The Coma 2B: Catacomb
Przygodowe 25 października 2024
Przygodowa gra akcji 2D w konwencji survival horroru, która stanowi pomost między pierwszą i drugą częścią cyklu The Coma. W The Coma 2B: Catacomb ponownie wcielamy się w ucznia Youngho Choi (bohatera „jedynki"), próbującego przetrwać w alternatywnej, mrocznej wersji Seulu.
The Coma 2: Vicious Sisters
Przygodowe 28 stycznia 2020
Gra przygodowa należąca do podgatunku survival horror. The Coma 2: Vicious Sisters stanowi kontynuację udanego tytułu z 2015 roku. Za jej stworzenie odpowiada koreańskie studio Devespresso Games, znane także z Vambrace: Cold Soul.
The Coma: Recut
Przygodowe 22 września 2017
Odświeżona wersja udanego survival horroru z 2015 roku. Akcja gry The Coma: Recut osadzona jest w liceum Sehwa w Korei Południowej. Głównym bohaterem jest uczeń o imieniu Youngho, który po całonocnej nauce zasypia w trakcie egzaminu. Po przebudzeniu chłopak odkrywa, że został sam w klasie, a za oknem zapadła noc. Prawdziwy koszmar zaczyna się jednak, gdy okazuje się, że szkołę opanowały potwory z piekła rodem, a na korytarzach grasuje szalony zabójca. Z uwagi na fakt, że Youngho jest bezbronny, by wyjść cało z opresji musi unikać bezpośredniej konfrontacji z przeciwnikami, ukrywać się lub ratować ucieczką. Sednem rozgrywki jest eksploracja budynków liceum w poszukiwaniu wyjścia. Po drodze bohater zbiera przydatne przedmioty, takie jak latarka, mapy czy notatki. Od czasu do czasu przychodzi mu współpracować z innymi uczniami, rozwiązując rozmaite zagadki. W porównaniu z pierwowzorem The Coma: Recut może się pochwalić bardziej szczegółowymi teksturami oraz nowymi animacjami postaci.
The Coma
Przygodowe 19 października 2015
Należąca do gatunku survival horrorów przygodowa gra akcji, będąca debiutancką produkcją koreańskiego studia Devespresso Games. W grze The Coma wcielamy się w licealistę o imieniu Youngho, który zasypia w trakcie egzaminu maturalnego, zaś po przebudzeniu odkrywa, że zapadła noc i wszyscy już dawno opuścili klasę. Okazuje się również, że budynek szkoły opanowały złowrogie siły, które nie spoczną, dopóki nie doprowadzą do śmierci ucznia. Podczas zabawy eksplorujemy szkołę, pełną pułapek i potworów, w które zamienili się inni uczniowie i nauczyciele, a naszym zadaniem jest znalezienie sposobu na wydostanie się z budynku. Ponieważ nasz protagonista nie cechuje się tężyzną fizyczną, najlepszym sposobem na przetrwanie jest unikanie kontaktu z wrogami, przekradanie się za ich plecami, a w ostateczności ucieczka. W trakcie zabawy niejednokrotnie spotykamy też innych uczniów, z których część dostarczyć nam może cennych wskazówek, a część stanowi śmiertelne zagrożenie.