Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość 30 lat Atari 2600

01.10.2007 19:28
Azuredragon
👍
1
Azuredragon
32
Konsul

Stare, dobre Atari, aż łezka się w oku zakręciła.

02.10.2007 08:39
2
odpowiedz
zanonimizowany246091
7
Legionista

Atari SUXX! Amiga Rulez! Atarowca wal z gumowca! ;d

02.10.2007 09:08
Triber
3
odpowiedz
Triber
64
Konsul

Kokos-owy - jeżeli już to raczej Commodore (C64), nie Amiga. (ale raczej też nie bo 2600 to konsola i nie te czasy jeszcze).
I nie mówimy tu o Atari ST, czy 400, 800 tylko o Atari 2600.
No cóż, zawsze Ci Amigowcy musieli pokrzyczeć. ;)
Dane techniczne 2600 z wikipedi :
Dane techniczne

* procesor: 8-bitowy MOS Technology 6507 z zegarem 1,19 MHz
* procesor audio i wideo: TIA (Television Interface Adapter), rozdzielczość 160x102, 128 kolorów (16 kolorów każdy o 8 poziomach intensywności, w praktyce 121 różnych dla NTSC, 114 dla PAL), 2-kanałowy dźwięk mono
* RAM: 128 bajtów (dodatkowo do 256 bajtów wbudowanych w moduł z grą)
* ROM (moduł z grą): maksimum 4 kB (możliwość zwiększenia pojemności do 32 kB przez stronicowanie pamięci)

02.10.2007 09:18
4
odpowiedz
zanonimizowany246091
7
Legionista

Co by nie było Atari pod każdą postacią to zuuuoooooo. ;d

Atarowca wal w gumce! :]

02.10.2007 09:18
MaLLy(R)
5
odpowiedz
MaLLy(R)
147
Ghoul's Shadow

Wspomnienia :)
mam jeszcze tę konsolę :), bez obudowy ale nadal działa :)

04.10.2007 00:32
6
odpowiedz
zanonimizowany1329
50
Pretorianin

Te 128 bajtow pamieci... Miodzio!

04.10.2007 00:39
😃
7
odpowiedz
zanonimizowany484629
0
Senator

Co by nie było Atari pod każdą postacią to zuuuoooooo. ;d

Potwierdzam :) Amiga r00x

04.10.2007 00:50
8
odpowiedz
zanonimizowany3127
63
Senator

Az sprawdzilem w kilku jeszcze miejscach, te 128 bajtow to nie literowka..:)
Jasny gwint, uwazalem sie za oldschoolowego programmera, kiedys napisalem wieloliniowy edytor tekstu w asemblerze. Ale zmiescic sie w 4 kilobajtach na calosc gry, i 128 bajtach ramu - niesamowite.

Wiadomość 30 lat Atari 2600