Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka No Name War (PC)
OkładkaNo Name War (PC)

No Name War PC

Strategia czasu rzeczywistego. Akcja osadzona została na ziemi w odległej przyszłości i opowiada o konflikcie toczonym przez trzy nacje, tj. Ktonians, Khloona oraz Qaldars.

Strategiczne | RTS | multiplayer | singleplayer | internet | LAN

Kolekcja gier
Obserwuj grę

No Name War Premiera PC

anulowana

producent: AMC Creation Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

No Name War to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rumuński zespół AMC Creation. Akcja gry osadzona została na Ziemi w odległej przyszłości i opowiada o konflikcie toczonym przez trzy nacje, tj. Ktonians, Khloona oraz Qaldars. Każda z nich różni się wyglądem, technologią, jednostkami i przede wszystkim stylem gry. Solą tej produkcji są bitwy toczone na naprawdę olbrzymią skalę nie tylko na lądzie, lecz także na morzu i w powietrzu. Pod naszą komendą znajdują zarówno wojska lądowe, lotnictwo oraz marynarka wojenna, co daje łącznie ponad 80 typów jednostek (piechota, wozy pancerne, samoloty, okręty bojowe, itd.), które możemy wyposażyć w ponad 200 rodzajów uzbrojenia, począwszy od broni prymitywnej w stylu maczety czy kuszy, a skończywszy na wyrafinowanych pociskach rakietowych o olbrzymiej sile rażenia i niewykrywalnych dla radaru myśliwcach. Oczywiście dostęp do poszczególnych rodzajów uzbrojenia dostajemy stopniowo, w zależności od tego, którą nacją dowodzimy i na jakim stopniu rozwoju technologicznego się znajdujemy. Każda jednostka może zostać ulepszana i w razie potrzeby naprawiona.

Jak przystało na rasowego RTS-a nie mogło tu zabraknąć budowy i rozwijania baz oraz pozyskiwania surowców. Łącznie w grze zawarto ponad 70 różnych budynków, fabryk i instalacji defensywnych pogrupowanych w trzy drzewa technologiczne. Dla każdej nacji autorzy przygotowali jedną kampanię składającą się z 18 scenariuszy połączonych spójną fabułą. Podobnie jak ma to miejsce np. w grze Warcraft III, występują tu bohaterowie/dowódcy niezależni posiadający swoje indywidualne umiejętności i cechy, np. podnoszące morale wojsk. No Name War wykorzystuje zaawansowany engine graficzny (cały teren, jednostki i budynki przestawione są w pełni trójwymiarowej grafice, akcja toczy się w dynamiczne zmieniających się warunkach atmosferycznych i klimatycznych, cykl dobowy, pory roku, do 100 tysięcy polygonów na ekranie).

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna   Liczba graczy: 1 - 16  

Wymagania wiekowe No Name War: 12+