@GrzecznyPan Uwierz podoba mi się ten silnik graficzny, choć grałem w dużo gier na nie słabym sprzęcie ;) Jak na symulator jest genialny. Znajdź mi jaki kolwiek SYMULATOR (nie grę wyścigową) jazdy (niekoniecznie ciężarówką), który ma taki silnik graficzny.
Pozdro :)
mam pytanie: co mam zrobić jak ściągnąłem ets 2 z neta(softonic), robię wszystko to co trzeba a gdy chce ją uruchomić wyświetla mi się komunikat że brakuje plików? Wie ktoś może jakich?
Kup oryginalną grę, nie dość, że bezproblemowo zainstalujesz i będziesz grał to jeszcze będziesz mógł młócić w necie.
Nadchodzi aktualizacja 1.22, w której będzie można malować napisy kół, oraz ich zmniejszać i zwiększać.
gra wyśmienita, gram już od prawie 3 lat, ale jest jedna rzecz której nadal mi brakuje w tej grze, a mianowicie PORY ROKU.....tak wiem są mody. Ale kurde skoro gra to symulator jazdy TIRem to chyba powinno to być w grze bez dodawania modów ogólnie 6/10
Public beta 1.22 na steamie dostępne
http://blog.scssoft.com/2015/11/world-of-trucks-contracts-steam-open-beta-122.html
MEGA WIELKA MAPA :) nazwy modow (ETS2) TO : RussianMap + TSM + RUSSIAN OPEN SPACE ( ten mod pozwala pododawac miasta w rosji po za granicami standardowej mapy DZIAŁA TO WSZYSZYSTKO z dlc wersja gry najnowsza (steam) mamy dodatkowo albanie egipt hiszpania portugalia ... bialorus i wiele wiele innych NIE DZIAŁĄ Z ProMods (a tutaj jest jedynie wiecej o islandie) Mapa jest olbrzymia !!!
Serdecznie polecam!
Aha a Ci co mówią że gra jest nudna proponuje zagrać na kierownicy I jasne nie jest to gra w którą się gra 5 godzin dziennie ale po pracy jak dla mnie jak najbardziej relaksujaca
Włączamy muze albo radio w ciągniku i w szeroką drogę
Duzo miast uzo tras \duzo modów Na relax jak znalazł Pozdro
Świetna gra, można się zrelaksować, posłuchać muzyki i powyklinać na głupie SI które zmieniając pas potrafi wjechać nam w naczepę. Jest kilka niedoróbek jak np. niewidzialna ściana sekundę przed opuszczeniem barierek na przejazdach kolejowych, brutalnie mnie to nauczyło by zwalniać przed takowymi miejscami. Eh, ledwo co wziąłem kredyt na nową ciężarówkę, to musiałem brać następny na naprawę xD
Lubicie jeździć? Gra dla was, miodnie się gra szczególnie gdy posiadamy kierownicę.. I jeszcze tyle modów.. Piękne!
Mam pytanie. Czy istnałaby możliwość zainstalowania euro truck simulator 2 z płyty na windowsie 10???
Napoczątku fajne przez tylko 1 rok a potem kicha dobrze że zrobili mody tak to ta gra wogóle niebyłaby na liśćie popularnych gier. i odemnie polecane i dzienkujemy twórcą modów za udoskonalenie gry.
Bardzo fajna gra można grać normalnie godzinami chociaż zwykły taki symulator ale gra się świetnie co więcej powiedzieć polecam
[link]
Starszek Gejmer
Bardzo dobra gra. Na jej premierę myślałem ze to będzie nie wypał lecz bardzo dobre DLC i scena moderska zrobiła z tej gry najlepszą grę z truckami w roli głównej.
Plusy:
-Tereny Europy
-Wszystkie licencje na trucki
-Dobre DLC
-Ciekawe tereny
-Bardzo dobrze rozwinęta scena moderska i jedna z najlepszych scen z wszystkich gier (dużo modów pozwala zrobic z ETS'A 2 gre w której można podróżować po całym świecie)
Minusy:
-Brak policji
-Tereny z pierwszych wersii gry są bardzo uboge (np. Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria)
-Brak starszych modeli trucków (np. MAN TGA) i brak kupna samochodów używanych.
Jak dla mnie świetna gra wiele miło spędzonych godzin przy niej moja ocena 9,5/10
10 dla gry
10 dla twórców
Od dnia premiery spędziłem w nią setki godzin na czysto. Dzisiaj jak jest tyle modyfikacji potrafię dalej w nią grać po kilka godzin dziennie.
Po za tym nie znam innego studia które tak słucha graczy i wprowadza nowości do gry jako darmowe patche a nie płatne DLC.
Wszystko pięknie, gra fajna ale.... No właśnie, "dwa ale": po pierwsze gra ma strasznie źle zbilansowany czas jazdy na wykonanie dostawy. Żeby dojechać na czas to trzeba zapierdzielać ile wlezie i łamać ograniczenia prędkości bo jeśli nie to nie starczy czasu na własnoręczne zaparkowanie naczepy. Po drugie: sztuczna inteligencja innych kierowców - wyjeżdżam ze stacji paliw po tankowaniu, oglądam się w lewo i widzę, że czysto. Na plecach 32 tony i chociaż cisnę całe 600 koni to gdy wyjeżdżam na swój pas to się okazuje, że spowodowałem stłuczkę bo nagle coś za mną nadjechało. Widzę w lustrach karambol za mną ale co ja winien jestem? Poza tym wszystko ok.
