Gry wieloosobowe wykorzystujące gorące krzesło Win Phone
W trybie gorącego krzesła (ang. hot seat), podobnie jak w przypadku wspólnego czy podzielonego ekranu, rozgrywka toczy się lokalnie, na jednej konsoli lub komputerze. Dwoje lub więcej graczy nie bierze udziału w zabawie równocześnie, lecz naprzemiennie – w turach. Ta forma multiplayera występuje najczęściej w turowych grach strategicznych (np. Worms, Heroes of Might and Magic), karcianych, planszowych itp.
Monopoly
Towarzyskie 16 października 2010
Monopoly to wirtualna adaptacja najpopularniejszej gry planszowej świata. Staramy się osiągnąć tytułowy monopol poprzez udane inwestycje.
1941 Frozen Front
Strategiczne 30 czerwca 2014
Turowa gra strategiczna osadzona w czasach II wojny światowej. Gracze opowiadają się po stronie Niemiec lub ZSRR i uczestniczą w rozmaitych misjach. Oprócz kampanii dla jednego gracza przygotowano też tryb multiplayer.
Skulls of the Shogun
Strategiczne 30 stycznia 2013
Skulls of Shogun to debiutanckie dzieło ekipy Haunted Temple Studios. Gra jest strategią turową, której akcja osadzona została w feudalnej Japonii opanowanej przez hordy umarłych wojowników. Tytuł wyróżnia się przede wszystkim kreskówkową oprawą graficzną wzorowaną na filmach animowanych z lat 80. ubiegłego wieku oraz specyficznym poczuciem humoru.
Galaxy of Trian
Strategiczne prace wstrzymane
Elektroniczna adaptacja polskiej gry planszowej o tym samym tytule. Projekt zrealizowało niezależne studio Grey Wizard Innovative należące do Piotra i Ewy Żygadło, doświadczonych twórców gier (Grim Legends 2: Song of the Dark Swan). Galaxy of Trian osadzone jest w uniwersum science fiction, w którym ludzkość wykorzystuje zaawansowaną technologię obcej rasy Trian do wzmocnienia rywalizujących ze sobą nacji. Zasady komputerowej wersji Galaxy of Trian pokrywają się ze stołowym pierwowzorem i przypominają popularne Carcassonne. Tytuł jest strategią turową rozgrywaną na dwuwymiarowej planszy, a rozgrywka polega na naprzemiennym dokładaniu do niej trójkątnych kafelków, reprezentujących planety, stacje kosmiczne, szlaki międzygwiezdne czy mgławice. Każdy element ma odmienną wartość punktową, a kluczem do sukcesu jest umiejętne łączenie ze sobą kafelków, dzięki czemu postaną lepiej punktowane struktury. Zmagania dobiegają końca w momencie, gdy uczestnikom konfliktu wyczerpią się kafelki, a zwycięzcą zostaje gracz, który ma najwięcej punktów.