
Theatre of War 3: Korea
Strategiczne 24 marca 2011
Theatre of War 3: Korea jest trzecią odsłoną cyklu wojennych RTS-ów (strategii czasu rzeczywistego), rozwijanego przez studio deweloperskie Maddox Games. Akcja gry osadzona została w latach 1950-1953, a gracz ma okazję wziąć udział w zmaganiach z okresu wojny koreańskiej. Twórcy zdecydowali się wprowadzić szereg nowych dla serii elementów, w tym przeprojektowany od postaw mechanizm planowania strategii starć.

Theatre of War 2: Kursk 1943
Strategiczne 16 października 2009
Theatre of War 2: Kursk 1943 to osadzona w realiach II wojny światowej strategia czasu rzeczywistego (RTS), wyprodukowana przez ekipę deweloperską studia Battlefront.com. Fabuła gry przedstawia zmagania w bitwie na Łuku Kurskim. Twórcy przewidzieli dwie składające się w sumie z 20 misji kampanie, w których można wcielić się w dowódcę niemieckich lub radzieckich wojsk pancernych.

Theatre of War 2: Afryka
Strategiczne 24 kwietnia 2009
Theatre of War 2: Africa 1943 to wyprodukowana przez firmę 1C strategia czasu rzeczywistego, której akcja osadzona została w realiach II wojny światowej. Twórcy przewidzieli trzy kampanie, pozwalające objąć dowództwo nad wojskami brytyjskimi, amerykańskimi lub niemieckimi toczącymi walki na terenie Północnej Afryki. Gra stanowi kontynuację Theatre of War: Pola zagłady

Theatre of War: Pola zagłady
Strategiczne 20 października 2006
Kolejny ambitny projekt firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik. WWII RTS to strategia, lub raczej gra wojenna rozgrywana w czasie rzeczywistym, która pozwala nam na dowodzenie oddziałami w walkach, które miały miejsce podczas II Wojny Światowej, w latach 1941-1945.