Titanfall: Assault
Strategiczne 10 sierpnia 2017
Titanfall: Assault to mobilna strategia bitewna z potyczkami rozgrywanymi w czasie rzeczywistym, stanowiąca spin-off znanego z platform stacjonarnych cyklu pierwszoosobowych strzelanek Titanfall. Produkcję opracowało studio Particle City, a wydała firma Nexon. Projekt korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i przeznaczony jest do zabawy w trybie multiplayer. Gracze dowodzą niewielkimi oddziałami, próbując zniszczyć bazę przeciwnika i powstrzymać go przed zniszczeniem własnej. W skład naszych sił wchodzą mechy wraz z pilotami - możemy rozwijać potencjał bojowy zarówno ludzi, jak i kierowanych przez nich maszyn. Do tego dochodzą elementy karcianki, w ramach których jednostki na mapy przywołujemy, zagrywając karty z talii. W ten sam sposób aktywujemy specjalne efekty ułatwiające nam zwycięstwo. Wszystko to ukazane jest w atrakcyjnej trójwymiarowej oprawie graficznej wykonanej w lekko kreskówkowym stylu.
Titanfall 2
Akcji 28 października 2016
Kontynuacja sieciowej strzelaniny studia Respawn Entertainment, która ukazała się w 2014 roku wyłącznie na komputerach PC oraz konsolach z rodziny Xbox. W odróżnieniu od pierwszej części serii, gra oferuje pełnoprawną kampanię fabularną dla jednego gracza, w której wcielamy się w strzelca ruchu oporu, który marzy by zostać pilotem. Los sprawia, że właściciel jednego z Tytanów klasy Argus ginie podczas misji, a osamotniony mech wybiera na swojego nowego pilota właśnie naszego bohatera. Rozgrywka w Titanfall 2 polega na kierowaniu żołnierzami przyszłości, którzy potrafią wspinać się po budynkach, wykonywać podwójne skoki, a także przyzywać podczas walki potężne roboty bojowe. Podstawowe założenia rozgrywki nie zostały wywrócone do góry nogami, jednak w drugiej części gry deweloperzy postanowi wprowadzić kilka nowych gadżetów oraz elementów mechaniki, które znacząco uatrakcyjniły rozgrywkę. W grze pojawiło się również sześciu nowych tytanów, odznaczających się unikalnymi możliwościami.
Titanfall
Akcji 11 marca 2014
Stworzona z myślą o rozgrywce wieloosobowej, widowiskowa gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Tytuł wyprodukowany został przez studio Respawn Entertainment we współpracy z koncernem Electronic Arts. Fabuła Titanfall osadzona została w odległej przyszłości, a wątkiem przewodnim jest konflikt pomiędzy konsorcjum potężnych korporacji oraz ludźmi zamieszkującymi skolonizowane planety. Gracze wcielają się w role żołnierzy, potrafiących pilotować tytułowe Tytany, czyli kilkumetrowe, silnie uzbrojone mechy. Gra oferuje wyłącznie rozbudowany tryb multiplayer, pozwalający na wspólną zabawę maksymalnie 12 graczom za pośrednictwem sieci Internet. Od strony technicznej Titanfall bazuje na możliwościach mocno zmodyfikowanego silnika Source Engine, zapewniającego udany kompromis pomiędzy wysokiej jakości oprawą audiowizualną, a niewygórowanymi wymaganiami sprzętowymi.
Titanfall: Frontline
Strategiczne prace wstrzymane
Titanfall: Frontline to mobilna karcianka. Zabawa polega na toczeniu bitew jeden na jednego, które rozgrywane są w czasie rzeczywistym. Podczas nich gracze korzystają z talii, za pomocą których aktywują umiejętności oraz przywołują na mapę postacie i mechy, wydając im następnie rozkazy.
Titanfall Online
Akcji prace wstrzymane
Sieciowa strzelanka free-to-play oparta na pierwszej części serii Titanfall. W grze walczymy pilotami, czyli żołnierzami przyszłości korzystającymi ze specjalnych mechów przyzywanych w trakcie potyczki.