Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikZręcznościowePS4
Okładka SuperHyperCube (PS4)
OkładkaSuperHyperCube (PS4)

SuperHyperCube PS4

Minimalistyczna gra zręcznościowo-logiczna stworzona przez niezależne studio Kokoromi, w którego składzie znalazł się Phil Fish, autor udanej platformówki Fez. Wśród inspiracji twórcy SuperHyperCube wymieniają filmy science fiction z lat 80-tych, takie jak Tron czy Blade Runner.

Zręcznościowe | FPP | elementy logiczne | PlayStation VR | wirtualna rzeczywistość (VR) | tytuły ekskluzywne PlayStation

Kolekcja gier
Obserwuj grę

SuperHyperCube Premiera PS4

13października2016

PSN

13października2016

producent: Kokoromi wydawca: Polytron Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Gry podobne do SuperHyperCube

Tumble VR

Headmaster

SuperHyperCube na PS4 to minimalistyczna gra zręcznościowo-logiczna, która stworzona została przez niezależne kilkuosobowe studio deweloperskie Kokoromi, w którego składzie znalazł się także Phil Fish, autor świetnie ocenianego platformowego Fez, który wydany został w 2012 roku. Wczesna wersja SuperHyperCube powstała w 2008 roku i zbudowana została z myślą o okularach 3D. Grę pokazywano wielokrotnie na wielu różnych branżowych eventach, przeznaczonych dla producentów indie. Ostatecznie po latach eksperymentów twórcy zdecydowali się na dostosowanie swojego dzieła do współpracy z goglami rzeczywistości wirtualnej. Ich inspiracją były klasyczne filmy science-fiction z lat 80., takie jak Tron i Blade Runner oraz najpopularniejsze przeboje arcade z salonów gier.

Mechanika

SuperHyperCube opiera się na wyjątkowo prostym pomyśle. Gracze muszą tak manipulować trójwymiarową figurą geometryczną, złożoną z identycznej wielkości sześcianów, by zmieściła się on w otworach umieszczonych w szybko zbliżających się w naszym kierunku ścianach. Zabawę rozpoczynamy z pojedynczą kostką, za każdym razem gdy z sukcesem przeciśniemy ją przez kolejny panel dodawane są do niej kolejne elementy. Ciągle rosnącą figurę możemy obracać swobodnie o 360 stopni. Zabawa kończy się gdy nie uda nam się dopasować kształtów. Im większa figura tym lepszy będzie nas ostateczny wynik punktowy. Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby.

Kwestie techniczne

Rozgrywkę urozmaicają przeróżne filtry i efekty graficzne. Oprawa audiowizualna jest minimalistyczna. Twórcy przygotowali intensywną elektroniczną ścieżkę dźwiękową, która dodatkowo zwiększa napięcie towarzyszące zabawie.

Ostatnia modyfikacja 12 października 2016

Tryb gry: single player  

Ocena użytkowników: 0 / 10 na podstawie 49 głosów czytelników.

Klasyfikacja PEGI SuperHyperCube

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.