Samurai Shodown V
Samurai Shodown V to sequel popularnej serii bijatyk, której początek sięga 1993 roku. Do dyspozycji oddano trzy tryby rozgrywki: fabularny, versus mode (walka z żywym przeciwnikiem) oraz practice (trening).
producent: SNK Playmore wydawca: SNK Playmore
Pamiętacie którąś z poprzednich części Samurai Shodown? Styczność z nimi powinni mieć posiadacze niegdysiejszych konsol (NeoGeo), a także ci, którzy często bywali w salonach gier. Bijatyka ta pojawiła się już w roku 1993, a wsławiła się tym, że łamała schematy ustanowione przez Street Fightera II, wprowadzając nowy system walki i usprawniając wiele elementów. Nareszcie postanowiono skorzystać z dobrodziejstw obecnych konsol i stworzono sequela Samurai Shodown.
Mimo dużych możliwości PlayStation 2 i Xboxa gry nie przeniesiono w trzy wymiary, acz nie da się ukryć, że wykonana w malowniczy, rysunkowy sposób grafika robi wrażenie. Akcja Samurai Shodown V toczy się w czasach poprzedzających część pierwszą. Powróciła w niej znaczna część bohaterów z czwórki, a do tego dostaliśmy cztery nowe postacie: Yoshitorę, Kusaregedo, Yunfei i Minę.
Walki z Samurai Shodown V przypominają te z poprzednich części, jednak wprowadzono tu pewne kosmetyczne zmiany, które usprawniają rozgrywkę. Walczymy natomiast w trzech trybach. Głównym jest, co oczywiste, tryb fabularny, zaś poza nim dostajemy jeszcze Versus Mode (walka z żywym rywalem) oraz Practice Mode (opcja treningowa). Towarzyszą nam dwie ścieżki dźwiękowe - oryginalna, znana z platformy NeoGeo, oraz nowa, przygotowana specjalnie dla Samurai Shodown V.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran Liczba graczy: 1-2
Nośnik: 1 DVD
Klasyfikacja PEGI Samurai Shodown V
Samurai Shodown V Wymagania sprzętowe
Xbox
- Wykorzystuje:
- Xbox Live
PlayStation 2
- Wykorzystuje:
- karta pamięci
- Network Adaptor