Theatre of Pain PC
Theatre of Pain to klasyczna, dwuwymiarowa bijatyka (w stylu Street Fighter II), wyprodukowana przez studio Mirage Technologies. Gracze mogą wcielić się w postaci historyczne oraz bohaterów rzymskiej mitologii i toczyć pojedynki na starożytnych arenach.
Theatre of Pain Premiera PC
31października1996
producent: Mirage Technologies wydawca: GT Interactive
Angielskie napisy i dialogi
Theatre of Pain jest kolejną po Rise of the Robots zręcznościową bijatyką, stworzoną przez studio Mirage Technologies. Tym razem deweloperzy zdecydowali się zafundować graczom swoistą podróż w czasie, proponując bijatykę z udziałem historycznych oraz mitycznych postaci rodem ze starożytnego Rzymu.
Gra oferuje dwa tryby zabawy – przeciw komputerowej sztucznej inteligencji lub żywemu przeciwnikowi. Do dyspozycji graczy oddano 8 grywalnych postaci, wśród których pojawiają się m.in. Spartakus, Kaligula, Wulkan i Jowisz. W trakcie zabawy na wyższych poziomach trudności istnieje również możliwość odblokowania czterech dodatkowych bohaterów. Każdy z herosów włada innym orężem, a ponadto posiada indywidualny zestaw specjalnych ataków.
Mechanika rozgrywki w Theatre of Pain w dużym stopniu bazuje na rozwiązaniach znanych z Rise of Robots. W trakcie pojedynków wyprowadzić można sześć standardowych ataków (w tym trzy rodzaje kopnięć). Udane połączenie ciosów w kombinacje pozwala doładować pasek energii, który po całkowitym napełnieniu umożliwia zastosowanie specjalnego, wyjątkowo silnego ataku.
Oprawa wizualna zastosowana w Theatre of Pain stanowi połączenie elementów grafiki 2 i 3D. W odróżnieniu np. od serii Mortal Kombat, twórcy gry zdecydowali się na mało realistyczne modele postaci (z groteskową muskulaturą) oraz odpowiednio stonowaną dozę przemocy na ekranie.
Ostatnia modyfikacja 7 maja 2013
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-2
Wymagania wiekowe Theatre of Pain: Odpowiednia dla każdego wieku.