Heavy Fire: Red Shadow
Akcji 16 października 2018
Nietypowy rail shooter, w którym wcielamy się w żołnierza strzelającego ze stacjonarnego, ciężkiego karabinu maszynowego oraz wyrzutni rakiet w bliżej nieokreślonym teatrze wojennym. Heavy Fire: Red Shadow jest dziełem studia Mastiff.
Heavy Fire: Shattered Spear
Akcji 29 stycznia 2013
Heavy Fire: Shattered Spear to dynamiczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), za której powstanie odpowiada studio deweloperskie Teyon. Gracze wcielają się w role członków jednostki specjalnej, która ma za zadanie odnaleźć i unieszkodliwić pociski nuklerane znajdujące się w rękach wroga. Rozgrywka bazuje na elementach typowych dla tzw. „celowniczków”.
Heavy Fire: Special Operations 3D
Akcji 13 września 2012
Heavy Fire: Special Operations 3D jest portem zręcznościowej strzelaniny wydanej pierwotnie na konsolę stacjonarną Nintendo Wii. Deweloperzy ze studia Teyon dołożyli starań, by wersja przeznaczona na Nintendo 3DS wykorzystywała potencjał techniczny tego urządzenia, w tym innowacyjny, trójwymiarowy wyświetlacz.
Heavy Fire: The Chosen Few 3D
Akcji 19 grudnia 2011
Heavy Fire: The Chosen Few 3D to zręcznościowa strzelanina z rodzaju „celowniczków”, stworzona przez zespół deweloperski krakowskiej firmy Teyon. Produkcja pozwala graczowi wcielić się w rolę członka jednostki specjalnej i wziąć udział w niebezpiecznych operacjach wojskowych w różnych zakątkach świata.
Heavy Fire: Afghanistan
Akcji 12 listopada 2011
Heavy Fire: Afghanistan, to pierwszoosobowa gra akcji typu rail shooter utrzymana w klimacie współczesnej wojny w Afganistanie. Tytuł opracowało polskie studio Teyon z siedzibą w Krakowie, dla którego jest on pierwszą multiplatformową produkcją.
Heavy Fire: Black Arms
Akcji 7 marca 2011
Heavy Fire: Black Arms jest kontynuacją wydanej w 2010 roku zręcznościowej strzelaniny FPP - Heavy Fire: Special Operations. Podobnie jak w pierwowzorze, gracz wciela się w członka elitarnej jednostki wojskowej, która tym razem musi stawić czoła bezwzględnemu kartelowi handlarzy broni z Ameryki Południowej. Deweloperzy ze studia Teyon pozostali wierni konwencji „celowniczka”, wzbogacając rozgrywkę m.in. o zmienne warunki pogodowe oraz większy arsenał dostępnej broni.
Heavy Fire: Special Operations
Akcji 26 lipca 2010
Utrzymana w zręcznościowej konwencji wojenna strzelanina wyprodukowana przez krakowskie studio deweloperskie Teyon. Oddział żołnierzy rusza na pomoc mieszkańcom miasta Kismaayo opanowanego przez grupę terrorystów.