
Chime Sharp
Logiczne 19 lipca 2016
Powstała we współpracy Steve’a Currana z niezależnym studiem Twistplay hybryda gry logicznej i muzycznej, będąca odświeżoną wersją produkcji o nazwie Chime z 2010 roku. W Chime Sharp schemat zabawy nie odbiega od założeń pierwowzoru i stanowi połączenie rozwiązań znanych z kultowego Tetrisa z patentami rodem z gier muzycznych. Zmagania toczą się na pokrytej siatką planszy, którą stopniowo zabudowujemy różnymi klockami. W miarę postępów rozgrywki stworzone w ten sposób quady, czyli prostokątne i kwadratowe figury o rozmiarze co najmniej 3x3 pola, odblokowują kolejne fragmenty odtwarzanego w tle utworu muzycznego. Nasze poczynania utrudnia jednak bezlitośnie upływający czas, tak więc im szybciej uda nam się odblokować całą piosenkę, tym więcej punktów otrzymamy za dany poziom. Oprócz trybu standardowego, w grze znalazły się także dodatkowe warianty rozgrywki (np. Sharp Mode, Strike Mode czy Challenge Mode), różniące się od siebie nieco inną specyfiką zabawy.

Chime Super Deluxe
Towarzyskie 29 marca 2011
Rozbudowana wersja przyjemnej gry logicznej z ciekawą ścieżką dźwiękową. Zabawa przypomina serie Lumines oraz Tetris – gracz układa na planszy klocki, aby wypełnić wszystkie pola. Cechą charakterystyczną produkcji są minimalistyczna oprawa wizualna oraz świetna muzyka. W grze wykorzystano utwory paru znanych artystów: Moby’ego, Orbitala oraz Philipa Glassa.