Kung-Fu High Impact X360
Kung-Fu High Impact to utrzymana w klimacie komiksowego pastiszu zręcznościowa bijatyka z rodzaju beat'em up, za której stworzenie odpowiada ekipa deweloperska studia Virtual Air Guitar Company.
Kung-Fu High Impact Premiera X360
25listopada2011
producent: Virtual Air Guitar Company wydawca: Black Bean Games Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Kung-Fu High Impact to kolejny po Kung-Fu Live projekt studia Virtual Air Guitar Company związany ze wschodnimi sztukami walki, a dokładniej ich pastisz. Deweloperzy wykorzystali potencjał kontrolera Kinect, dzięki czemu gracze mogą stworzyć bohatera ze swoją podobizną, a także własnoręcznie wyprowadzać mordercze kombinacje ciosów.
Gra oferuje sześć trybów zabawy (włączając w to samouczek oraz prywatny komiks), z których najbardziej rozbudowany to kampania główna. Składa się ona z 14 poziomów oraz wplecionymi pomiędzy nie epizodami fabularnymi. Gracz wciela się w rolę samego siebie i jako mistrz kung-fu wyrusza do walki z potworami, które opanowały komiksowy świat. Na jego drodze staje wiele rodzajów przeciwników, w tym potężni bossowie plansz. Pozostałe tryby rozgrywki to Custom Fight, czyli walka w wybranym środowisku ze wskazanymi wrogami i survival mode. Dla miłośników pojedynków wieloosobowych przewidziana została opcja starć z udziałem pięciu graczy, przy czym jeden wciela się w rolę herosa, a pozostali kontrolują poczynania potworów.
Rozgrywka bazuje na wykorzystaniu możliwości technicznych kontrolera Kinect. Wbudowana w urządzenie kamera skanuje ciało gracza i nanosi jego podobiznę na model głównego bohatera. Podczas zabawy uczestnik musi wykazać się sporą aktywnością ruchową, własnoręcznie wykonując kopnięcia, ciosy i wyskoki. Twórcy zadbali również o szereg elementów ubarwiających pojedynki, w tym możliwość wykorzystania bonusowych przedmiotów (np. magiczny łuk) i specjalnych mocy.
Kung-Fu High Impact wyróżnia się oryginalną stylistyką oprawy wizualnej. Na wzór klasycznych gier z cyklu Mortal Kombat grafika łączy trójwymiarowe modele postaci z dwuwymiarowymi tłami. Całość wykonana została w technologii cel-shading, co pozwoliło osiągnąć wyraźny efekt komiksowości.
Ostatnia modyfikacja 24 września 2012
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-5
Wymagania wiekowe Kung-Fu High Impact: 12+
Kung-Fu High Impact Wymagania sprzętowe
Xbox 360
- Wykorzystuje:
- Kinect