ETS 2 to kolejna gra którą lubię od SCS Software
Dobra gra, można sobie pojeździć w te i we wte, zrobić na tym dobry biznes, pooglądać widoczki, wkurzać się na mandaty i braki odszkodowań i w ogóle zwiedzić świat kierowców. Z sterowaniem nie ma problemów, a jak są na początku to trza się przyzwyczaić :P. Z modami jak i DLC, naprawdę dobry symulator
Nie oceniam gry tylko niech mi ktoś wyjaśni co w tej grze jest takiego, że jest tak wysoko oceniana? Przecież tam się jeździ 90% czasu po pustej autostradzie i nic się nie dzieje.
Można się odprężyć.
Gra ma niewiele wspólnego z realiami pracy kierowcy, wiem to z doświadczenia zawodowego. Ale mimo to jest świetna i niesamowicie relaksuje.
jeśli zawsze chciałeś zostać kierowcą tira, lecz z jakiegoś powodu nie mogłeś, albo zwyczajnie lubisz lub interesujesz się tematem transportu drogowego, ta gra jest dla ciebie
zapraszam na gameplay :
[link]
W blogu Scs Software został opublikowany został nowy wpis dot. American Truck Simulator i co tam pisze:
Jeden z REALNYCH kierowców ciężarówek teraz jeździ ciężarówkami dzięki właśnie grze American Truck Simulator, on się uczył z tej gry, brzmi dziwnie ale teraz dzięki ATS jest kierowcą ciężarówek. Originalny wpis tutaj i jego historia:
http://blog.scssoft.com/2016/09/ats-trained-professional-truck-driver.html
A tutaj na GOLu nic o tym (Jak zwykle zresztą) ostatni wpis z ETS 2 został dodany 4 marca 2016, czyli już nie pisali o ETS 2 już pół roku.
A ostatni wpis o ATS został dodany 24 czerwca 2016, czyli już ponad miesiąc nie pisali o ATS.
No cóż, lepiej pisać o tych nowych, zajebistych grach, a klasyka zostawić na półkę.
Bardzo dobra gra. Jak ktoś lubi takie symulatory to na pewno się nie zawiedzie.
Witam gierkę gorąco polecam oraz zapraszam na Gameplay z niej na mój kanał:
[link]
relaksująca
Relaksująca jest ale pod warunkiem że bardzo rzadko się w nią gra.Bo jeśli gra się częściej lub co gorsza regularnie to szybko zaczyna być męcząca zamiast relaksująca bo gra tak jak napisałeś poza żmudną jazdą z punktu A do punktu B nie oferuje zupełnie nic.
ładnie odwzorowane naczepy i ciężarówki wraz z wnętrzem
Dosyć ładnie ale widać że to jednak nie jest prawdziwe wnętrze tylko render.Zbyt sztuczne to wszystko.To już wychodzi właśnie przestarzały silnik graficzny na którym działa ta gra.
ciężarówka pod wpływem eksploatacji powoli się zużywa
Co w praktyce nic nie daje oprócz tego że co jakiś czas gaśnie,nic z tego tytułu dla gracza nie ubywa.Wystarczy zjechać na serwis i nacisnąć enter.
trzy opcje parkowania
Po co?Żeby się nakręcić w tych i tak za ciasnych wjazdach do magazynów?I dostać za to odrobine więcej pieniędzy które i tak w gruncie rzeczy są do niczego niepotrzebne.
wschody słońca, światła nocą migające po tapicerce
To taka kosmetyka że aż dziwne że podciągnąłeś to pod jakiś plus ale niech będzie już ten plus.Chyba sam go szukałeś?
natężenie ruchy proporcjonalne do pory dnia
Ruch zarówno w miastach jak i poza nimi nie jest dobrze odwzorowany zarówno w Euro Truck Simulator jak i w American Truck Simulator.To jeden i ten sam skrypt zawierający wiele błędów-warto dodać.Błędów tak fatalnych że nawet szkoda się nad nimi rozwodzić.
inne auta potrafią wyprzedzać
Wyprzedzają to prawda ale robią to w nieodpowiednich miejscach.Przeważnie tuż przed wzniesieniem albo zakrętem gdzie widoczność jest praktycznie zerowa;wówczas najczęściej pchają się do wyprzedzania.W dodatku jeśli z naprzeciwka jedzie inny pojazd a przeważnie tak się dzieje wówczas zamiast schować się szybko na swój pas to nie wiedzą co robić i zostają na pasie przeciwnym a co gorsza zatrzymują się.To kompletnie źle napisany skrypt i mimo już chyba stu aktualizacji nic z tym nie zrobili.I nie zrobią pewnie.Bo oni tak robią właśnie.
już od 5 lat ciągłe aktualizacje
Co one dają,zmieniają,poprawiają oprócz tego że są,swoje ważą i robią dobre wrażenie?
Ta gra by każdego w miare myślącego człowieka znużyła a nie tylko ciebie także nie jesteś wyjątkiem.Bo ile można jeździć tymi samymi drogami,podziwiać wolno zmieniający się krajobraz składający się w dużej mierze z tych samych terenów oraz miast z tak zwanego szablonu i zbierać do niczego nie potrzebną gotówkę. Jeśli zatrudniając kilkudziesięciu kierowców wystarczy zjechać na parking,wcisnąć enter i po dziesięciu godzinach snu na koncie przybywa kilkadziesiąt czy nawet kilkaset tysięcy euro-w zależności od liczby zatrudnionych kierowców.To po co w takim razie jechać z ładunkiem za 20 tysięcy euro?Jeśli na koncie mamy już dajmy na to 100 milionów euro...
