
Mirror's Edge Catalyst
Akcji 7 czerwca 2016
Kontynuacja bestsellerowej gry akcji studia EA DICE z 2008 roku, która połączyła niezwykle dynamiczny charakter rozgrywki z wykorzystaniem elementów sztuki parkouru. Fabułę gry osadzono w quasi-totalitarnych realiach świata niedalekiej przyszłości, w którym nie ma rządów, a władzę sprawują potężne korporacje. Gracze śledzą losy Faith – kurierki, która opanowała do perfekcji sztukę poruszania się po wielkomiejskiej dżungli i dzięki swej determinacji może stać się tytułowym katalizatorem zmian. W porównaniu do pierwszej części serii, w grze nie mamy sztywnego podziału na misje, a akcja toczy się w otwartym świecie, po którym Faith może się swobodnie poruszać, decydując o kolejności i sposobach wykonywania poszczególnych zadań. Zrezygnowano także z wykorzystania broni palnej i choć w czasie rozgrywki nie raz dojdzie do konfrontacji ze ścigającymi nas strażnikami, naszą jedyną bronią będzie spryt oraz indywidualne umiejętności, rozwijane stopniowo w miarę postępów w grze.

Mirror's Edge
Akcji 11 listopada 2008
Stworzona przez deweloperów ze studia EA DICE oryginalna gra akcji, która łączy dynamikę typowych strzelanin FPP z elementami platformowymi. Akcja gry toczy się w rozległej metropolii przyszłości, gdzie każdy obywatel śledzony jest w imię własnego dobra przez totalitarny rząd. Do ludzi, którzy nie zamierzają poddać się kontroli władz należą tzw. „biegacze”, którzy do perfekcji opanowali sztukę parkouru, pozwalającą szybko i skutecznie przemieszczać się po wielkomiejskiej dżungli. Gracze wcielają się w postać kurierki imieniem Faith, która próbuje ochronić dobre imię siostry, niesłusznie oskarżonej o morderstwo. Rozgrywka składa się z szeregu misji, podczas których wykorzystując nasze umiejętności, przemieszczamy się po dachach i wnętrzach wieżowców, unikając jednocześnie kontaktu z wszędobylskimi strażnikami. W wypadku konfrontacji możemy zdać się na własne umiejętności i zaangażować w walkę wręcz z przeciwnikiem lub wyeliminować wroga za pomocą zabranej mu broni palnej.