ma racje, wtórność niesamowita. Non stop ten sam temat w kółko macieju. Mogliby sie wysilić na własne ciekawe realia, a nie iść na łatwizne jak wszystkie Call of duty i inne gnioty
Raziel --> Gears of War
RoboBlitz. I swoja droga miala podobno kure*skie wymagania. :/
Raziel ---> o ile mi wiadomo dotychczas wyszły trzy gry:
Gears of War, Rainbow Six: Vegas i RoboBlitz. Z zarzutem wtórności na razie nie mogę się zgodzić, bowiem nie wiemy jeszcze co to będzie za gra (przecież niekoniecznie FPS).
Raziel --> Gears of War, Splinter Cell: Double Agent i Rainbow Six: Vegas.
O właśnie, RoboBlitz jeszcze. :)
edit: achaa...nie zrozumialem.
No tak, ale czy ta nazwa nie wskazuje, że engine ten mial byc pod jakiegos nowego Unreala? bo ja juz się w tym nie łapię
# All Points Bulletin – Real Time Worlds
# America's Army – U.S. Army
# Bioshock – Irrational Games
# CrimeCraft – Vogster Enterainment
# Elveon – 10Tacle Studios Slovakia
# Endless Saga – Webzen Games Inc.
# Frame City Killer – Namco
# Gears of War – (2006) Epic Games
# Huxley – Webzen Games Inc.
# Interstellar Marines – Zero Point Software
# Lineage III – NCsoft
# Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent – (2006) Ubisoft
# Lost Odyssey – Mist Walker / Feel Plus
# Stranglehold – (2006) Midway Games
# Turok 4 – Buena Vista Games
# Unreal Tournament 2007 (2007) Epic Games
# Mass Effect – BioWare
# Too Human – Silicon Knights
^lista z wikipedii.
Raziel - jezu, od jak dawna masz pc i interesujesz sie grami? Nie slyszales nigdy o tym aby sprzedawano engine?
Wiekszosc gier korzystajacych z unreal engine 3.0 powinna ukazac sie w tym roku, mysle ze to ostatni rok w ktorym bedziemy sie zachwycac mozliwosciami tego silnika, epic powinien juz myslec o wersji 4.0 i przestawic sie calkowicie na directx 10 nawet gdzies czytalem ze juz ponoc pracuja nad wersja 4.0 ale jeszcze duzo czasu ma minac zanim pokaza jej mozliwosci
Czyli co... Rainbow Six Vegas nie jest wtorne? Ani troche? Wyszlo 5 czesci (i 6 dodatkow do nich) na same piece. Double Agent? Przeciez to czwarta czesc tej serii!
Reszta to tytuly, ktorych oryginalnosc rozni sie od wspomnianych przeze mnie powyzej tylko tym, ze sa stand alone tytulami, albo poczatkami serii.... SERII!!! WLASNIE!!!
Kupuja engine, na ktorym zrobia gre w GATUNKU. Czy jesli zaloze, ze jesli gra moze byc smialo do jakiegos gatunku zaliczona, to juz jest wtorna, to mam racje? Sami pomyslcie. Takie samo sterownie, ten sam widok, to samo zalozenie, spluwa dalej w rogu ekranu. Przeciwnicy nadciagaja nam w taki czy inny sposob pod lufe i pragna, aby ich zliwkidowac.
Czy to bedzie wtorne?
jak pamietam to Frame City Killer – Namco zostalo skasowane z listy wydawniczej N
tzeentch --------> proszę podziel się z nami swoim pomysłem na oryginalną grę.
nie chcę ciebie martwić ale pomyśl jakie życie jest wtórne, codziennie to samo: wstajemy, jemy, pijemy, wypróżniamy się, spędzamy jakoś czas(kolejność dowolna) i idziemy spać. tylko nie pisz że codziennie robisz coś innego, bo chodzi tu o ogólny schemat. tak jak ty przyczepiasz sie do ogólnych schematów gier.
"Kupuja engine, na ktorym zrobia gre w GATUNKU. Czy jesli zaloze, ze jesli gra moze byc smialo do jakiegos gatunku zaliczona, to juz jest wtorna, to mam racje? Sami pomyslcie. Takie samo sterownie, ten sam widok, to samo zalozenie, spluwa dalej w rogu ekranu. Przeciwnicy nadciagaja nam w taki czy inny sposob pod lufe i pragna, aby ich zliwkidowac."
tzn. nie róbmy więcej FPS, RPG, gier wyścigowych, platformówek, logicznych itp. bo wszystkie poza pierwszą grą z gatunku są wtórne.
nawet Twój post jest wtórny, ponieważ temat wtórności gier był już tutaj poruszany.
nowy trailer z UT3 - bronie
akcja szybka i dynamiczna jak to UT - ale co ciekawe - calosc wyglada jak UT w GoW ;)
ciekawe, czy oprocz tego, ze to ci sami tworcy - mamy do czynienia z "wspolnymi" materialami - ktore, gdzies tak powstaly we wspolnym procesie developingu.
