
Among the Sleep: Enhanced Edition
Przygodowe 2 listopada 2017
Odświeżona wersja oryginalnego pierwszoosobowego horroru, którym studio Krillbite zadebiutowało w 2014 roku. W grze wcielamy się w postać dwuletniego dziecka, przejmując wszelkie fizyczne i psychiczne cechy tego wieku. Zbudzeni ze snu przez tajemnicze dźwięki odkrywamy, że zostaliśmy sami w pustym domu i w towarzystwie naszego pluszowego misia wyruszamy na poszukiwanie mamy. To łatwe z pozoru zadanie utrudnia nam bujna, dziecięca wyobraźnia, którą okiełznać można jedynie poprzez przywoływanie rodzinnych wspomnień. Akcja gry ukazana jest z oczu małego bohatera, a rozgrywka sprowadza się do eksploracji pogrążonego w półmroku domu. Szukając dróg dotarcia do kolejnych lokacji, stawimy także czoła wyimaginowanym potworom, prostym zagadkom oraz prozaicznym, dziecięcym problemom. Jako że poruszamy się dwuletnim oseskiem, większość naszej podróży odbywamy raczkując i wspinając się na niewysokie elementy otoczenia.

Among The Sleep
Przygodowe 29 maja 2014
Utrzymana w konwencji horroru, oryginalna produkcja przygodowa stanowiąca debiutancki projekt niezależnego, norweskiego studia Krillbite. W grze wcielamy się w postać dwuletniego dziecka, przejmując wszelkie fizyczne i psychiczne cechy tego wieku. Zbudzeni ze snu przez tajemnicze dźwięki odkrywamy, że zostaliśmy sami w pustym domu i w towarzystwie naszego pluszowego misia wyruszamy na poszukiwanie mamy. To łatwe z pozoru zadanie utrudnia nam bujna, dziecięca wyobraźnia, którą okiełznać można jedynie poprzez przywoływanie rodzinnych wspomnień. Akcja gry ukazana jest z oczu małego bohatera, a rozgrywka sprowadza się do eksploracji pogrążonego w półmroku domu. Szukając dróg dotarcia do kolejnych lokacji, stawimy także czoła wyimaginowanym potworom, prostym zagadkom oraz prozaicznym, dziecięcym problemom. Jako że poruszamy się dwuletnim oseskiem, większość naszej podróży odbywamy raczkując i wspinając się na niewysokie elementy otoczenia.