Shadow Bug Rush
Zręcznościowe 5 października 2016
Kontynuacja Shadow Bug, mobilnej gry zręcznościowej stworzonej przez Muro Studios. W Shadow Bug Rush wcielamy się w robaka ninja, który przedziera się przez pełne niebezpieczeństw poziomy. Wzorem klasycznych gier platformowych, w Shadow Bug Rush eksplorujemy dwuwymiarowe lokacje, walczymy z przeciwnikami i unikamy pułapek. Na uwagę zasługuje nietypowy system sterowania. Podczas zabawy urządzenie trzymamy w orientacji poziomej, a dotknięciem palca wskazujemy kierunek ruchu postaci. Aby zaatakować przeciwnika, należy stuknąć w jego sylwetkę na ekranie. Poziomy zbudowano tak, aby możliwe było niedotykanie ziemi – bohater potrafi zwinnie skakać od przeciwnika do przeciwnika. Mapy generowane są losowo i nigdy się nie kończą, więc zabawa sprowadza się do bicia kolejnych rekordów. Na końcowy wynik punktowy składa się nie tylko pokonany dystans, lecz także kombosy oraz zebrane skarby. Na uwagę zasługuje też styl graficzny Shadow Bug Rush. Pierwszy plan w grze składa się z czarnych kształtów, natomiast tła są kolorowe i pełne detali.
Shadow Bug
Zręcznościowe 4 kwietnia 2016
Mobilna gra platformowa niezależnego, fińskiego studia Muro, która wyewoluowała z prostego, ale udanego projektu studentów Uniwersytetu Aalto. W Shadow Bug wcielamy się w rolę wojowniczego insekta uzbrojonego w dwa miecze. Zadaniem protagonisty jest oczyszczenie lasu z wrogo nastawionych robali i innych przeciwników. Podczas zabawy przemierzamy kolejne poziomy, na których czeka na nas cała masa zróżnicowanych wrogów, ale także spora liczba pułapek, których ominięcie nierzadko wymaga sprytu. Bohater może poruszać się jedynie w lewo i w prawo, a także przesuwać różne napotkane obiekty, ale za to bardzo efektownie rozprawia się z przeciwnikami – jego styl walki upodobnia go do wojownika ninja. Po zaliczeniu każdego etapu otrzymujemy ocenę w postaci gwiazdek, których liczba zależy m.in. od uzyskanego czasu czy tego, ile świecących kulek zbierzemy po drodze. Shadow Bug charakteryzuje się oryginalną oprawą graficzną – jedynie tła są kolorowe, a cały pierwszy plan, łącznie z bohaterem i jego wrogami, został przedstawiony wyłącznie w czerni.