Red Shark 2 PC
Druga część gry zręcznościowej, w której pilotując nowoczesny śmigłowiec KA50 zmienialiśmy przebieg II Wojny Światowej. Red Shark 2 ideologicznie w żaden sposób nie różni się od swego poprzednika i nadal jest dynamiczną strzelaniną, która ma przede wszystkim bawić.
Red Shark 2 Premiera PC
4kwietnia2005
pudełko PL
10sierpnia2006
producent: G5 software wydawca: G5 software wydawca PL: Axel Springer Polska Strona oficjalna
Polskie napisyAngielskie napisy i dialogi
Druga część gry zręcznościowej, w której pilotując nowoczesny śmigłowiec KA50 zmienialiśmy przebieg II Wojny Światowej. Red Shark 2 ideologicznie w żaden sposób nie różni się od swego poprzednika i nadal jest dynamiczną strzelaniną, która ma przede wszystkim bawić.
Jak się okazuje nasze działania w części pierwszej, mimo iż pozornie zakończyły się sukcesem (tj. podróż w czasie i wsparcie Aliantów w walce z III Rzeszą), to dość niespodziewanie wpłynęły na przyszłe wydarzenia. Otóż nasza maszyna bojowa z przyszłości zainspirowała młodego niemieckiego fizyka, Hansa Hossmana, do stworzenia machiny do podróży w czasie. Ukończył on swoje dzieło już po zakończeniu IIWŚ i rzecz jasna usiłuje wykorzystać ją do zmiany przebiegu tego konfliktu. Jednakże „Planetarna Organizacja Antyterrorystyczna” powołana do życia w roku 2013 wykryła niebezpieczną próbę ingerencji w dzieje naszej planety i przedsięwzięła kroki zaradcze. Oznacza to, że znowu mamy okazję wpłynąć na losy wojny i świata.
Tym razem do naszej dyspozycji oddano trzy typy śmigłowców bojowych (KA 50 Hokum, AH-64A Apache, PAH-2 Tiger), każdy o różnych parametrach, prędkości poruszania się, zwrotności, czy ilości amunicji jaką może zabrać na pokład. Wszystkie maszyny wyposażono m.in. w potężne szybkostrzelne działko maszynowe oraz rakiety niekierowane i kierowane, typu powietrze-ziemia i powietrze-powietrze.
Poszczególne misje to praktycznie rzecz biorąc nieustanna walka z przeróżnymi niemieckimi jednostkami nawodnymi, naziemnymi czy powietrznymi. Mowa tu zarówno o znanych z historii modelach czołgów, samolotów czy okrętów, ale i broni eksperymentalnej Luftwaffe. Nasze zadania rozgrywają się w różnych lokacjach (Europa, Pacyfik i basen Morza Śródziemnego), największą nowością są misje, w których latamy nad powierzchnią wody - np. oceanem czy nad rzekami i niszczymy wrogie instalacje nawodne.
W dziedzinie graficznej nie zaszły większe zmiany w odniesieniu do pierwszej części. Gra nadal korzysta z tego samego silnika graficznego, aczkolwiek autorzy dopracowali kilka jego elementów. Mowa tu m.in. o poprawieniu części odpowiedzialnej za teksturowanie terenu (więcej szczegółów), a także o ogólnym zwiększeniu wydajności (szybsze czasy ładowania się poziomów) i rozszerzeniu ilości widowiskowych efektów świetlnych.
Red Shark 2 nie posiada żadnych trybów rozgrywki wieloosobowej. Pozwala tylko i wyłącznie na grę jednoosobową.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Nośnik: 1 CD
Ocena użytkowników: 7,6 / 10 na podstawie 82 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Red Shark 2: Odpowiednia dla każdego wieku.
Red Shark 2 Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium III 700MHz
- 128MB RAM
- karta grafiki 32MB