Newsy i ciekawostki na temat Empires: Dawn of the Modern World
Trzy nowe gry w systemie elektronicznej dystrybucji Steam
Krystian Smoszna, 3 września 2007, 07:21
System elektronicznej dystrybucji Steam wzbogacił się w ubiegłym tygodniu o trzy nowe gry. Kilkanaście milionów użytkowników popularnej aplikacji może teraz kupić i pobrać na dysk strzelaninę S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, strategię Empires: Dawn of the Modern World oraz przygodówkę Safecracker: The Ultimate Puzzle Adventure.
Koniec Stainless Steel Studios, twórców Empire Earth
Krzysztof Bartnik, 26 listopada 2005, 09:25
Nikt jeszcze oficjalnie tego nie potwierdził, ale kilka znaków na niebie wskazuje na to, że bostoński zespół developerski Stainless Steel Studios zakończył swoją rynkową działalność. Sprawę ujawnił post, napisany przez byłego pracownika firmy, Boba Scotta („all of my friends there are now looking for new work”), jak również niedziałająca, oficjalna witryna studia.
Nowe tytuły od twórców Empires: Dawn of the Modern World
Maciej Myrcha, 19 listopada 2003, 11:00
Pamiętacie tytuł Empire Earth ? Była to pierwsza gra strategiczna "popełniona" przez grupę Stainless Steel Studios. Serwis GameSpy określił ją jako nowy wymiar strategii czasu rzeczywistego. Od momentu wydania Empire Earth sprzedała się w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Potem pojawiła się Empires: Dawn of the Modern World, która już niedługo zostanie wydane w Polsce. I jak donosi magazyn Computer Games Online, Stainless Steel Studios nie poprzestaną na tym tytule. W produkcji znajdują się podobno dwie nowe gry strategiczne.
Empires: Dawn of the Modern World w drodze na sklepowe półki
Krzysztof Bartnik, 8 października 2003, 14:52
Zespół Stainless Steel Studios, założony przez twórców popularnej serii Age of Empires, zasłynął w świecie ciekawą strategią czasu rzeczywistego o nazwie Empire Earth. Ów tytuł dał swoiste „podwaliny” do rozpoczęcia prac nad kolejną produkcją, zaliczającą się do rzeczonej kategorii, tj. Empires: Dawn of the Modern World. Wreszcie, po wielu miesiącach starań sztabu developerów, mogę oficjalnie ogłosić wysłanie pełnej wersji omawianego programu do tłoczni (status „gold”).
Buszując po globalnej pajęczynie...
Krzysztof Bartnik, 1 czerwca 2003, 11:01
Chyba nie muszę nikogo przekonywać o tym, że Sieć jest pełna niespodzianek, a oficjalne strony internetowe stanowią świetną formę reklamy nadchodzących gier oraz są głównym źródłem informacji o tychże grach. Doskonale wiedzą o tym również developerzy, dzięki czemu już dzisiaj możemy wklepać do paska przeglądarki trzy nowe adresy...