Tempest Rising
Skoro EA obiecalo generals 2 i nic z tego nie wyszlo to moze chociaz THQ zrobi cos na ten styl
Sam fakt, że jest to próba kontynuacji dzieła twórców Westwood Studios już mi wystarczy, mimo to widzę, że dodali jednostki powietrzne, jeżeli mieliby przełożyć premierę i dodać zbalansowane jednostki wodne to gra mogłaby wywrócić stary układ gier do góry nogami, gdyby dodali elementy nośne społecznie sukces murowany dla ludzi, którzy od gier wymagają więcej niż "tutorial dla ułomnych" ??
Demo/Playtest jest dostępny na Steam do 28.08!
Ta gra to CnC pełną gębą!
Nie wiem czy wiecie ale playtest został zastąpiony demo z dostępną pierwszą misją dla dynastii oprócz tego co było w playteście. Generalnie nie mam pojęcia co sądzić o tej produkcji. Z jednej strony widać, że to staroszkolniak pełną gębą. Z drugiej nie ma tego feelingu co np C&C 3. Kamera jest zablokowana za blisko ziemi, jednostki poruszają się chaotycznie i często gubią ścieżki. Oj nie wiem czy to będzie duchowy spadkobierca pokroju Songs of Conqest dla hirołsów. Mam nadzieje, że tak ale nie jestem tego pewien. Spodziewam się średniaka do odpalenia 2/3 razy po ukończeniu fabuły.
Grałem w demo i wg. mnie to jest samo co C&C. Nie widzę powodu aby grać w grę która niczym się nie różni sie od poprzedników.
Moim zdaniem jest jak najbardziej miejsce na tego typu gry, jako fan c&c chętnie zagrał bym w coś nowego w tym stylu, ile można tłuc w gry westwood:P
Zgadzam się z kolegą wyżej że nie ma tego feelingu co c&c, już nie mówię o tiberium wars ale nawet w pierwszego red alerta gra mi się przyjemniej i nie wydaje mi się to tylko kwestia nostalgii.
Pozornie wszystko jest na miejscu ale jakoś nie wciąga, nie klika się przyjemnie, coś nie działa ale ciężko to jednoznacznie zidentyfikować,
może kwestia kamery.
Możliwe że w pełnej wersji na większych mapach gra rozwinie skrzydła ale nie zapowiada się na hit.
Gra wygląda wyśmienicie :3
liczę że twórcy zrobią też to co obiecali i gra będzie wspierała mody
Robią źle nie robią też źle. A ja czekam bo nie ma teraz takich gier jak klasyk C&C. PS. Dalej ogrywamy serię która.ma.25 lat
Udostępniono demko z okazji Steam Next Fest i będzie można je ograć do 10 marca.
Do ogrania są po dwie misje GDF i Tempest Dynasty, tryb potyczki na trzech mapach i co ważne demko dostępne jest w języku Polskim więcej postaram się napisać w sobotę wieczorem i zobaczę czy gra jest rzeczywiście po Polsku czy "Polskiemu" za pomocą tłumacza od Googla.
https://store.steampowered.com/news/app/1486920/view/496062175467538924?l=polish
Pograłem w demko i... w sumie nic ciekawego. Żadnej rewolucji tu nie ma względem Red Alertów. Ewolucja? Nowsza grafika i jednostki. Serio, ta giera to nic specjalnego na ten moment
Na mnie to nowsze demko zrobiło lepsze wrażenie.Całkiem przyjemnie mi się grało.Nawet miałem ochotę odpalić ponownie, jest trochę nowości względem starszych gier np.punkty wywiadu które zdobywamy za zabijanie specjalnie oznaczonych przeciwników i odblokowujemy nowe budynki/jednostki czy drzewko doktryn.
Nie jest to jakaś rewolucja w stylu gier typu c&c ale twórcy mają coś do dodania, niektóre jednostki są dosyć odjechane jak ta wielka tocząca się kula:)
Ciekawe jak ta 3 frakcja będzie się prezentować i czy będzie trzeba za nią zapłacić, ja czekam bo nic innego w tym stylu z porządnym budżetem nie wyjdzie w najbliższym czasie.Ale zgodzę się że brakuje jakoś odważniejszych pomysłów w tym gatunku, ta gra pewnie rynku nie zawojuje.
meh napalilem sie bo myslalem ze to red alert na miare 2025 a takie średnie to jest, szkoda 200zl
StarCraft II jest z 2010 czyli 15 lat starszy a dużo lepszy
Ja wróciłem właśnie do Kane Wrath i to mi uświadomiło jak blado wygląda przy nim Tempest Rising, chociaż jeszcze w niego nie grałem.
Wiem że kw to dodatek do już gotowej produkcji ale jednak, szczególnie jeśli chodzi o potyczki tempest wypada bardzo kiepsko.
Kane Wrath ma 60 map, 3 warianty każdej frakcji co daje 9 opcji , 4 stopnie trudności botów w tym brutalny który daje w kość i 5 osobowości SI np.żółw czy partyzant który zajmuje masowo budynki piechotą i to wszystko do 8 graczy.Ile to daje możliwości zabawy, nie mówiąc już o edytorze i modach które ze względu na silnik mogą być problemem w TR.
Tempest ma na start 2 frakcje, 3 stopnie trudności przy czym trudny jest podobno rozczarowujący, maksymalnie tylko 4 graczy oraz 9 mapek które są dość małe i korytarzowe, no i limit jednostek może doskwierać, uroki silnika.
Jeśli mielibyśmy edytor i narzędzia moderskie na starcie to inna historia ale w takim wypadku jesteśmy zdani na twórców, może będą sprzedawać mapy w dlc...
Oby wyszedł jakiś porządny dodatek z dużą zawartością.Kampania podobno fajna ale trochę mało tego w porównaniu do starszych produkcji.
Co do jednostek w Tempest Rising to dosyć generycznie wyglądają, za wyjątkiem tej kuli mocy, w porównaniu do serii tiberium trochę nuda, mało kreatywne.Nic za bardzo się nie wyróżnia, budynki też jakieś takie bez charakteru.
Myślę że na nostalgii mogą trochę tego sprzedać ale jak chyba oczekuje jednak czegoś więcej i poczekam na przecenę.
Ja to by chciał zagrać w Command & Conquer ale pod wodą albo na wodzie lub żeby był jednostki morskie.