Audiosurf 2
Zręcznościowe 26 maja 2015
Kontynuacja zręcznościowej gry muzycznej Dylana Fitterera z 2008 roku. W Audiosurf 2 ogólna koncepcja rozgrywki nie uległa zmianie, a podczas zabawy ścigamy się w rytm muzyki na proceduralnie generowanych, futurystycznych trasach, otrzymując punkty za omijanie szarych kul i grupowanie różnokolorowych bloków. Co ważne, kształt i kolorystyka poszczególnych poziomów zależne są w stu procentach od odtwarzanej w tle muzyki, którą stanowić może dowolnie wybrany przez gracza podkład w formacie mp3, m4a, wav, ogg lub audio CD. W porównaniu z poprzedniczką, jedną z najbardziej zauważalnych różnic jest oprawa wizualna gry, wykonana w wyższej rozdzielczości i okraszona cała masą najnowszych efektów specjalnych. W kwestii mechaniki główną nowość stanowi zaś wygląd i większa liczba postaci, którymi możemy się ścigać, a także możliwość wybijania się w powietrze, co pozwala nam wykonywać efektowne, wysoko punktowane ewolucje i zarazem omijać bardziej skomplikowane fragmenty trasy.