New Super Lucky's Tale
Zręcznościowe 8 listopada 2019
Ulepszona i rozbudowana wersja platformówki 3D Super Lucky’s Tale, w której wcielamy się w sympatycznego liska. New Super Lucky’s Tale wyróżnia się przede wszystkim za sprawą nowych poziomów; poza tym jednak autorzy dopracowali niemal każdy aspekt swojego dzieła.
Super Lucky's Tale
Zręcznościowe 7 listopada 2017
Trójwymiarowa gra platformowa stworzona przez studio Playful Corporation, będąca kontynuacją Lucky's Tale z marca 2016 roku. Podczas zabawy wcielamy się w tytułowego lisa Lucky’ego, który wraz ze swoją siostrą próbuje odzyskać skradzioną przez złego Jinksa Book of Ages. Super Lucky's Tale pod wieloma względami przypomina inne trójwymiarowe platformówki, jak np. niektóre odsłony serii Rayman czy Yooka-Laylee. Rozgrywka opiera się na eksplorowaniu zróżnicowanych i pełnych niebezpieczeństw lokacji. Bohater jest jednak bardzo zwinny, potrafi skakać, ryć w ziemi czy wspinać się, co bardzo przydaje mu się w zbieraniu złotych monet, omijaniu pułapek oraz rozwiazywaniu prostych zagadek. Gameplay obserwowany jest głównie z kamery TPP, ale podczas zabawy trafiamy też na poziomy side-scroll, na których akcja pokazywana jest z boku. Tytuł został wydany w ramach programu Xbox Play Anywhere, więc kupując go w cyfrowej dystrybucji, otrzymuje się dwa egzemplarze – na Windowsa 10 i Xboksa One.
Lucky's Tale
Zręcznościowe 28 marca 2016
Opracowana przez firmę Playful Corporation barwna platformówka 3D, zaprojektowana do współpracy z goglami rzeczywistości rozszerzonej. W grze wcielamy się w postać sympatycznego liska imieniem Lucky, który przemierza kolorowy świat pełen zróżnicowanych wyzwań oraz przeciwników do pokonania. Mechanika zabawy w zasadzie nie odbiega od większości typowych platformówek, a protagonista poza bieganiem, skakaniem, wspinaniem się i walką może także oddawać się całemu szeregowi aktywności dodatkowych oraz zręcznościowych minigier. Tym, co odróżnia Lucky’s Tale od innych przedstawicieli gatunku, jest współpraca z goglami AR, dzięki której podczas zabawy możemy bez przeszkód rozglądać się po świecie gry, szukając ukrytego przejścia czy też wychylić się, sprawdzając co ciekawego znajduje się np. po drugiej stronie płotu lub skały. Dzięki temu w trakcie gry mamy wrażenie wirtualnego uczestnictwa w świecie Luckiego, odtworzonego za pomocą barwnej, kreskówkowej grafiki 3D.