
Landmark
Symulacje 10 czerwca 2016
Sieciowy sandboks osadzony w uniwersum popularnej gry MMO EverQuest i stanowiący niejako poboczną produkcję, powstałą przy okazji prac nad oficjalną kontynuacją serii. Twórcy z Daybreak Game Company oddają do dyspozycji graczy ogromny, otwarty świat, który może być dowolnie kreowany i rozwijany wedle uznania graczy. Ogólne założenia zabawy bazują na mechanice popularnego Minecrafta, a najważniejszym elementem gry jest zaawansowany system craftingu, dający wraz z postępami rozgrywki dostęp do rozmaitych narzędzi. Za ich pomocą możemy tworzyć zróżnicowane konstrukcje, od prostych ścian do wymyślnych i skomplikowanych budowli. Kreatywność graczy nagradzana jest przez autorów, poprzez przeniesienie najbardziej twórczych pomysłów do świata gry EverQuest Next. Co najważniejsze, w obu produkcjach wyglądać one będą dokładnie tak samo, dzięki zastosowaniu tego samego silnika graficznego, ForgeLight.

Legends of Norrath: Oathbound
Strategiczne 28 sierpnia 2007
Legends of Norrath: Oathbound to wyprodukowana przez firmę Sony Online Entertainment gra strategiczna w konwencji "karcianki". Gracze kolekcjonują karty i układają własne talie do pojedynków z komputerową sztuczną inteligencją lub żywymi przeciwnikami. Całość bazuje na realiach popularnego uniwersum fantasy EverQuest.

EverQuest II
RPG 8 listopada 2004
Kontynuacja niezwykle popularnego MMORPG-a, wydana pięć lat po premierze pierwowzoru. Za jej stworzenie odpowiedzialne jest studio Daybreak Game Company, które czuwa nad rozwojem marki od momentu jej narodzin. Akcja tego tytułu rozgrywa się w doskonale znanej graczom krainie Norrath, aczkolwiek obok znanych z pierwszej odsłony cyklu lokacji pojawiają się zupełnie nowe. Lista zmian obejmuje proces kreacji postaci — na starcie dostosowujemy rasę, wygląd i płeć awatara do własnych preferencji, a o statystykach i specjalizacji decydujemy w późniejszej fazie rozgrywki. W EverQuest II pojawiają się nowe środki transportu (podróżować możemy zarówno konno, jak i na pokładzie statku), specjalne wydarzenia, pokroju walk gladiatorów, a licznych usprawnień doczekał się również sam schemat rozgrywki. Przykładowo, gracze mogą zdobywać doświadczenie także na drodze pokojowej, choćby poprzez rozwój zdolności rzemieślniczych i kupieckich, z kolei dla zaprawionych w bojach bohaterów przygotowano rozbudowany zestaw klas, umiejętności, zaklęć magicznych oraz elementów ekwipunku. W porównaniu z pierwszym EverQuestem, produkcja może pochwalić się znacznie bardziej zaawansowaną oprawą graficzną, na czele z wysokiej jakości teksturami, skomplikowanymi efektami pogodowymi i cząsteczkowymi oraz bogatymi animacjami.

EverQuest Deluxe Edition
RPG 15 kwietnia 2001
EverQuest Deluxe Edition to pełna wersja jednej z najpopularniejszych gier massivelly multiplayer online cRPG zrobionej przez firmę Verant Interactive, oprócz podstawowej wersji gry zawierająca dwa dodatki The Ruins of Kunark i The Scars of Velious.

EverQuest
RPG 16 marca 1999
Jedna z pierwszych gier typu MMORPG, która zdobyła olbrzymią popularność na całym świecie. Debiut tej produkcji datowany jest na rok 1999, a przez kilkanaście lat od premiery doczekała się ona ponad dwudziestu oficjalnych rozszerzeń. W EverQuest trafiamy do fantastycznego świata, jaki zwiedzamy w skórze stworzonego od podstaw bohatera — do naszej dyspozycji oddano szereg zróżnicowanych ras i klas postaci, które możemy ze sobą mieszać, tworząc kombinację dostosowaną do indywidualnych preferencji. Inspirację dla zespołu Daybreak Game Company, odpowiedzialnego za stworzenie omawianego tytułu, stanowiła Ultima Online — pomimo że deweloperzy przenieśli wiele sprawdzonych rozwiązań do trójwymiarowego środowiska, pokusili się również o implementację własnych pomysłów. Trzon rozgrywki stanowi eksploracja otwartych lokacji, walka z napotkanymi przeciwnikami i potworami, a także rozwój protagonisty poprzez pozyskiwanie nowych umiejętności i elementów ekwipunku. Ponadto, na wykonanie czekają zarówno zadania związane z wątkiem fabularnym, jak i niezliczone misje poboczne.