Naruto: The Broken Bond
Bijatyki 18 listopada 2008
Łącząca elementy trójwymiarowej bijatyki z przygodową grą akcji produkcja firmy Ubisoft, będąca sequelem wydanej w roku 2007 (również wyłącznie na Xboksie 360) gry Naruto: Rise of a Ninja. Fabuła gry stanowi kontynuację wątków znanych z poprzedniczki: kiedy tytułowy bohater zdobywa uznanie jako ninja, wywołuje zazdrość swojego najlepszego przyjaciela Sasuke. Sytuację wykorzystuje zaś wódz ninja-renegatów imieniem Orochimaru, który namawia Sasuke do opuszczenia swych kompanów i dołączenia do niego. Jak łatwo się domyśleć, Naruto wyrusza na poszukiwania swego przyjaciela, mając nadzieję na wyrwanie go z rąk wroga. Pod względem mechaniki ponownie mamy do czynienia z przygodową grą akcji, kładącą szczególny nacisk na uczestnictwo w kolejnych widowiskowych walkach. Podstawową różnicę względem poprzedniej odsłony cyklu stanowi zaś fakt, że w Naruto: The Broken Bond nie działamy samotnie, lecz przejmujemy kontrolę nad trzyosobową grupą wojowników.
Naruto: Rise of a Ninja
Akcji 30 października 2007
Gra akcji z popularnego cyklu Naruto, będąca pierwszą odsłoną serii stworzoną nie przez japońskiego dewelopera (w tym wypadku - montrealskie studio koncernu Ubisoft). Pod względem mechaniki, gra Naruto: Rise of a Ninja przypomina słynne sandboksowe serie akcji pokroju Grand Theft Auto czy Saints Row, z tą różnicą, że zamiast na ulice amerykańskiego miasta, trafiamy do japońskiej wioski i wcielamy się w energicznego nastolatka.