Juniper Crescent: The Sapphire Claw PC
Klasyczna, dwuwymiarowa gra przygodowa, przy tworzeniu której brał udział Steve Ince, weteran branży, uczestniczący przy takich projektach jak Beneath a Steel Sky, trylogia The Broken Sword czy In Cold Blood.
Juniper Crescent: The Sapphire Claw Premiera PC
anulowana
producent: Juniper Games Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Gry podobne do Juniper Crescent: The Sapphire Claw
Indiana Jones and The Fate of Atlantis
The Secret of Monkey Island
A Vampyre Story
Juniper Crescent: The Sapphire Claw to klasyczna, dwuwymiarowa gra przygodowa, przy tworzeniu której brał udział Steve Ince, weteran branży, uczestniczący przy takich projektach jak Beneath a Steel Sky, trylogia The Broken Sword czy In Cold Blood. Pomysł na stworzenie gry oraz postaci w niej występujących został zaczerpnięty z komiksu Juniper Crescent, autorstwa właśnie Steve'a Ince'a.
Głównym bohaterem gry jest Scout, jednooki kot, który jest doskonale znany wśród swych przyjaciół z opowiadania niewiarygodnych historii, oczywiście z sobą w roli głównej. Gdy więc dochodzi do sytuacji, w której życie jego znajomych jest zagrożone, nie pozostaje mu nic innego, tylko wyruszyć na spotkanie przygody. W Juniper Crescent: The Sapphire Claw spotykamy się z grupą zwierząt podróżujących ze spokojnego Juniper Crescent do egzotycznych i nieprzyjaznych krain, w poszukiwaniu legendarnego, kociego artefaktu - tytułowego Szafirowego Szpona. Plany naszej wesołej gromadki usiłuje pokrzyżować Wielki Kocur oraz banda jego popleczników, okrutnych psów.
Podczas rozgrywki gracz ma okazję kontrolować poczynania nie tylko Scouta ale i innych postaci z gry, wykorzystując w odpowiednim momencie ich unikalne zdolności i umiejętności. Ogromną pomocą służy nam mysz Blinky napotkana na początku rozgrywki. Blinky jest nieocenionym źródłem podpowiedzi podczas gry oraz komentatorem naszych dotychczasowych poczynań. Otoczenia zaprojektowane w wysokiej rozdzielczości cieszą oko gracza, a ręcznie rysowana, komiksowa grafika nadaje grze niepowtarzalny klimat. Dodatkowo twórcy umieścili w grze sporą ilość tzw. Easter Eggs. Ich odnalezienie stanowić będzie kolejne wyzwanie dla graczy.
The Sapphire Claw został stworzony przy użyciu narzędzi developerskich i silnika Wintermute.
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe Juniper Crescent: The Sapphire Claw: Odpowiednia dla każdego wieku.