
Frozen Synapse 2
Strategiczne 13 września 2018
Pełnoprawna kontynuacja osadzonej w realiach science fiction taktycznej strategii turowej autorstwa studia Mode 7 Games. W swych ogólnych założeniach, Frozen Synapse 2 nie odbiega znacząco od rozwiązań znanych z pierwowzoru i koncentruje się na starciach niewielkich oddziałów, kładąc szczególny nacisk na aspekt strategicznego planowania. Głównym wyróżnikiem gry (jak i całej serii) jest zaś fakt, że starcia toczą się w trybie turowym, w którym gracze wykonują swe ruchy nie naprzemiennie, ale równocześnie, co zmusza graczy do zupełnie innego podejścia i wymaga umiejętności przewidywania ruchów przeciwnika. W odróżnieniu od swej poprzedniczki, Frozen Synapse 2 charakteryzuje się nieco bardziej otwartym światem, a co za tym idzie, wyraźnie większymi mapami, co w istotny sposób wpływa na strategiczną warstwę rozgrywki. Całość operuje jednak dobrze znanym widokiem z góry oraz podobnym stylem graficznym, utrzymanym w dość surowej formie i zimnej tonacji kolorystycznej.

Frozen Synapse: Prime
Strategiczne 23 września 2014
Odświeżona wersja taktycznej strategii z 2011 roku, w której stajemy na czele armii rebeliantów pragnących rozprawić się z rządami potężnej korporacji. Rozgrywka toczy się w synchronicznym systemie turowym, w którym gracze wykonują swe ruchy równocześnie. W porównaniu z wersją oryginalną, praktycznie cała mechanika i oprawa gry zostały stworzone na nowo, aby uczynić ją jeszcze bardziej taktyczną i atrakcyjną wizualnie.

Frozen Synapse
Strategiczne 26 maja 2011
Innowacyjna gra wojenna koncentrująca się na starciach niewielkich oddziałów. Bitwy rozgrywane są w systemie turowym, ale w przeciwieństwie do typowych produkcji tego typu rozkazy obu stron wykonywane są jednocześnie. Takie rozwiązanie powoduje, że nie wystarczy reagować na ruchy przeciwnika, zamiast tego trzeba się nauczyć je przewidywać.