Savage Resurrection
Akcji 18 sierpnia 2016
Hybryda gry akcji i strategii czasu rzeczywistego, stworzona z myślą o multiplayerowej rozgrywce. Fabuła koncentruje się na nieustannej wojnie, jaką toczą między sobą dwie frakcje: ludzie oraz bestie. Schemat rozgrywki w Savage Resurrection oparto na starciach, w których biorą udział dwie szesnastoosobowe grupy. Ponadto każda z armii posiada dowódcę, z którego perspektywy rozgrywka znacząco różni się od tego, czego doświadczają pozostali członkowie drużyny. Lider ma więc do czynienia z typową mechaniką RTS - obserwuje wydarzenia z kamery zawieszonej nad polem bitwy, a do jego zadań należy stawianie nowych budynków, dbanie o zaplecze technologiczne oraz surowce, a także wysyłanie do walki ciężkich jednostek, takich jak choćby machiny oblężnicze. Pozostali gracze biorą udział w klasycznej grze akcji; mogą korzystać zarówno z broni palnej — wydarzenia prezentowane są wtedy z perspektywy pierwszej osoby — jak i broni białej, z kamerą umieszczoną za plecami bohatera. Klucz do sukcesu stanowi tutaj współpraca i wykonywanie rozkazów dowódcy, mającego zazwyczaj szerszy obraz sytuacji na polu bitwy. Gra działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4, co zapewniło oprawę graficzną na wysokim poziomie.
Savage 2: A Tortured Soul
Strategiczne 16 stycznia 2008
Sequel Savage: The Battle for Newerth, czyli oryginalnej mieszaniny strategii, gry akcji i elementów cRPG, dedykowanej zespołowym potyczkom wieloosobowym, która zadebiutowała w roku 2003.
Savage: The Battle for Newerth
Akcji 9 września 2003
Savage: The Battle for Newerth to utrzymana w klimacie fantasy gra akcji z elementami pierwszoosobowej strzelaniny (FPS) i strategii czasu rzeczywistego (RTS), stworzona przez studio S2 Games. Gracz wciela się w nieustraszonego wojownika, który próbuje zjednoczyć ludzi pod sztandarem Legion of Man i przeciwstawić się klanowi dowodzonemu przez Beast Queen. Rozgrywka zaprojektowana została głównie z myślą o starciach multiplayer, w których uczestniczyć może nawet 64 osób.