Project: Knoxville XONE
Project: Knoxville to opracowana z myślą o konsoli Xbox One wieloosbowa gra akcji. Zabawa toczy się na zamkniętych mapach, gdzie rozgrywane są brutalne zawody, w których stawką jest życie uczestników. Celem każdego gracza jest przeżycie i wyeliminowanie konkurencji.
Project: Knoxville Premiera XONE
anulowana
producent: Press Play wydawca: Xbox Game Studios / Microsoft Studios
Angielskie napisy i dialogi
Project: Knoxville to wydana na platformę XONE survivalowa gra akcji nastawiona a tryb multiplayer. Projekt opracowało duńskie studio Press Play, znane z takich tytułów jak Max and the Magic Marker czy Max: The Curse of Brotherhood.
Fabuła
Project: Knoxville prezentuje dystopijną wizję przyszłości. Akcja toczy się w realiach futurystycznej wersji Ziemi, gdzie nastąpił gwałtowny rozwój technologiczny, ale jednocześnie towarzyszyła mu zapaść systemu moralnego. Aby utrzymać w ryzach społeczeństwo władze rozpoczęły regularne organizowanie brutalnych zawodów, w których nie ma żadnych reguł, a ceną za porażkę jest śmierć. Miliardy ludzi codziennie śledzą te rozgrywki, a zwycięscy zyskują status prawdziwych gwiazd, więc nigdy nie brakuje chętnych do wzięcia udziału w tej rywalizacji.
Mechanika
Project: Knoxville to sieciowa gra akcji, pozbawiona trybu dla pojedynczego gracza. Wydarzenia obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami postaci, a potyczki toczą się na dużych zamkniętych mapach, pełnych przeszkód terenowych, pomocnych przedmiotów i śmiertelnie niebezpiecznych pułapek.
Zadaniem każdego gracza jest przeżycie i wyeliminowanie konkurencji. Podczas zabawy zmuszani jesteśmy do regularnego podejmowania ryzykownych decyzji, gdyż z jednej strony przetrwanie jako samotny wilk jest niezwykle trudne, ale z drugiej sojusznicy mogą w każdej chwili obrócić się przeciwko swoim kompanom. Wygrana wymaga więc wyczucia momentu, w którym pomaganie towarzyszom przestaje się nam opłacać i właściwego wybrania momentu na wbicie im noży w plecy.
Kwestie techniczne
Project: Knoxville oferuje atrakcyjną trójwymiarową oprawę graficzną, utrzymaną w lekko komiksowej stylistyce. Dzięki mocy sprzętowej platformy XONE autorzy mogli dostarczyć dużych rozmiarów mapy oraz wysoki poziom detali.
Ostatnia modyfikacja 23 września 2015