Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Wolcen: Lords of Mayhem

Niegdysiejszy rywal Diablo kończy żywot. Decyzja twórców Wolcena nie spodobała się graczom

Jakub Błażewicz, 3 czerwca 2024, 10:49

Wolcen miał być jednym z pretendentów do tronu zajmowanego przez Diablo, ale po 4 trudnych latach twórcy zamierzają wyłączyć multiplayer i zakończyć rozwój tej gry.

Wolcen, hack'n'slash niegdyś rywalizujący z Diablo, dostał duży patch

Adrian Werner, 15 marca 2023, 09:18

RPG akcji Wolcen: Lords of Mayhem otrzymało duży patch. Aktualizacja została przyjęta ciepło i mocno polepszyła wyniki aktywności gry. Ponadto dzisiaj tytuł trafił wreszcie na konsole.

Wolcen dostanie nową darmową zawartość, jest zwiastun

Adrian Werner, 8 lipca 2021, 11:59

W sieci pojawił się zwiastun aktualizacji Arise do Wolcen: Lords of Mayhem. Wprowadzi ona sporo nowej zawartości i wiele ulepszeń.

Wolcen Bloodtrail - premiera i zwiastun darmowego dodatku

Krystian Pieniążek, 3 grudnia 2020, 16:28

Gra Wolcen: Lords of Mayhem doczekała się darmowego dodatku. Bloodtrail, bo takie miano nosi, wprowadza trzy misje fabularne, niedostępny wcześniej tryb gry, a także garść poprawek oraz sporo nowej zawartości.

Wolcen otrzyma darmową zawartość dzięki aktualizacji Bloodtrail

Adrian Werner, 27 listopada 2020, 11:36

Autorzy Wolcen: Lords of Mayhem poinformowali, że wkrótce ukaże się potężna aktualizacja Bloodtrail, która wprowadzi darmową nową zawartość i duże zmiany w mechanizmach rozgrywki.

Wolcen: Lords of Mayhem – plany na przyszłość

Bartosz Krawcewicz, 14 marca 2020, 14:10

Ekipa Wolcen Studio, odpowiedzialna za stworzenie Wolcen: Lords of Mayhem, podzieliła się ze światem planami rozwoju swojej popularnej gry RPG akcji typu hack'n'slash.

Milionowa sprzedaż Wolcen: Lords of Mayhen i inne statystyki

Paweł Woźniak, 5 marca 2020, 19:14

Twórcy hack'n'slasha Wolcen: Lords of Mayhem pochwalili się, że produkcja sprzedała się już w ponad milionie egzemplarzy. Deweloperzy przedstawili również kilka dodatkowych statystyk dotyczących produkcji, a także zdradzili, czym zajmą się przez następne miesiące.

Czy Baldur's Gate 3 to coś więcej niż nowe Divinity? 7. odcinek podcastu

Paweł Woźniak, 28 lutego 2020, 16:54

W najnowszym odcinku Friendly Fire Podcast poruszamy temat Baldur's Gate'a III, a także niedawnej premiery Wolcen: Lords of Mayhem. Rozmawialiśmy także o wpływie koronawirusa na branżę gier wideo oraz graniu jako „ten zły” w RPG-ach.

Wolcen - patch 1.0.5.0. znerfił problematyczną umiejętność

Bartosz Świątek, 27 lutego 2020, 10:41

Deweloperzy z firmy Wolcen Studio – odpowiedzialni za grę RPG akcji Wolcen: Lords of Mayhem – przedstawili informacje o kolejnej aktualizacji, która właśnie trafiła do gry. Naprawiła ona błędy, ale też „znerfiła” parę umiejętności, m.in. zdolność Bleeding Edge. Patch usunął również z gry możliwość konwertowania przedmiotów unikatowych w legendarne.

Wolcen nadal numerem jeden na Steam

Bartosz Świątek, 24 lutego 2020, 10:47

Wolcen: Lords of Mayhem nadal doskonale się sprzedaje. Tytuł drugi tydzień z rzędu zajmuje pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych pozycji na Steamie, wyprzedzając m.in. Metro Exodus oraz Grand Theft Auto V.

Wolcen - twórcy dziękują za cierpliwość, nadciąga patch 1.0.4.0

Bartosz Świątek, 19 lutego 2020, 10:14

Twórcy hack’n’slasha Wolcen przedstawili listę zmian, które zostaną wprowadzone do gry w najbliższym patchu 1.0.4.0. Poinformowano także o tymczasowym ograniczeniu liczby osób na serwerach i podziękowano fanom za cierpliwość.