Z kierowców ciężarówek zrobili być może nawet całkiem nieświadomie multimilionerów którzy to niczym jacyś arabscy szejkowie zarabiają miliony euro nawet jak śpią.Za to należą się duże brawa dla czeskiego studia!!!Oni pewnie nawet sami nie wiedzieli że coś tak osobliwego stworzą,,,a jednak.
Tu mówie że gra może stanowić jakąś tam frajde ale tylko do momentu w którym się nie przejedzie mapy wzdłuż i wszerz.Ale jak już się to zrobi i nazatrudnia kierowców to w zasadzie staje się tak jałowa i monotonna że zwyczajnie szkoda czasu,prądu i życia żeby marnować je na siedzenie przy tym "symulatorze".
Absurd goni absurd i głupotą pogania.Pieniądze lecą niejako że same tylko po co one są skoro nie ma co za nie kupować bo wszystkie garaże wykupiliśmy,wszystkie dostępne ciągniki także więc po to zbierać?Żeby cyferka się zmieniała bo satysfakcji z tego żadnej.Czasem dla relaksu można zrobić rundke ale tylko czasem i tylko dla relaksu bo zagrywać się w to codziennie i jeździć do usranej śmierci z Berlina do Monachium,z Lyonu do Paryża i tak dalej i tak dalej to jak napisałem wyżej szkoda czasu,prądu i życia.Są ciekawsze gry i ogólnie rzecz biorąc zajęcia.
Twórcy robią nowe rozszerzenie mapowe do ETS'a 2, ale jeszcze dokładnie nikt nie wie gdzie to będzie miało miejsce, ale dość duże prawdopodobieństwo to wschód (czyt. Litwa, Białoruś, Estonia, Łotwa).
Polecam Euro Truck Simulator 2 osobom które uwielbiają jeździć ciężarówkami i lubią spokojne gry.
Jeśli ktoś tu coś czyta to można już śmiało przekazać, że własne naczepy pojawią się w aktualizacji 1.32 za niedługi czas do ETS 2 i do ATS. (źródło: Blog).
I dla tych co już setki razy się pytają o ciężarówki "kiedy będą". Zostały opublikowane zdjęcia na profilu FB ETS 2 i twiterze ciężarówki MAN, prawdopodobnie będzie w wersji 1.32, lecz nie zostało to potwierdzone.
Jestem fanem ciężarów , ostatnio namet myślałem o tym żeby zostać kierowcą ciężarówki w firmie LKW WALTER . ale zrezygnowałem. Kliknij: Youtube/jajemkebaba
Niestety co kolejne DLC to tak naprawdę więcej tego samego i tylko tyle. Gra się szybko nudzi bo zamiast wziąść się za spartaczoną gospodarkę która zwyczajnie nie działa (własnej firmy nie opłaca się prowadzić, bo tych pracowników musiało by być chyba z 3 garaże żeby chociaż zarabiali połowe tego co ja na jednym zleceniu.) 2-3 zlecenie, parę godzin jazdy i człowiek ma już najlepsza, wypasioną ciężarówe i w zasadzie dalej jezdzi się dla samej frajdy.
Fajne że rozwijają grę, szkoda że mi osobiście wiekszosć nowych map nudzi się bardzo szybko bo to tak naprawdę wszystko wygląda tak samo w tej grze, widziałeś jedną autostrade, miasto= widziałeś wszystko. Wyjątkami tutaj są takie niektóre rejony włoch jak Sycylia które naprawdę oferowały odmienny nieco styl jazdy i krajobraz, ale tak to 90% tej gry to jest jazda po ulicach zrobionych na jedno kopyto. To co mnie w tej grze napędza, daje checi czyli nowe ciężarówki, osprzet itd zdobywam w dosłownie jeden dzień grania i tak oto od kilku lat wracam na nowe dlc, pogram pare godzin na nowej mapie i zapominam o tej grze.
No i te objazdy, które zostaly ostatnio dodane a są kompletnie bez sensu w tej grze bo alternatywnych dróg co kot napłakał, gdyby chociaż dodali cb radio które mogło by nas ostrzegać za w czasu, i już nabrało by to wiekszej głebi i sensu.
W skrócie: dla mnie studio tworzace tę grę za bardzo idzie w ilość kosztem jakości, w ciagu tyle lat dodano do gry ogromna ilosc połaci, a jednoczesnie zaniedbano absolutnie podstawowe elementy tej gry, przez co jest płytka i nijaka.
Symulatorem to ta gra jest tylko z nazwy moim zdaniem.
Na pierwszy rzut oka bardzo fajna gra. Dużo ciężarówek do wyboru, kawał świata do zwiedzenia i możliwość założenia własnej firmy transportowej. Niestety, starczy kilka godzin gry i rozgrywka robi się bardzo monotonna. Jak gram w tą grę to przypominają się te wszystkie "bieda openworldy" z milionem questów pod tytułem "przynieś mi 10 kawałków mięsa a dam ci questa pozwalającego przynieść mi 20 kawałków mięsa".
Ta gra próbuje łapać zbyt wiele srok za ogon na raz przez co w żadnym aspekcie nie jest dobra. Co z tego, że mamy do zwiedzenia kawał Europy jak większość miast wygląda tak samo. Gdyby nie to, że w bardziej znanych miastach mamy charakterystyczne obiekty to nikt by się nie zorientował, że po nich jeździmy. W czasach Flight Simulatora to naprawdę biednie wygląda.
Ale nawet zostawiając miasta też nie jest za dobrze. Niezmiennie mnie urzeka sposób prowadzenia tras - autostrada potrafi się nagle zmienić w zwykłą drogę na odcinku 1 km tylko po to aby zrobić na niej skrzyżowanie ze światłami albo przejście dla pieszych. Drogi są budowane ze skończonej liczby "klocków" co też dość szybko zaczyna nudzić.
