Airport Tycoon 3
Strategiczne 27 października 2003
Kolejna część strategiczno-ekonomicznej serii, w której gracz staje przed zadaniem zaprojektowania, wybudowania i w końcu prowadzenia ogromnego międzynarodowego portu lotniczego. Autorzy postawili na realizm, więc trzeba dbać m.in. o stan techniczny maszyn, punktualność lotów, elokwentną obsługę, bezpieczeństwo na pokładzie samolotów, odpowiednie ceny biletów i płace pracownicze.
Airport Tycoon 2
Strategiczne 13 lutego 2003
Gra strategiczna, w której wcielamy się w zarządcę współczesnego portu lotniczego. Produkcja stawia wiele wyzwań przed graczem (tzw. zdarzenia losowe, np. śnieżyce) i oferuje niemałą swobodę w kreowaniu wyglądu i działania lotniska. Do dyspozycji oddano 60 różnych budynków, 25 olbrzymich miast oraz mnóstwo elementów wyposażenia.
Airport Inc.
Strategiczne 4 lutego 2000
Airport Tycoon to wyprodukowana przez studio Krysalis Software strategia ekonomiczna z rozbudowanymi elementami symulacyjnymi. Gracz wciela się w rolę dyrektora międzynarodowego portu lotniczego, a jego zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podróżnych. Twórcy postawili na duży realizm, zarówno pod kątem zarządzania lotniskiem, wyglądu obiektów, jak i możliwych zdarzeń losowych.