Kane & Lynch 2: Dog Days
Akcji 17 sierpnia 2010
Kontynuacja trzecioosobowej gry akcji studia IO Interactive z 2007 roku. W grze śledzimy dalsze losy skazańców Kane’a i Lyncha, którzy po wydarzeniach ukazanych w części pierwszej wyruszają do Szanghaju, aby wykonać tam ostatnią misję i na zawsze zakończyć przestępczą karierę. Nasi bohaterowie zostają jednak wplątani w wojnę chińskich gangów i zamiast o fortunę, zmuszeni są walczyć o życie własne oraz swoich bliskich. Mechanika zabawy, podobnie jak arsenał dostępnych broni, nie uległa drastycznym zmianom. Gra zyskała jednak na brutalności, a wiele scen nadaje się wyłącznie dla dorosłych graczy. Część wydarzeń ukazano ponadto przy pomocy charakterystycznej kamery, przypominającej transmisję „z ręki” przez będącego w centrum akcji operatora. Rozbudowaniu uległy także opcje wieloosobowe: kampanię kooperacyjną możemy teraz przechodzić nie tylko lokalnie, ale także w sieci, zaś klasyczny tryb rywalizacji wzbogacił się o dwa nowe warianty zabawy: Kruchy Sojusz i Tajniak.
Kane & Lynch: Dead Men
Akcji 14 listopada 2007
Zrealizowana w konwencji trzecioosobowej oryginalna gra akcji, za której powstanie odpowiadają twórcy z duńskiego IO Interactive – studia znanego głównie za sprawą serii Hitman. Fabuła gry koncentruje się na losach byłego najemnika Kane’a, który wymordował kolegów po fachu, przywłaszczając sobie drogocenne diamenty, oraz Lyncha, który w ataku schizofrenii zabił swoją żonę. Obaj zostali skazani na śmierć i spotykają się w więziennym autobusie, który zostaje uprowadzony przez byłych kolegów Kane’a. Przestępcy porywają też córkę Lyncha, starając się zmusić go do współpracy przy odzyskaniu skradzionych przez kompana kamieni. W trakcie 16 misji odwiedzimy m.in. Los Angeles, Tokio czy Hawanę, kontrolując obu bohaterów oraz członków zwerbowanej przez nich ekipy. Produkcja cechuje się dużym stopniem interaktywności terenu oraz stojącą na wysokim poziomie inteligencją naszych komputerowych towarzyszy. Zabawę w trybie single player uzupełnia tryb kooperacyjny oraz możliwość rywalizacji w sieci.