(jesli link nie dziala to wejdzcie na gamevideos i tam jest jakow "UT New Weapons"
Może wykorzystać go w najnowszym Call of duty :D
swatmaniak ---. jak już to najwyżej to Call of Duty 4 bo 3 już jest na Xbox a nie sądze zeby tworcom chciało sie wydać go na komputery w tym własnie engine
RTCW zapewnie bedzie robiony na silniku Q4/ET2
To nie silnik Q4/ET2 tylko Doom'a 3.
Nie zdradzili swoich planów, więc nie wiadomo co to będzie. A może to będzie Doom 4, albo Quake 5, albo RTCW 2, albo coś zupełnie nowego?
wielkimistrz
RTCW ma robic chyba ID lub ktos inny zapowiedzieli go na chyba PC i 360 - niech ci bedzie tak beda rozwijac silnik Dooma 3 :P
Skoro mają Unreal 3.0 to co Call of duty 4 na nim będzie zapewne. Trzeba szykować się na zmianę sprzętu.
bdb wiadomość, gry obecnie są niesamowite, a będą jeszcze piękniejsze.... Activision firma legenda, i z tym narzędziem zaszaleją trochę. No ale nasze PC-- i znowu wymiana, rozbudowa, chyba najszybciej rozwijająca się dziedzina to PC i Gry..
Swietna wiadomosc !
Ale ja osobiscie czekam na Unreal Engine 4.0 pod dx 10 :)
m_freman --> A Spore chociazby. Bo informacja powyzsza mnie tylko utwierdza w przekonaniu o tym, ze jedna firma drugiej firmie sprzedala gotowa gre - trzeba tylko dodac fabule i pudeleczko.
Spojrzcie sobie na wypis ostatnio wydanych gier przez Activision - tytuly sie niemal nie zmieniaja, zmienia sie jeno cyferka w tytulach.
Mhm, engine niezły ale praktycznie wszystkie gierki przygotowywane pod ten silnik mają ten sam art style, czy to kosmiczny shooter czy gra z drugiej wojny światowej. Wszystko się świeci jak psu jajca, niedługo ludzie nie rozróżnią któy screen z której gierki (wystarczy popatrzeć na UT3 i GoW) . Nie wiem czy to kwestia samego silnika czy developerów zachłyśniętych możliwością ustawienia tych głupich połysków na prawie każdym materiale ? Logadin Twoje 3 grosze mile widziane.
Nie "niedlugo" tylko "juz od dawna".
Bo screeny z Call of Duty roznia sie od tych z Medal of Honor, Brothers in Arms, Red Orchestra i Commandosa czcionka HUDa. I tylko tym. Zabawa "rozwal hitlerowcow w nowym, dotad nie stosowanym stylu" mnie nie bawi. To samo sie tyczy strategii w II wojnie. Kompania Braci, Blitzkrieg, Panzers, Rush for Berlin... tyrade moznaby kontynuowac dalej, gdyby nie to, ze tych tytulow (i ich wariacji) jest od za.ebania.
Wtornosc - tym was karmia wydawcy. A wy sie cieszycie, ze "och jej, co tez ciekawego na tym silniku zobaczymy tym razem!" Blargh
a czym do jasnej cholery w/w gry mialyby sie roznic? Ludzie pomyslcie troche :/
Czym ma sie roznic jedna gra o II WW od drugiej? Jedna w odcieniach zieleni a druga rozu?? Litosci!
Skoro rozne gry, napisane roznymi narzedziami wygladaja prawie idealnie to w moim odczuciu oznacza tylko tyle, ze devsi doszli do jakiejs tam perfekcji i juz nie ma co poprawic! Owszem beda zwiekszac liczbe polygonow, obiektow, particli ale wciaz to bedzie mialo ten sam wyglad.
Czym sie mialyby roznic? Skoro sie nie roznia, to po co ich tak duzo?
Zeby kazdy tytul swoje zarobil. Nawet na tym samym silniku biegaja, ktorez to silniki tworcy gier sobie odsprzedaja.