Do tego dróg nie jest też zbyt dużo. Nie byłby to duży problem gdyby nie to, że ktoś wpadł na pomysł, że należy wprowadzić losowe eventy zamknięcia niektórych odcinków z powodu wypadków. Jak mamy pecha to może się okazać, że zamknięty został ostatni zjazd z autostrady przed końcem naszej podróży - potrafi to spowodować, że z 10 km do przejechania zrobi się nam nagle 200 km. W realu podjechalibyśmy sobie 3km do następnego zjazdu aby "zawinąć rogala". W ETS możemy o tym zapomnieć. Jak w "Misiu" - "najbliższy czynny taras widokowy jest we Wrocławiu".
AI ruchu ulicznego jest naprawdę biedne. Komputerowym kierowcom zdarza się spowodować wypadek - za który oczywiście zostanie obwiniony gracz. Z drugiej strony głupota botów powoduje, że bez problemu można wymuszać pierwszeństwo podczas wyjazdu z drogi podporządkowanej - ich zachowania są tak przewidywalne, że głupio z tego nie skorzystać.
Kolejna kwestia to system karania gracza za przewinienia drogowe - przypomina on AI policji w CP2077 - przekroczenie prędkości czy przejazd na czerwonym świetle - mandat jest z automatu. Tylko pogratulować skuteczności policji.
Wisienką na torcie jest ekonomia. Tą część gry musiał chyba projektować jakiś działacz Lewiatana czy innej organizacji zrzeszającej pracodawców. W ETS2 pracownicy to nieudacznicy, którzy nieuchronnie prowadzą do bankructwa firmy. W tej chwili mam już 5 pracowników i wszyscy razem nie są w stanie osiągnąć przychodów które ja generuję. Do tego pory nie ogarniam co mi w zasadzie daje posiadanie własnej ciężarówki i naczepy? Przecież tzw. "szybkie zlecenia" które polegają na jeździe cudzym sprzęcie są płatne dokładnie tak samo jak te gdzie przewozimy czyjś towar za pomocą swojej floty. Gdzie tu jest biznes? Ja rozumiem, że fajnie jest kupić ciężarówkę po to żeby sobie potem ją przystrajać godzinami ale ekonomicznie w tej grze nie ma to żadnego sensu.
Kolejna sprawa to polityka twórców tej (podobno taniej) gry. Chcesz sobie pograć w moda poprawiającego Polskę? Doskonale. Do tego potrzebujesz jednak wszystkich dodatków które wyszły (w tym koniecznie tych które poprawiają Bałkany, Włochy a za chwilę pewnie i Hiszpanię). Koszt wszystkich to ponad 200 zł (i to pod warunkiem, że poczekamy na wyprzedaż na Steam). Za takie pieniądze to się gry AAA kupuje...
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić jedną rzecz porządnie niż tworzyć "po łebkach" kilkanaście mechanik. Teraz to ja w sumie nie wiem dla kogo jest ta gra.
Super giera! Jeżdżę na maksymalnej symulacji: ogranicznik prędkości, mandaty, realistyczne zużycie paliwa. Żadnych modów na mocniejsze silniki, czy inne ułatwienia. Dobra kierownica z przynajmniej dwoma pedałami potęguje frajdę z tej gry. Pomimo faktu, że praktycznie wszystkie ciągniki w realu mają skrzynie automatyczne, ja jeżdżę na skrzyni sekwencyjnej (taki mam kontroler), ale manualna byłaby dla mnie jeszcze lepsza.
Na początku kilka tras jako kierowca do wynajęcia i mamy własną ciężarówkę (nawet najtańszą warto kupić, byle była własna). Kilka ładunków przewiezionych własną ciężarówką i mamy naczepę (najlepiej najtańsza firanka). Później kolejna ciężarówka i zatrudnienie kierowcy do niej, rozbudowa garażu, kolejne ciężarówki z kierowcami i kolejne garaże. Każdą wolną kasę najlepiej inwestować w samochody (wraz z kierowcami), można dokupić kilka naczep (nie więcej, niż 3-5 na duży garaż). Ja dotąd spędziłem grze 370 godzin i dorobiłem się 60 dużych garaży - 300 ciężarówek (każda z kierowcą) wraz z naczepami. Firma zarabia taką kasę, że co każde przejechane 1000 km mogę kupować kolejne dwa duże garaże z dowolnymi samochodami, które również będą zarabiać.
Ogólnie ta gra to świetny odstresowywacz po pracy. Biorę zlecenie, trasa kilka tys. km, włączam radio i w drogę!
Gierka super. Fajnie jedzie się takim kolosem poprzez Europe. Super wrażenia są również podczas grania przez neta mając pobrany MP Truckers. Jedyny minus to brak ruchu ulicznego. Ale jak spotka się innych graczy to zabawa przednia.
Spoko gierka grało się na modach od 2019 do 2022
Ocena gry 9/10
MEGA FAJNA GIERKA MOŻNA SIĘ POCZUĆ JAK PRAWDZIWY KIEROWCA
Miałem nadzieję na bardziej "dorobioną" wersję. A widzę coś takiego: 2300 zł za przekroczenie prędkości o 10 km/h (polski absurd)??? Deszcz widać tylko z kabiny, na zewnątrz auta znika, na szybach też go z zewnątrz nie widać. Noc czarna jak atrament, nawet księżyc (wielki zresztą jak w japońskich anime i mangach) nic nie pomaga. Auta w nocy znikają, można trafić tylko na ciężarówki. Trzeba też wielkiego farta, żeby zobaczyć gdziekolwiek człowieka.
