Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikPrzygodoweNDS
Okładka Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness (NDS)
OkładkaJewel Link Chronicles: Mountains of Madness (NDS)

Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness NDS

Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness to oparta na motywach noweli H. P. Lovecrafta „W górach szaleństwa” casualowa przygodówka z zagadkami typu „ukryte przedmioty” oraz łamigłówkami match-3 (dopasuj trzy elementy).

Przygodowe | ukryte przedmioty | casual | 2D | połącz trzy elementy | Cthulhu | tytuły ekskluzywne Nintendo

PolecaneKolekcja gier
Obserwuj grę
Kolekcja gier
Obserwuj grę

Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness Premiera NDS

8lutego2012

producent: Avanquest Software wydawca: Maximum Games

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Gry podobne do Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness

Bejeweled 3

Jewels of the Tropical Lost Island

Jewel Legends: Tree of Life

Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness to przygotowana z myślą o użytkownikach konsoli Nintendo DS konwersja pecetowej przygodówki Mystery Stories: Mountains of Madness. Deweloperzy z firmy Avanquest Software zadbali jednak, by adaptacja nie była jedynie kalką rozwiązań z pierwowzoru przygotowanego przez ekipę Cerasus Media, ale stanowiła próbę opowiedzenia tej samej historii przy użyciu nieco innych form wyrazu artystycznego.

Fabuła Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness oparta została na motywach noweli H. P. Lovecrafta „W górach szaleństwa”. Akcja toczy się w roku 1931, a główni bohaterowie - prof. William Dyer oraz jego asystentka Lynn Morgan starają się wyjaśnić zagadkę tajemniczej śmierci polarników, którzy w arktycznej placówce badawczej natknęli się na ślady prehistorycznej cywilizacji.

W przeciwieństwie do pecetowego oryginału, w którym istotę rozgrywki stanowiły łamigłówki z rodzaju „ukryte przedmioty”, twórcy Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness wprowadzili znacznie większą ilość łamigłówek typu match-3 (dopasuj trzy elementy). Zabieg ten zdecydowanie zmienił proporcje zabawy, w której równorzędną rolę odkrywają spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia. Zmieniono również system sterowania pod kątem specyfiki konsoli Nintendo DS.

Od strony audiowizualnej gra bazuje na elementach skopiowanych z pecetowego pierwowzoru. Grafika i animacje zostały jednak dostosowane do możliwości wyświetlaczy wbudowanych w Nintendo DS.

Ostatnia modyfikacja 4 grudnia 2012

Tryb gry: single player  

Wymagania wiekowe Jewel Link Chronicles: Mountains of Madness: Odpowiednia dla każdego wieku.