Stuntfest PC
Humorystyczny sandbox kaskaderski, który wyewoluował z rozmaitych dem technologicznych tworzonych przez studio Bugbear Entertainment w trakcie prac nad grą Next Car Game: Wreckfest. Gracz trafia tutaj do świata obfitującego w zróżnicowane wyzwania.
Stuntfest Premiera PC
anulowana
producent: Bugbear Entertainment wydawca: Bugbear Entertainment Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Stuntfest na PC jest humorystycznym sandboksem kaskaderskim, stworzonym przez studio Bugbear Entertainment. Tytuł wyewoluował z rozmaitych dem technologicznych, jakie zespół powoływał do życia w trakcie prac nad Next Car Game: Wreckfest. Deweloperzy postanowili udostępnić opartą na nich grę z uwagi na fakt, że sami świetnie się przy nich bawili.
Mechanika
W Stuntfest gracz trafia do pokaźnych rozmiarów piaskownicy — otwartego świata, obfitującego w zróżnicowane wyzwania kaskaderskie. Plac zabaw wypełniono po brzegi szalonymi torami, stworzonymi z myślą o rozmaitych pojazdach, takich jak choćby samochody wyścigowe, hot rody, wózki sklepowe czy hulajnogi. Twórcy nie przywiązują zbyt dużej wagi do realizmu, zatem na planszach znalazły się nie tylko rozmaite rampy i platformy, lecz również olbrzymie muszle klozetowe czy młoty rozgniatające na miazgę przejeżdżających pod nimi zawodników. Poszczególne wyzwania opierają się na odmiennych zasadach, więc zadaniem gracza może być na przykład rozbicie samochodu w taki sposób, by kierowca wypadł przez przednią szybę i wylądował w gigantycznym mikserze.
Tryby gry
W Stuntfest na PC można bawić się zarówno w pojedynkę, jak i w towarzystwie innych graczy. Oprócz podejmowania stworzonych przez deweloperów wyzwań, otrzymujemy możliwość projektowania własnych i dzielenia się nimi ze skupioną wokół gry społecznością, co ułatwia pełna integracja z usługą Steam Workshop.
Kwestie techniczne
Pomimo że realizm nie stanowił filaru, na którym wspiera się Stuntfest, nad rozgrywką czuwa zaawansowany silnik fizyczny, dbający o właściwe odwzorowanie takich czynników, jak masa, prędkość i wytrzymałość poszczególnych obiektów, a za zachowanie modeli postaci odpowiedzialny jest system ragdoll. Ponadto, produkcja działa w oparciu o technologię stworzoną na potrzeby Next Car Game: Wreckfest, zatem charakteryzuje się wysokiej jakości, trójwymiarową oprawą graficzną — w oczy rzuca się przede wszystkim skomplikowany model uszkodzeń pojazdów.
Ostatnia modyfikacja 17 października 2016