Gry wieloosobowe wykorzystujące lokalną sieć GameCube
Prowadzenie rozgrywki wieloosobowej przez sieć lokalną (LAN) to nieco zapomniana już forma wariantu multiplayer, która czasy świetności przeżywała w latach 90-tych XX wieku, gdy niezykle popularne były kafejki internetowe. W sieci lokalnej gracze nie muszą łączyć się przez Internet, bo ich komputery czy konsole są ze sobą bezpośrednio sprzężone (bezprzewodowo lub z użyciem kabli sieciowych). Jest to forma multiplayera wybierana zwykle przez osoby, które spotykają się w jednym miejscu (tzw. LAN party).
Mario Party 7
Towarzyskie 8 listopada 2005
Mario Party 7 należy do tradycyjnej linii produktów, zapoczątkowanej w drugiej połowie XX wieku na pamiętnej platformie Nintendo 64. Jak zwykle mamy więc do czynienia z grą, świetnie sprawdzającą się podczas rywalizacji wieloosobowej z udziałem maksymalnie ośmiu użytkowników.
Red Faction II
Akcji 31 marca 2003
Kontynuacja ciepło przyjętego FPS-a z 2001 roku, opracowana przez studio Volition. Akcja gry Red Faction II toczy się pięć lat po wydarzeniach przedstawionych w pierwowzorze – tym razem trafiamy na Ziemię, w sam środek wojny domowej w państwie znanym jako Wspólnota.