Wolcen – zobacz testy wydajności

Adrian Werner, 18 lutego 2020, 11:19

W sieci pojawiły się testy wydajności RPG-a akcji Wolcen: Lords of Mayhem. Benchmark pokazuje, że produkcja dobrze radzi sobie nawet na tańszych kartach graficznych dysponujących skromną ilością pamięci.

Wolcen już działa, gra wielkim sukcesem na Steamie

Adrian Werner, 17 lutego 2020, 09:18

Wydane w zeszłym tygodniu RPG akcji Wolcen: Lords of Mayhem okazało się wielkim sukcesem kasowym. Szacunkowa sprzedaż wynosi prawie 900 tys. egzemplarzy, a gra ustanowiła imponujący rekord aktywności na Steamie.

Wolcen: Lords of Mayhem - serwery gry wyłączone od ponad 30 godzin

Paweł Woźniak, 16 lutego 2020, 12:01

Od ponad 30 godzin nie działają serwery gry Wolcen: Lords of Mayhem. Jest to spowodowane dużym zainteresowaniem produkcją, którego nie przewidzieli twórcy. Obecnie ci, którzy stworzyli swoje postacie w trybie sieciowym, nie mają do nich dostępu. Co więcej, w produkcji nadal znajdują się inne uciążliwe błędy.

Dziś premiera Wolcen, kolejnego konkurenta Diablo

Mateusz Wróbel, 13 lutego 2020, 10:41

Hack’n’slash Wolcen: Lords of Mayhem dziś wieczorem opuści Wczesny Dostęp na Steamie, w którym znajdował się od marca 2015 roku. Wraz z dzisiejszą aktualizacją do gry trafi nowa zawartość i mnóstwo usprawnień umilających rozgrywkę. Wolcen posiada polską wersję językową.

Wolcen: Lords of Mayhem opóźnione – znamy nową datę premiery

Bartosz Woldański, 9 stycznia 2020, 12:35

Hack’n’slash Wolcen: Lords of Mayhem zaliczył obsuwę. Premiera gry miała odbyć się w tym miesiącu, ale twórcy potrzebują więcej czasu na jej dopracowanie. Na szczęście poślizg jest niewielki, a na osłodę pokazano system tworzenia postaci.

Wolcen: Lords of Mayhem - hack-and-slash na CryEngine zadebiutował w Steam Early Access

Kamil Zwijacz, 25 marca 2016, 11:38

Ufundowany w 2015 roku na Kickstarterze hack-and-slash Wolcen: Lords of Mayhem zadebiutował na Steamie w ramach wczesnego dostępu. Obecnie grę można nabyć za około 85 zł, a finalna wersja ma być około dwa razy droższa.

Umbra zmienia nazwę na Wolcen: Lords of Mayhem. Gra zadebiutuje we Wczesnym Dostępie 24 marca

Jakub Mirowski, 3 marca 2016, 10:42

Studio SolarFall Games poinformowało graczy, że zmienia nazwę na Wolcen Studio, zaś tytułem jego debiutanckiego projektu jest od teraz nie Umbra, a Wolcen: Lords of Mayhem. Przy okazji zapowiedziano, że gra trafi do usługi Wczesnego Dostępu na Steamie 24 marca.

Umbra – obiecujący hack’n’slash ufundowany na Kickstarterze

Krzysztof Mysiak, 2 czerwca 2015, 17:10

Umbra – ciekawie zapowiadający się hack’n’slash z otwartym światem na silniku CryEngine 3 – osiągnął cel minimalny w zbiórce na Kickstarterze. Studio SolarFall Games zebrało 225 tysięcy dolarów, więc gra ma szansę trafić na rynek jesienią 2016 roku. Do końca akcji crowdfundingowej zostało jeszcze 12 dni, a na realizację czeka garść celów dodatkowych.

Umbra - zobacz 8 minut rozgrywki z RPG akcji na CryEngine

Adrian Werner, 24 maja 2015, 11:29

Zespół SolarFall Games opublikował ośmiominutową prezentację gry Umbra, czyli RPG akcji z otwartym światem, które powstaje w oparciu o silnik CryEngine.

Wieści ze świata (Star Wars: Battlefront, Gears of War, Rainbow Six: Siege) 15/5/15

Łukasz Szliselman, 15 maja 2015, 14:09

Dziś piszemy m.in. o nowym trybie w grze Star Wars: Battlefront, odpowiedzi firmy Microsoft na wycieki materiałów z remake'a Gears of War oraz poprawkach w Rainbow Six: Siege, zasugerowanych przez alfa-testerów. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.