Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikLogiczneWii
Okładka Super Fruitfall (Wii)
OkładkaSuper Fruitfall (Wii)

Super Fruitfall Wii

Super Fruitfall to produkt, przygotowany specjalnie na europejską premierę stacjonarnej konsoli Wii. Mamy tu do czynienia ze znacznie rozbudowanym i komercyjnym wariantem darmowej gry logicznej pt. Fruitfall.

Logiczne | tytuły ekskluzywne Nintendo

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Super Fruitfall Premiera Wii

15grudnia2006

producent: Nissimo wydawca: System 3

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Super Fruitfall to produkt, przygotowany specjalnie na europejską premierę stacjonarnej konsoli Wii. Mamy tu do czynienia ze znacznie rozbudowanym i komercyjnym wariantem darmowej gry logicznej pt. Fruitfall, znanej posiadaczom komputerów osobistych klasy PC. Zabawa jest prosta i wciągająca, a z opanowaniem zasad nie powinien mieć problemu żaden użytkownik.

Główne zadanie, postawione nam przez developerów, stanowi grupowanie owoców, rozrzuconych po wirtualnych planszach. Bananów, pomarańczy i innych pyszności nie można jednak przemieszczać bezpośrednio, a jedynym sposobem na zmianę ich ustawienia jest obracanie całym polem gry. Odpowiednie wymachiwanie bezprzewodowym Wii-pilotem pozwala więc na skokowe kręcenie planszą o 90 stopni w lewo i w prawo oraz dokonanie zwrotu o 180 stopni.

Za tworzenie szczególnie efektownych kombinacji przyznawane są ekstra punkty, a dla najwytrwalszych graczy przewidziano sporo ciekawych bonusów do odblokowania. Autorzy nie zapomnieli też o wprowadzeniu trybu zabawy dwuosobowej, pozwalającego na zmaganie się na podzielonym ekranie. Całości dopełnia dobrze wyskalowany stopień trudności rozgrywki, a także atrakcyjna w swojej prostocie oprawa graficzna, kipiąca rozmaitymi kolorami.

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: podzielony ekran   Liczba graczy: 1-2  

Klasyfikacja PEGI Super Fruitfall

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.