Zmienili w najnowszej aktualizacji 1.22 dźwięki Volvo, szczerze powiedziawszy to bardzo dobrze, teraz te dźwięki są realistyczne. Dobra Robota.
W najbliższej aktualizacji 1.25 będzie można regulować kierownicę. Przydatny bajer.
Źródło:
http://blog.scssoft.com/2016/07/adjustable-steering-wheels.html
W Poznań Game Arena dowiemy się więcej o dodatku Vive La France, zapewne jutro, ale nie wiadomo.
Zapraszam na kanał YouTube BrightBlack LIVE z GIVEAWAY i różne filmiki z gier CS:GO Minecraft i inne
[link]
Gra dobra,ale nie bardzo dobra. Na plus zasługuje ładna grafika i możliwość niesamowitej rozbudowy gry.No i w sumie tyle.Minusy ? Można było jeszcze bardziej rozbudować ekonomie.Wiem,że to symulator,ale jednak ładnie by popatrzeć na lepsze odwzorowanie ekonomii.Fizyka jazdy na klawiaturze jest koszmarna.Bez kierownicy trudno po prostu czerpać radość z grania.Ciągle szwankuje AI ,ale na to są mody.No i teraz najgorszy i największy minus: symulacja samej obsługi ciężarówki.Po prostu leży i kwiczy. Wnętrze nie jest grywalne ,nie można np włączyć klimatyzacji itp.Tego mi brakuje i to bardzo.Co z tego ,że mamy wypasioną ciężarówkę od zewnątrz jak od środka to bryła z kierownicą i wyświetlaczem ? Fajna byłaby też możliwość wyjścia z ciężarówki,drobne naprawy podczas jazdy itp.Jednym słowem brakuje mi realistycznego otoczenia całości.
Mamy rózne zboczenia ci co grają w tą gre na pewno normalni nie są.
jedna z tych gier, gdzie nigdy nie zrozumiem jej popularnosci. Kurna dlubanie w nosie oferuje wiecej atrakcji ;)
MEGA MAPA :)
M E G A M A P A Europa Rosja Egipt Afryka itp....
nazwy modów w kolejności do odpalenia
1)Russian OpenSpace of Russia
2)Russia open space model
3)map EEA V 2,1
4)Eldorado map pro
5)TSM
Wpiszcie na yt SUPERMAPA JBGAMES ARCOVERDE na FILMIKU WIDAĆ CO I JAK
u mnie wszystko działa pięknie :)
Pozdro
Za każdym razem po dłuższej przerwie gdy wracam do tej gry to mam wrażenie że ona coraz bardziej śmierdzi starośćią.Kiedyś to nie było aż tak widoczne ale teraz niestety jest coraz gorzej.Nie chce się grać już w to tak na dobrą sprawę.To co oni robią (twórcy) to jest pudrowanie trupa.ATS chociaż na tym samym silniku jest o połowę młodszą grą co zresztą widoczne jest w grafice-jest to gra bardziej atrakcyjna graficznie od ETS.Oczywiście w dalszym ciągu nie jest dobrze bo to co teraz dzieje się z ETS (czyli na każdym kroku widać starość) to za lat 3 może 4 czeka również i ATS.To jest już niestety technologia minionych lat.Takie rzeczy to nie w dzisiejszych czasach.W 2005 r. by przeszło a teraz?
Ale co tam.Kota za ogon jeszcze trzeba pociągnąć jak nakazuje tradycja do której przyzwyczaili nas już autorzy tej gry.Półwysep Iberyjski na horyzoncie + 5 wyzwań na krzyż i realnie pewnie z 10% terenu (to bardzo mało) w cenie 70 zł.Czyli szykuje się dopływ świeżej gotówki za wciąż tą samą starą,nudną jak flaki z olejem grę.Ciekawa polityka studia SCS mieszczącego się gdzieś zapewne w kawalerce.
I mimo tego że tyle tych dodatków już wyszło to ja wciąż uważam że nie ma gdzie jeździć.Jedynie do jako takiej jazdy nadają się Niemcy,Włochy i Francja.Natomiast Skandynawia,Droga do Morza Czrnego,Bałtycki szlak to te tereny mnie w ogóle nie interesują bo to nie są ciekawe tereny do jazdy.A jeździć po trzech krajach to staje się dosyć szybko nudne. Wyspy Brytyjskie,Going East,Austria,Szwajcaria oraz Belgia i Holandia są na dzień dzisiejszy do wyrwania i to z korzeniami gdyż aż oczy bolą na to patrzeć jak bardzo jest przestarzałe.Przykre że za Going East pobrali dodatkowe pieniądze gdyż to było w DLC a i tak schrzanili bo to nie ma nic wspólnego z krajobrazem Polski.
Co to jest w ogóle za mapa w tej grze? Jakieś żółte linie? Ta mapa jest nieźle przestarzała.Czemu na kierownicy nie ma dłoni?Skoro z widoku z zewnątrz widać faceta za kółkiem to czemu wewnątrz nie widać dłoni na kierownicy.Duch obraca kołem kierownicy? Problem to zrobić przez tyle lat i setki aktualizacji?
