
Woodcutter 2014 Anthology
Symulacje 11 marca 2014
Kolejna część serii symulatorów, w których wcielamy się w rolę drwala i próbujemy wykonać szereg misji polegających głównie na karczowaniu lasów. Edycja 2014 przyniosła kilka zmian w rozgrywce, dodając m. in. możliwość prowadzenia samochodu ciężarowego oraz tryb multiplayer.

Woodcutter Simulator 2013
Symulacje 5 grudnia 2012
Woodcutter Simulator 2013 to gra symulacyjna wyprodukowana przez niemiecką firmę UIG Entertainment z myślą o graczach, którzy chcieliby sprawdzić się w roli nowoczesnego drwala. Podczas zabawy można spróbować swoich sił m.in. w ścinaniu drzew, transporcie pni oraz obróbce drewna za pomocą rozmaitych rodzajów maszyn i urządzeń.

Symulator Tartaku 2012
Symulacje 4 lutego 2012
Symulator Tartaku 2012 jest trzecią odsłoną rozwijanego przez niemieckie studio deweloperskie UIG Entertainment cyklu gier symulacyjnych, w których gracze mogą wcielić się w rolę drwala. Twórcy przygotowali szereg misji związanych m.in. z prowadzeniem wycinki, transportem kłód oraz obsługą maszyn do ścinania i obróbki drewna.

Symulator Prac Leśnych
Symulacje 30 lipca 2010
Symulator Prac Leśnych to wyprodukowana przez firmę UIG Entertainment gra symulacyjna z elementami strategii ekonomicznej. Gracz wciela się w rolę zarządcy firmy zajmującej się wycinką drzew i obróbką drewna. Wraz z postępami w grze możliwa jest obsługa coraz bardziej specjalistycznych maszyn, w tym różnorakich pilarek spalinowych i rozdrabniaczy. Twórcy zadbali o estetyczną oprawę wizualną swego dzieła oraz realistyczną fizykę, wykorzystującą technologię PhysX.