Małpie Opowieści: Królewna Sundary
Przygodowe 7 listopada 2011
Pierwsza odsłona serii gier przygodowo-zręcznościowych, adresowanych do odbiorców w wieku 7-11 lat. Smok Rinzin porwał z pałacu w Sundarze królewnę. Podążając tropem uprowadzonej, gracz musi przedrzeć się m.in. przez pustynię, oazę i katakumby, a także rozwiązać wiele matematycznych łamigłówek. Produkcja stworzona została przez belgijskie studio Larian.
Małpie Opowieści: Muzeum Rozmaitości
Przygodowe 7 listopada 2011
Druga z cyklu przygodowo-zręcznościowych gier studia Larian. Dinozaurzyca Karmen Rzarcique przejęła kontrolę nad muzeum, czym skutecznie odstraszyła wszystkich odwiedzających. Zadaniem gracza jest przywrócić porządek w tej instytucji, posiłkując się sprytem, refleksem i zdolnościami matematycznymi.
Małpie Opowieści: Opactwo Aviath
Przygodowe 7 listopada 2011
Trzecia gra z cyklu humorystycznych przygodówek wzbogaconych o elementy zręcznościowe i edukacyjne. Tym razem nastoletni bohater musi z pomocą gracza pokonać nikczemną Ążel, która kradnie ze świata wiedzę i mądrość. Produkcja belgijskiego studia Larian to połączenie zabawy i nauki, pozwalające młodym odbiorcom rozwijać zdolności matematyczne.
Małpie Opowieści: Zamek Drakoniona
Przygodowe 7 listopada 2011
Czwarta gra z przygodowo-edukacyjnego cyklu, stworzonego i rozwijanego przez ekipę deweloperską Larian Studios. Tym razem gracze muszą pomóc młodej bohaterce pokonać wampira, sługę przebiegłego Horusa. Jak zwykle, zdanie to wymaga sporej zręczności, szybkiego refleksu oraz talentu do rozwiązywania matematycznych łamigłówek.
Małpie Opowieści: Dolina Szakala
Przygodowe 7 listopada 2011
Gra przygodowo-edukacyjna wyprodukowana przez studio Larian z myślą o odbiorcach w wieku 11-12 lat. Zadaniem gracza jest pomóc nastoletniemu bohaterowi, który przeniósł się w czasie do starożytnego Egiptu, rozprawić się ze złowrogim Horusem. Poza walorami rozrywkowymi, gra wspiera rozwój umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania zadań matematycznych.