Święta w Comfylandii (Wiek 1-3 Poziom zaawansowany)
Logiczne 1 kwietnia 2013
Interaktywny film animowany adresowany do najmłodszych odbiorców. Śledząc poczynania sympatycznych bohaterów, przygotowujących się do obchodów świąt Bożego Narodzenia w Comfylandii, dzieci mają okazję, by potrenować umiejętność słuchania i koncentracji, a także nauczyć się niezależności i rozwinąć kreatywność.
Przyjęcie urodzinowe (Wiek 1-3 poziom zaawansowany)
Logiczne 8 listopada 2011
Gra edukacyjna adresowana dla najmłodszych. Bohaterowie z Comfylandu spotykają się na urodzinach słonicy Feely. Każdy z gości opowiada o jednej ze swoich przygód. Stworzony przez firmę Comfyware program pozwala maluchom ćwiczyć zdolności komunikacji interpersonalnej oraz wpaja właściwe wzorce zachowań społecznych.
Wyobraźmy sobie (Wiek 1-3 – Poziom średniozaawansowany)
Logiczne 21 września 2010
Wyobraźmy sobie (Wiek 1-3 – Poziom średniozaawansowany) to gra edukacyjna wyprodukowana przez firmę ComfyWare we współpracy z psychologami dziecięcymi. Wraz z sympatycznymi bohaterami – Didi i Boo mali gracze mogą rozwinąć swą kreatywność i umiejętności logicznego myślenia, wzbogacić słownictwo, a także nauczyć się rozwiązywania problemów w rozmaitych sytuacjach.
Pierwsze Kroki (Wiek 1-3 – Poziom Początkujący)
Logiczne 27 grudnia 2008
Pierwsze Kroki (Wiek 1-3 – Poziom Początkujący) to wyprodukowany przez firmę ComfyWare program edukacyjny adresowany do najmłodszych. Podczas oglądania filmów animowanych i zdjęć, słuchania muzyki, śpiewania piosenek oraz wykonywania prostych ćwiczeń fizycznych dzieci mają okazję rozwijać swoje możliwości umysłowe i umiejętności interpersonalne.
Zabawy w domu (Wiek 1-3 – Poziom średniozaawansowany)
Logiczne 28 marca 2008
Zabawy w domu (Wiek 1-3 – Poziom średniozaawansowany) to przeznaczona dla najmłodszych odbiorców gra edukacyjna, wyprodukowana przez firmę ComfyWare. Razem z sympatyczną 3-latką Didi i jej przyjaciółmi mali gracze poznają środowisko domowe oraz znaczenie codziennych czynności, a przy okazji rozwijają umiejętności językowe i wyobraźnię.