Co to za kwoty za wykonane pojedyncze zlecenie rzędu 100 tysięcy euro? Z jakiego to księżyca wzięte? To jest ta ekonomia? Później wychodzą właśnie takie kwiatki jak 600 milionów euro lub więcej na koncie.Z kierowców ciężarówek zrobili milionerów-nieźle! Urbański (ten z Milionerów) by się nie powstydził.Trzeba mu powiedzieć że u niego w teleturnieju o milion dopiero grają (jacyś biedacy najczęściej) a w czeskiej grze truckerskiej milionerzy jeżdżą normalnie po drogach ciągnikami siodłowymi:(
Tu menu jest już stare,mapa jest stara,świat gry to też bieda z nędzą.Niech zobaczą sobie czescy partacze jak teraz wyglądają gry.Taki Dirt 2.0 na przykład.Fotorealizm.A u nich co? Bieda z nędzą ale jak się pudruje w nieskończoność trupa to tak jest właśnie.Gram teraz w Project CARS.Gra miała premierę w pierwszym kwartale 2015 roku czyli można powiedzieć jest równolatkiem produkcji SCS jeśli chodzi o okres w jakim powstawała a bije na głowę czeski "symulator" pod każdym względem.To o czym my tu mówimy.
I żeby gra jeszcze jakoś zjadliwie wyglądała to trzeba modować ją na własny rachunek bo twórcy oczywiście na nic nie mają pieniędzy i o rzeczywistych skinach na naczepach można jedynie pomarzyć.A jak już na coś uciułają to zaraz wołają od graczy pieniądze za ową drobnostkę jak to było czas jakiś temu z naczepami KRONE & SCHWARZMULLER.Chyba 15 zł za parę malowań sobie zażyczyli.
Ja mówie że gram w to tylko z dwóch powodów;pierwszy to taki że lubię takie gry a drugi jest taki że nie ma konkurencji.Bo gdyby była to tej gry by już dawno nie było a przynajmniej nie w takiej formie jak obecnie.I czekam cały czas na symulator trucków z prawdziwego zdarzenia.I chociaż wątpię że się kiedykolwiek doczekam to bardzo bym chciał żeby ktoś wreszcie tej nędznej firmie żerującej na swoistym monopolu dobrał się do skóry.Wtedy z miłą chęcią popatrzę jak na ich kolejne dodatki liczące "ogromne" 10% terenu i kosztujące 70 zł od sztuki pies z kosą dupą nie chce patrzeć.A co dopiero to kupować za takie pieniądze.
Na starociu robią niezły szmal a goście zmuszeni brakiem czegokolwiek innego grają w to i płacą jeszcze za mizerne dodatki całkiem spore pieniądze.Szmata nie firma.To jest to samo co obecnie porobiło się na Allegro.10% prowizji czyli rozbój w biały dzień ale jak chcesz coś skutecznie i w miarę szybko sprzedać to zostaje tylko Allegro bo konkurencji nie ma.I w tej grze jest tak samo-patrz na przestarzałą grafikę i rozwiązania z minionej epoki oraz płać za wszystko z osobna bo konkurencji nie ma.To o co chodzi? Po co oni mają się narabiać,inwestować,rozwijać jakoś,myśleć nad tym żeby to miało sens a nie jak wcześniej wspomniałem 100 tysięcy euro zapłaty za pojedyncze zlecenie... Mówią-przypudrujemy wam trupa a świeża kasa i tak wpadnie z tego trupa bo konkurencji;cóż przykro nam-ale brak!
Tak brzydko to streszczę jednym zdaniem na koniec-ta gra śmierdzi moczem i starymi ludźmi.I to tak dosyć intensywnie bo mamy już przecież 2021 rok.Silnik graficzny PRISM 3D (hehe).Chyba na takim to dzieło hula?
Gra byłaby fantastyczna, gdyby nie to, że jest po prostu okropnie nudna.
Straszny szajs i padaka. Nie wiem co ludzie w tym pseudo-symulatorze widzą. Dziwnie działająca fizyka, bardzo słabe AI, puste drogi, miasta kopiuj-wklej i słabe dźwięki. Do ETS 2 podchodziłem wiele razy, często po aktualizacjach z nadzieją że coś się poprawiło na lepsze. I zawsze jest to samo - kończę grę po pół godziny. Nie ma porównania z takim Omsi 2, a nawet z grami takimi jak BeamNG, czy My Summer Car. To jest symulator dla picu, gdzie większą wagę ludzie przykładają do tuningu ciężarówek, niż do samej jazdy.
Na tą gre nie ma co aż tak bardzo czekać tym bardziej znając polityke tej firmy,wielokrotnie już po szumnych zapowiedziach dostawaliśmy to co dostawaliśmy...niedopracowane gnioty.
Są już strony dedykowane tej grze i tam głębsze opisy a także pierwsze screeny.Niby silnik ma być inny ale sądząc po screenach jest to co najwyżej jakość ubiegłorocznego german truck no może troche podrasowany,z tego video co widziałem gameplay ets-a 2 też nie ma za wiele wspólnego z prowadzeniem ciężarówki,byle jaki skręt a kierownicą trzeba wachlować jakby pokonywało sie niewiadomo jak ostry zakręt,,,także spokojnie bo może wyjść na to że dostaniemy to co we wrześniu 2008.
kolego zanim coś napiszesz poczytaj trochę jest taka polska strona Euro Truck Symulator 2 i tam są informację prawdziwe na bieżąco o grze i tym razem zapowiada się prawdziwa zmiana aniżeli miało się to do poprzedników ETS czy GTS,dziś na przykład jest informacja na temat nowych naczep jakie znajdą się w grze wczoraj było nawiązane do ruchu AI.Pozdrawiam serdecznie
Jeśli to do mnie to tak się składa, że czytałem co nieco. Z wieloma grami już tak było przed premierą a potem wielkie rozczarowanie. To prawda że coś zmieniają i widać że na lepsze. Jestem tylko ciekaw czy poprawią te najbardziej wkurzające błędy z którymi spotykamy się od dawna.
