Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePS2Wii
Okładka Sakura Wars: So Long, My Love (PS2)
OkładkaSakura Wars: So Long, My Love (PS2)

Sakura Wars: So Long, My Love

Sakura Wars: So Long, My Love to utrzymana w stylistyce anime gra z gatunku jRPG autorstwa studia RED Entertainment. Fabuła przenosi graczy do Nowego Jorku z lat XX ubiegłego wieku, gdzie jako młodzieniec o imieniu Shinjiro Taiga muszą stawić czoła armii demonów.

Strategiczne | singleplayer

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Sakura Wars: So Long, My Love Premiera

7cze2005

PS2

23mar2010

Wii

Gry podobne do Sakura Wars: So Long, My Love

Disgaea: Hour of Darkness

Front Mission 4

Romance of the Three Kingdoms X

Sakura Wars to bardzo popularna w Japonii seria taktycznych, turowych gier role-playing. So Long, My Love to pierwsza część sagi, która ukazała się poza granicami Kraju Kwitnącej Wiśni.

Akcja gry toczy się w Nowym Jorku w latach dwudziestych ubiegłego stulecia. Gracz wciela się w rolę Shinjiro Taiga, młodzieńca, który przybywa do Ameryki by poprowadzić lokalny oddział do walki z armią demonów.

Po raz pierwszy w historii serii możemy swobodnie zwiedzać świat gry. Poruszamy się po mapie Nowego Jorku, wybierając docelowe miejsce, w które ma udać się nasza drużyna. Po wskazaniu lokacji zostajemy przenoszeni do w pełni trójwymiarowego świata, w którym możemy rozmawiać z napotkanymi postaciami, kupować ekwipunek czy też przyjmować zadania. Interakcję ze światem wzbogaca system LIPS (który wymaga byśmy w określonych momentach nacisnęli odpowiedni przycisk, albo szybko podjęli decyzję), jak również możliwość robienia zdjęć. Najważniejszą częścią zabawy jest jednak rozbudowany system walki. Podczas każdej z rund możemy poruszać się, łączyć ataki w serie combosów, wykonywać specjalne ciosy oraz wykorzystywać techniki obronne. Działanie każdej z postaci ograniczone jest tylko do liczby posiadanych punktów ruchu. Dodatkowym urozmaiceniem jest wprowadzenie bitew powietrznych.

Gra ukazała się w Japonii w 2005 roku w wersji na PlayStation 2, więc nie imponuje jakością wykonania. Wszystko jest jednak starannie dopracowane, a elementy dwuwymiarowe zostały tradycyjnie zaprojektowane przez znanego artystę mangowego Kosuke Fujishima, co gwarantuje ich najwyższą jakość.

Ostatnia modyfikacja 21 grudnia 2009

Tryb gry: single player  

Klasyfikacja PEGI Sakura Wars: So Long, My Love

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. W grze pojawiają się nagość i/lub zachowania seksualne lub nawiązania do zachowań o charakterze seksualnym. Gra zawiera elementy przemocy.
PS2
Wii