Pool Party Wii
Gra o tematyce sportowej, dzięki której mamy okazję sprawdzić się w jednej z trzynastu różnych odmian bilarda. Na uwagę zasługuje innowacyjne sterowanie, wykorzystujące możliwości kontrolera do Wii.
Pool Party Premiera Wii
31lipca2007
producent: SouthPeak Interactive wydawca: SouthPeak Interactive Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Pool Party jest grą o tematyce sportowej, dzięki której możemy spróbować swych sił w wielu różnych odmianach tytułowego bilarda. Produkt ten nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle konkurencyjnych produkcji, oferując zarówno standardowy wachlarz trybów zabawy, jak i możliwość rozgrywania pojedynków bilardowych w trójwymiarowym otoczeniu. Za przygotowanie i wydanie tej gry odpowiedzialne jest studio developerskie o nazwie SouthPeak Interactive. Firma ta opracowała też takie zręcznościówki jak Monster Madness: Battle for Suburbia, czy Scurge: Hive. Konsola firmy Nintendo jest jedyną platformą docelową dla Pool Party.
W opisywanej grze pojawia się trzynaście różnych wariantów bilarda. Początkowo dostępnych jest jedynie kilka z nich. Kolejne opcje odblokowywane są w miarę postępów w zabawie. Lista dostępnych odmian tytułowego bilarda obejmuje między innymi 9-Ball, 8-Ball, Rotation, Black Jack, czy też cieszący się sporym zainteresowaniem Snooker. Ponadto w przypadku wielu z tych gier możemy ustalać dodatkowe parametry, wedle których ma być rozegrana dana partia. Do każdego pojedynku przystępują postaci sterowane przez sztuczną inteligencję. Przewidziano też jednak możliwość uczestniczenia w rozgrywkach razem z innymi graczami. Ruchy są oczywiście w tym przypadku wykonywane na zmianę.
Do dyspozycji gracza oddano kilkanaście kijów bilardowych oraz zestawów bil. Jeśli chodzi o prowadzone rozgrywki, mogą one być organizowane w jednej z dziesięciu różnych lokacji. Gra wyróżnia się bardzo innowacyjnym sterowaniem, wykorzystującym oczywiście możliwości nietypowego kontrolera do Wii. Wizualnie Pool Party prezentuje zbliżony poziom do konkurencyjnych pozycji. Zadbano zarówno o trójwymiarowe modele zawodników (można sobie między nimi do woli wybierać), jak i dokładnie wykonane pomieszczenia, wewnątrz których przystępujemy do wybranych przez siebie typów zawodów.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007