nukemaster otóż ulegnie sporo zmianie począwszy od tego że będą kraje wschodnie jak Rosja Litwa itp.A skończywszy na zmianie jazdy AI i skrzyżowań oraz znaków drogowych gdyż w każdym kraju mają być dopasowane znaki drogowe do danego kraju,aha jeszcze zmiana poszczególnych części ciężarówki jak koła kolor oświetlenie czy malowanie itp.Więcej na temat gry jest napisane na stronie http://www.eurotrucksimulator2.pl/ zapraszam do sympatycznego czytania lektury.Ja wiem i jestem pewny że w grze sporo ulegnie zmianie tak jak fizyka jazdy która ma być całkowicie inna aniżeli było to w ETS no i ma być inne zawieszenie ciężarówki,a także cieniowanie tak ze jak będziemy jechać pod słońce cała kabina w środku będzie oświetlona słońcem jeżeli staniemy bokiem do słońca kabina będzie do połowy oświetlona przez słonce reszta będzie zacieniowana także widzisz Kamiz121 zmian jest sporo,bo non stop przyglądam się stronie i czytam z uwagą nowinki jakie wychodzą.
Mam nadzieje że uspokoi to was ^^ Grafika bardzo fajna, wiele miast. Ogólnie zapowiada się rewelacyjnie.
Kamellot Wszystko się zgadza lecz tutaj mam dla ciebie wiadomość że na tej stronie którą tu umieściłeś jest też druga gra która ma powstać,i niebawem będzie miała premierę,a nazywa się Truck & Trailers będzie ona polegać na dostarczaniu towaru,parkowaniu pojazdu wraz z naczepą lub podjeżdżanie pod rampę i wszystkie te czynności które tu umieściłem będą na czas gdyż gra ma jeden cel aby sprawdzić umiejętności wirtualnych kierowców ciężarówek,dla początkujących jest taki wariant że gra będzie miała podział trudności od Easy do Hart więc żaden problem.A żebyś miał co czytać podsyłam ci stronkę http://trucksandtrailers.pl/
slyszalem ze jutro maja zapowiedziec date premiery ets2
Nie mogę się już doczekać kiedy wyjdzie na rynek. Szkoda też że nie ma tu większego opisu np. wymagania sprzętowe.
Obawiam się, że mimo optymistycznych zapowiedzi na temat różnych zmian, znowu otrzymamy przeciętny tytuł, który nie będzie w stanie przyciągnąć na dłużej prawdziwych fanów 18 kółek.
To czego mi do tej pory brakowało to nieco większy realizm, a dokładnie mam na myśli m.in. remonty dróg i wypadki zmuszające do stania w korkach lub korzystania z uciążliwych objazdów, różnorakie awarie samochodu (choćby konieczność wymiany koła), lotne patrole Policji, która rzeczywiście reagowałaby na najdrobniejsze wykroczenia drogowe, a nie była jak do tej pory nic nie znaczącym elementem gry (czyli np. koniec z bezkarnym przejeżdżaniem na czerwonym lub 'rozpychaniem' się na drodze), miasta tętniące życiem (czyli nie tylko auta, ale i piesi). Myślę, że mimo wzbogacenia gry o tego typu elementy, gra dalej zachowałaby swój zręcznościowy charakter.
Nie sądzę jednak by zmiany poszły aż tak daleko. Wielka szkoda... Mimo to, dopóki nie wyjdzie, nie będę jej definitywnie skreślał, bo może jednak pozytywnie mnie zaszkoczy. Oby...
Też na to licze. SCS to specjalista od odgrzewanych kotletów.
Ja myśle, że SCS Software takiego czegoś nie zrobi, jak zmiana opony czy wiele innych... I tak się wysilili nad tymi drogami i nad mapą. Mnie najbardziej cieszy, że będzie można zwiedzać różne miasta. Jeszcze się cieszę, że zdobyli niektóre licencje na marki ciężarówek. Ale niech Mi ktoś powie, czy będą oryginalne firmy i stacje benzynowie. Bo o tym jeszcze się nigdzie niedoiwedziałem... :(
O wymaganiach narazie cisza. Fajnie się gra zapowiada. Chciałbym aby w miastach były sklepy np. McDonalds Biedronka itp. No ale niestety na to trzeba miec licencję. Szkoda. Ale narazie 8/10
Moja ocena do Euro Truck Simulator 2 będzie zawsze 10/10, ponieważ uwielbiaaaaaaaam takie gry jak ta :)
ciekawe czy będzie dodane multi i policja i czy będą się działy wypadki jak w wheels of steel
jak tak to gierka będzie super
Witam. Czy moglibyście nagrać gramy z Euro Truck Simulator? Wiem, że to by było w okolicach października.
Co za kicha, same naczepy. Czy jakiś producent umie zrobić przyczepy, tandemy itp. ? To jakaś wyższa szkoła jazdy czy co.
Czekam na tą gre z ochotą. Mam nadzieje, że wymagania sprzętowe nie będą zbyt wysokie bo mój komputer nie jest jakiś czarujący, ale da się na nim w jakieś gry pograć. Oby trasy były bardziej bogatsze, bo w pierwszej części to była tragedia. Widze na screenach, że będzie można szaleć w mieście to mnie cieszy.
Strasznie współczuję redaktorowi, który wbił się tu z datą premiery. Ta kwestia została szeroko skomentowana przez serwisy fanów i developera, a kolega chyba poczuje co oznacza pisać bzdury nie mając na dany temat wiedzy.
