Future Cop L.A.P.D
Utrzymana w klimatach science-fiction dynamiczna gra akcji z widokiem TPP, w której jako pracujący w policji pilot nowoczesnego pojazdu bojowego stawiamy czoła przestępcom.
producent: Visceral Games / EA Redwood Shores wydawca: Electronic Arts Inc.
Przygotowana przez EA Redwood Shores, które później przekształciło się w Visceral Games, trójwymiarowa akcji akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Utrzymana w klimatach science-fiction produkcja pozwala wcielić się w rolę funkcjonariusza policji i jednocześnie pilota nowoczesnego robota bojowego.
Fabuła
Rok 2098. Los Angeles zostało opanowane przez gangi, które terroryzują mieszkańców. Szansą na przywrócenie ładu w mieście są nowoczesne roboty bojowe, które zostały oddane do dyspozycji miejscowej policji. Gracze, jako piloci tych maszyn, ruszają do walki z przestępcami. Celem jest odzyskanie kontroli nad kolejnymi dzielnicami metropolii.
Mechanika
Future Cop: L.A.P.D. stawia graczy w roli pilotów nowoczesnej maszyny bojowej, X-1 Alpha i wysyła ich na szereg misji w różnych regionach opanowanego przez kryminalistów miasta. Pojazd jest uzbrojony w kilka różnych typów broni, podzielonych na trzy kategorie. Wśród nich są m.in. karabiny maszynowe, miotacze płomieni, rakiety Hellfire, wyrzutnie granatów oraz min. Przed każdym zadaniem gracz może dobrać ekwipunek do swoich upodobań i nadchodzących wyzwań. Dodatkowo X-1 Alpha wyposażony jest w dwie formy. Jako mech jest wolniejszy, ale za to dysponuje pełnym uzbrojeniem. Z kolei w roli poduszkowca zyskuje na zwrotności i szybkości poruszania się.
Autorzy zadbali, by starcia z przeważającymi siłami wroga były dynamiczne i efektowne. Sprzyja temu opracowany zręcznościowy model sterowania, w którym gracze mogą nie tylko łatwo wybierać cele i korzystać z różnych typów broni, ale też stosować side-stepy, by unikać nadlatujących pocisków. Potyczki urozmaicają dodatkowo leżące na planszy power-upy, które usprawniają X-1 Alpha i zwiększają jego możliwości bojowe.
W podstawowym module zabawy celem jest przejęcie kontroli nad poszczególnymi dzielnicami Los Angeles. W tym celu niezbędne jest wykonanie konkretnych zadań, jak złapanie wskazanego celu lub zniszczenie obiektu. Future Cop pozwala również sprawdzić swoje możliwości w swoistym deathmatchu, w którym naprzeciw siebie stają dwaj piloci. Każdy z nich posiada własną bazę, w której może produkować czołgi. Celem jest doprowadzenie jednego z tych pojazdów do punktu dowodzenia rywala. Zadanie to utrudniają chroniące obiekty, odradzające się z czasem wieżyczki. W obu wspomnianych modułach gracze mogą bawić się w pojedynkę lub z drugą osobą na podzielonym ekranie.
Kwestie techniczne
Future Cop: L.A.P.D to trójwymiarowa gra akcji, w której kamera domyślnie prezentuje akcję zza pleców postaci. Twórcy umożliwili też wybór innych widoków, w tym rzutu znad pilotowej maszyny. Tytuł utrzymany jest w stylistyce science-fiction i przedstawia wizje znanych części Los Angeles, jak Gritffith Park czy Venice Beach, za kilkadziesiąt lat.
Ostatnia modyfikacja 19 listopada 2018
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: podzielony ekran Liczba graczy: 1-2
Ocena użytkowników: 4,4 / 10 na podstawie 270 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Future Cop L.A.P.D: 12+
Future Cop L.A.P.D Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Pentium 133MHz
- 16MB RAM
- CD-ROMx4