Hello Neighbor 3
Akcji jeszcze nie ogłoszona
Trzecia główna część serii skradanek FPP rozwijanej od 2017 roku. W Hello Neighbor 3 trafiamy do na wpół opuszczonego miasteczka Raven Brooks i poznajemy jego mieszkańców, których zachowania są symulowane w czasie rzeczywistym.
Hello Neighbor 2
Zręcznościowe 6 grudnia 2022
Hello Neighbor 2 to kolejna odsłona cyklu skradanek z widokiem FPP, rozwijanego przez studio Eerie Guest (dawniej znane jako Dynamic Pixels). Tym razem zakradamy się nie tylko na posesję Mr. Petersona, ale i do domów innych sąsiadów zamieszkujących wirtualną okolicę.
Secret Neighbor
Akcji 23 października 2019
Multiplayerowa gra akcji z elementami przygodowymi, w której gracze wcielają się w dzieci próbujące uwolnić przyjaciela przetrzymywanego w piwnicy przez sąsiada. Sprawę komplikuje fakt, że jeden z uczestników zabawy w Secret Neighbor jest złowieszczym mężczyzną w przebraniu.
Hello Neighbor: Hide and Seek
Zręcznościowe 7 grudnia 2018
Przygodówka z elementami skradanki z akcją przedstawioną z perspektywy pierwszej osoby, która jest prequelem wydanej w 2017 roku gry Hello Neighbor. Bohaterami produkcji jest dwójka obdarzonych bogatą wyobraźnią dzieci antagonisty pierwszej odsłony serii.
Hello Neighbor
Zręcznościowe 8 grudnia 2017
Opracowana przez studio Dynamix Pixels nietypowa skradanka z widokiem FPP. W grze Hello Neighbor wcielamy się w mieszkańca małego domku na przedmieściach, który zaczyna podejrzewać, że mieszkający po sąsiedzku mężczyzna skrywa potworną tajemnicę. Aby potwierdzić przypuszczenia, postanawia zakraść się do jego posiadłości, co nie będzie łatwe, gdyż jej właściciel to osoba niezwykle czujna, która nie cofnie się przed niczym, aby bronić swej prywatności. Celem zabawy jest więc przeniknięcie do domu sąsiada w sposób niezauważony, w czym pomocne mogą okazać się wabiki i inne sposoby na odwrócenie uwagi od naszych poczynań. Głównym elementem mechaniki jest zaś zaawansowana sztuczna inteligencja, pozwalająca sąsiadowi zapamiętywać posunięcia gracza i przewidywać jego ruchy w przyszłości. Najczęściej wybierane ścieżki szybko są tarasowane licznymi pułapkami i alarmami, a do sukcesu w grze potrzebna jest pomysłowość i elastyczność działania.