Afterfall Reconquest
Akcji 19 lutego 2015
Epizodyczna gra akcji rodzimego studia Intoxicate, rozgrywająca się w postapokaliptycznym uniwersum, znanym z cRPG-a Afterfall i survival horroru Afterfall Insanity. Akcja gry przenosi graczy do świata przetrwałego po wybuchu wielkiej wojny. Grupki ocalałych ludzi, kryjące się w niewielkich górskich osadach, zmuszone są do walki i poszukiwania zapasów wyczerpujących się surowców. W każdym z trzech epizodów gry śledzimy zupełnie inną historię, opowiedzianą z punktu widzenia trzech odmiennych postaci. Mechanika rozgrywki przypomina nieco ostatnie odsłony serii Fallout, lecz zamiast na elementach RPG skupia się raczej na fabule i sekwencjach akcji. Tytuł odznacza się oryginalną oprawą graficzną, wykonaną w odcieniach czerni i bieli z kontrastującą czerwienią krwi. Co ciekawe, początkowo tradycyjna grafika gry przybrała taką postać dopiero na etapie „wczesnego dostępu”, bazując na sugestiach społeczności graczy, zafascynowanych jednym z trailerów gry.
Afterfall: InSanity
Akcji 25 listopada 2011
Post-apokaliptyczny survival horror, opracowany przez będące częścią koncernu Nicolas Games studio Intoxicate. Akcja gry toczy się w alternatywnej rzeczywistości roku 2035, w świecie wyniszczonym przez III wojnę światową i wybuch potężnej bomby wodorowej. Bohaterem opowieści jest psychiatra Albert Tokaj, zamieszkujący jeden z zamkniętych podziemnych schronów. Kiedy do wewnątrz dostaje się tajemniczy wirus dziesiątkujący mieszkańców schronu, nasz protagonista wyrusza odnaleźć źródło schorzenia i poznać sposób na złagodzenie jego skutków. Rozgrywka toczy się zarówno w ciasnych i ponurych podziemnych korytarzach, jak i w otwartych przestrzeniach wymarłego miasta, a na naszej drodze stają przerażeni ludzie, rozmaici dziwacy oraz niebezpieczni mutanci. Na szczęście – dzięki systemowi Freefight – podczas walki możemy posłużyć się bronią, przygotowaną naprędce z elementów otoczenia. Uczucie zagrożenia potęguje specjalny moduł FearLock, sterujący reakcjami bohatera pod wpływem strachu.