
We Love Katamari Reroll+ Royal Reverie
Zręcznościowe 2 czerwca 2023
Zremasterowana wersja oryginalnej gry zręcznościowo-logicznej, wydanej w 2005 roku. W We Love Katamari Reroll+ Royal Reverie naszym głównym zadaniem jest toczenie przez różne lokacje kuli, do której z czasem przyklejają się coraz większe obiekty.

Katamari Damacy Reroll
Zręcznościowe 7 grudnia 2018
Odświeżona wersja Katamari Damacy, nietypowej gry logicznej z 2004 roku od firmy Namco (znanej później jako Bandai Namco). Zadaniem graczy jest toczenie kuli i zwiększanie jej masy przez zbieranie kolejnych obiektów.

Amazing Katamari Damacy
Zręcznościowe 7 grudnia 2017
Kolejna produkcja spod szyldu Katamari. Tym razem mamy do czynienia z klasycznym endless runnerem. W trakcie zabawy sterujemy kulą, do której przyklejają się mniejsze od niej obiekty – bryła z czasem zwiększa swoje rozmiary, co pozwala na zabieranie ze sobą coraz większych elementów otoczenia.

Touch My Katamari
Zręcznościowe 21 lutego 2012
Po raz kolejny przenosimy się do szalonej rzeczywistości Katamari Damacy i mamy okazję pokierować kulą, do której przykleja się wszystko, przez co się przetoczy. Gra w wersji na PlayStation Vita oferuje nowe możliwości interakcji ze światem gry.

Katamari Forever
Zręcznościowe 23 lipca 2009
Nowa odsłona niezwykła serii łączącej w sobie elementy gry logicznej i zręcznościowej. Podobnie jak w poprzednich odsłonach kontrolujemy magiczną kulę (tytułowe Katamari), do której przyklejają się wszystkie mniejsze/lżejsze od niej przedmioty. Naszym zadaniem jest manewrowanie po planszy w celu stworzenie jak największego obiektu.

Beautiful Katamari
Zręcznościowe 16 października 2007
Beatiful Katamari to kolejna odsłona niezwykle ciekawej japońskiej serii. Zabawa polega na toczeniu kuli, która powiększa się, gdy z czasem przyklejają się do niej znajdujące się na naszej drodze przedmioty (dokładnie tak, jak się to odbywa w przypadku śnieżnej bryły).

Me and My Katamari
Zręcznościowe 21 marca 2006
Zabawa w Me and My Katamari polega na kontrolowaniu kuli, która ma możliwość zbierania i „przyklejania” mniejszych od siebie przedmiotów. W ten sposób zwiększa swą objętość. Większość zadań wymaga osiągnięcia odpowiedniej wielkość w określonym czasie. Problem tkwi w tym, że wraz ze wzrostem objętości, coraz trudniej jest kontrolować wielki obiekt.

We Love Katamari
Zręcznościowe 20 września 2005
We Love Katamari to logiczno-zręcznościowa gra wyprodukowana przez firmę Namco z myślą o użytkownikach konsoli PlayStation 2. Tytuł uznawany jest za następcę Katamari Damacy. Podobnie jak w pierwowzorze zadaniem graczy polega na turlaniu tytułowych kul - katamari. Zachowując wierność podstawowym zasadom rozgrywki, twórcy wprowadzili m.in. nowych bohaterów oraz dodatkowe obiekty, które mogą stanąć na przeszkodzie kulom.

Katamari Damacy
Zręcznościowe 21 września 2004
Katamari Damacy jest cokolwiek niestandardową i niezbyt skomplikowaną grą wirtualną, zaprojektowaną raczej z myślą o wyjątkowo zagorzałych entuzjastach elektroniczno-rozrywkowych produktów rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni. Dzieło firmy Namco zawiera mnóstwo charakterystycznych odniesień do kultury japońskiej, więc zachodni laicy mają zazwyczaj problem z należytym zrozumieniem zabawy.