Myth: Antologia
Strategiczne 19 maja 2006
Myth: Antologia to zestaw gier z popularnego cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio deweloperskie Mumbo Jumbo. W pakiecie znalazły się: Myth: Upadli Władcy, Myth II: Duszożerca, Myth II: Chimera oraz Myth III: The Wolf Age. Dodatkowym atutem zestawu są dziesiątki scenariuszy stworzonych przez fanów serii.
Myth: Kodeks Absolutu
Strategiczne 18 lutego 2002
Myth: Kodeks Absolutu to pełna kolekcja gier należących do jednej z najlepszych strategicznych serii w historii gier komputerowych.
Myth III: Era Wilka
Strategiczne 30 października 2001
Trzecia odsłona zapoczątkowanej w 1997 roku serii taktycznych strategii RTS, którą po przejęciu studia Bungie przez Microsoft, opracowała zupełnie nowa ekipa Mumbo Jumbo Software. Akcja Myth III: Era Wilka rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z poprzednich odsłon cyklu i skupia się na postaci Connachta – legendarnego bohatera, który uratował ludzkość przed zagładą i stał się pierwszym imperatorem kraju ludzi. Mimo odmiennej warstwy fabularnej, sama mechanika rozgrywki nie zmieniła się znacząco i nadal korzysta ze sprawdzonych rozwiązań serii, koncentrując się na taktycznych pojedynkach, z których musimy wyjść zwycięsko, dysponując z góry ustaloną liczbą wojowników. Zwiększeniu uległa jednak liczba dostępnych jednostek oraz skala samych bitew, w których może wziąć udział znacznie większa liczba żołnierzy. Dzięki udoskonalonemu silnikowi graficznemu możliwe stało się także wykorzystanie w pełni trójwymiarowych postaci oraz lepszych efektów deformacji otoczenia.
Myth II: Duszożerca
Strategiczne 30 listopada 1998
Kontynuacja taktycznej strategii fantasy studia Bungie Software, w której połączone siły różnych ras stawiały czoła złowrogim siłom ciemności. Tło fabularne gry, ukazane zostało w formie pamiętników jednego z uczestników wydarzeń, czyniąc całą historię zrozumiałą dla wszystkich, którzy nie mieli do czynienia z pierwowzorem. 60 lat po zakończeniu Wielkiej Wojny i pokonaniu demonicznego Balora okazuje się, że jeden z jego generałów zdołał zbiec i przez ten czas pozostawał w ukryciu. Nadszedł jednak czas, w którym armie ożywieńców znów urosły w siłę, a kluczem do ich pokonania okazuje się pomoc jednego z popleczników Balora, który wspólnie z Armią Światła staje do walki z tytułowym Duszożercą. Mechanika gry Myth II: Soulblighter praktycznie nie różni się od wydanego rok wcześniej pierwowzoru, zaś zakres dokonanych zmian ograniczył się do ulepszenia oprawy graficznej, lepszego zbalansowania jednostek, a także nowej wersji edytorów, pozwalających samodzielnie tworzyć własne plansze i scenariusze.
Myth: Upadli Władcy
Strategiczne 21 lipca 1997
Osadzona w realiach fantasy taktyczna strategia czasu rzeczywistego, za której powstanie odpowiada założone w 1991 roku studio Bungie Software. W grze wcielamy się w postać dowódcy Armii Światła, prowadzącego swoje armie do boju z siłami ciemności dowodzonymi przez tytułowych Upadłych Lordów. W odróżnieniu od większości typowych strategii czasu rzeczywistego, w grze Myth: The Fallen Lords nie musimy się martwić o surowce, gdyż rozgrywka koncentruje się w całości na potyczkach z kolejnymi oddziałami przeciwnika. Dodatkowo, wraz z kolejnymi zwycięskimi bitwami, walczący pod naszą komendą wojownicy różnych ras zyskują doświadczenie, co czyni ich potężniejszymi i pozwala wygrywać starcia nawet z przeważającymi siłami wroga. Niewątpliwym atutem produkcji jest w pełni trójwymiarowe środowisko oraz zaawansowany silnik fizyczny, dzięki któremu na efekt starć wpływ mają rozmaite czynniki zewnętrzne, a wszystkie znajdujące się na mapie obiekty mogą zostać użyte podczas bitwy.