Ultima VI: The False Prophet PC
Powracamy do świata Britanni, gdzie podziemny kataklizm sprowadził na powierzchnię Gargulce poszukujące swej świętej księgi Codex of Ultimate Wisdom.
Ultima VI: The False Prophet Premiera PC
15czerwca1990
producent: Origin Systems wydawca: Origin Systems Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Gry podobne do Ultima VI: The False Prophet
Might and Magic VII: For Blood and Honor
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Wizardry 7: Crusaders of the Dark Savant
Szósta część sagi o Avatarze kończy Wiek Oświecenia i zarazem wprowadza nową jakość w gatunek cRPG oferując rzut izometryczny zamiast dotychczasowego widoku 2D. Niestety, pierwsza tego typu próba wypadła dość słabo, głównie z powodu niedopracowania okna akcji oraz nieporęcznego interfejsu.
Fabuła The False Prophet, uboższa niż w poprzednich częściach, ponownie przenosi nas do świata Britanni. Tym razem jako Avatar musimy walczyć z Gargulcami, które wyszły na powierzchnię z podziemi Stygian Abbys, po tym jak ich świat został zniszczony przy uwalnianiu Lorda Britisha w Warriors of Destiny. Po wydostaniu się przejęły kontrolę nad ołtarzami poświęconymi ośmiu przymiotom głównym.
Podróżujemy wraz z przyjaciółmi, Dupree, Iolo i Shamino przez w pełni interaktywny świat, gdzie prawie wszystko co można dotknąć można również użyć. W czasie wędrówki okazuje się, że Gargulce wcale nie są złe, lecz pragną tylko odzyskać swoją własność – Codex of Ultimate Wisdom. Aby zaprowadzić pokój musimy umieścić Codex w eterycznej próżni.
Ostatnia modyfikacja 22 kwietnia 2015
Tryb gry: single player
Ocena użytkowników: 8,5 / 10 na podstawie 81 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Ultima VI: The False Prophet: 16+
Ultima VI: The False Prophet Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- PC AT
- 4MB RAM