No, rzeczywiście wychodzi na to, że redaktor Gier On Line się ostro pomylił. Ostro zostali skomentowani na polskiej stronie gry: http://eurotrucksimulator2.pl/rondomedia-skandalista-recydiwista
Ja chce w tej grze SERBI !!!
Gra wyjdzie w I kwartale 2012 roku i zostanie wydana przez CD Projekt.
Skad ta pewnosc ze wyjdzie w I kwartale nigdzie nie ma potwierdzenia tego okresu. A co do wydawcy owszem zgadza sie bedzie to nie bylo kto bo jak zwykle cd projekt w koncu sa tam osoby odpowiedzialne za symulatory ciezarowek. Chlopaki z jakiejś tam firmy przeszli do cd i chwała im za to.
Panowie grę zaczęto produkować już na początku tego roku bodajże w lutym tego dokładnie nie wiem ale się domyślam więc gra już jest praktycznie skończona lecz poprawki które trzeba w niej zrobić zajmą trochę czasu gdyż jak wiadomo gdy coś sami tworzymy zawsze pojawiają się błędy które z czasem eliminujemy tak samo jest z grą ETS2,tak więc z przykrością zawiadamiam że gra niestety nie wyjdzie już w tym roku gdyż scs software ma kupę pracy z grą z poprawkami,ale pocieszeniem jest to że gra wyjdzie na pewno na początku roku 2012 no chyba że scs software pospieszy się i zrobi nam niespodziankę choć to wydaje się mało prawdopodobne gdyż raczej ich nie stać na takie zaskoczenie.Ale nie martwcie się pół roku to nie jest dużo czasu więc te 6 miesięcy szybko zleci nawet się nie obejrzycie kiedy będziecie już gierzyć w ETS2.
tomasz poprawka - gra jest juz w produkcji od ponad 2 lat, caly silnik byl przerabiany a tworcy teraz koncza zawartosc. Prawdopodobna premiera to styczen 2012 -tak podal niemiecki wydawca Rondomedia
Witam ta gra miała ukazać się w październiku tego roku.
Polskie miasta wygladaja mega-oby byly jak najbardziej przejezdne (jak najmniej barierek). ETS2 bedzie rzadzil
generalnie to nie moge sie juz doczekac - tylko czemu na golu nie ma info ze cd project jest wydawcą? a polskie miasta ze zwiastuna wyzej wygladaja bardzo dobrze i czytalem na blogu eurotrucksimulator2.pl ze ma byc tez tuning takze czekam
bo szanowne gry online zlewaja takie gry jak ets2-chociaz w popularnosci juz samo widac ze nas fanow jest duzo
wlasnie to mnie dziwi najbardzij ze niby takie to marne gry a tylu ludzi w nie gra - wydaje mi sie ze media nie potrafia zrozumiec tego fenomenu i na sile twierdza ze to sa slabe gry a euro truck simulator 2 wyglada idealnie czekam na premiere - oby jak najszybciej
dunki3r oki mój błąd przyznaję się ale ważne że niebawem doczekamy się możliwie imponującego symulatora o ile nie odgrzanego kotleta.Ale mimo wszystko mam nadzieję i wierzę w to że to będzie hit gier komputerowych z rodzaju symulatorów.
To znaczy serwis gry online zdobył nieaktualne wiadomości i nie potwierdzone i zamiast wpisać rok 2011 lub 2012 wpisał październik 2011 i na tym wyszło wielkie halo wokół tego że serwis dodaje fałszywe i często mijające się z prawdą informacje.I tak powstał jeden wielki zamęt i chaos wokół gry Euro Truck Simulator 2.
zgadzam sie, GRY ONLINE jako porządny i duży serwis powinien uważniej sledzic co wypisuje-a przede wszystkim patrzec na zrodlo wiadomosci bo tylko od producenta lub zaufanego dystrybutora moze wyjsc prawdziwa data premiery. pozdrawiam.
tak swoja droga podoba mi sie ze lajków na fejsie dla tej gry jest wiecej niz dla niejednego "hiciora" :D :D :D
tak popieram w 100 procentach chcemy gramy z ETS2!!! wie juz ktos czy beda podwojne naczepy?
Mam nadzieje że jeszcze w tym roku wyjdzie ets
jezu dajcie juz ta date premiery plizzzzzzzzzzzzzzzzz
Ale urwałłłłłłłłłłłłłłłłłłłł
ostatnie screeny z GPS'a i salonu modyfikacji miazdza!!! to bedzie mega gra
PELNA LISTA MIAST POTWIERDZONYCH PRZEZ SCS SOFTWARE DO ETS2 !!!
POLSKA
Wrocław Poznan Szczecin
CZECHY
Praga, Brno
SŁOWACJA
Bratysława
AUSTRIA
Wiedeń, Linz, Salzburg, Innsbruck
WŁOCHY
Werona, Mediolan, Turyn
SZWAJCARIA
Genewa, Zurych, Berno
FRANCJA
Lyon, Dijon, Metz, Strasbourg, Reims, Paryż, Lille, Calais (port)
BENELUX
Luxemburg, Liege, Bruksela, Gent, Rotterdam, Amsterdam, Gronigen
NIEMCY
Drezno, Berlin, Roztoka, Magdeburg, Lipsk, Erfurt, Frankfurt, Kiel (port), Hamburg, Brema, Hanower, Kassel, Norymberga, Monachium, Stuttgart, Manheim, Dortmund, Kolonia, Dusseldorf, Essen, Osnabruck
UK
Dover (port), Londyn, Birmingham, Bristol, Cardiff , Liverpool, Manchester, Glasgow
super doliczylem 60 miast a w pierwszym ETS bylo tylko 17..szkoda tylko ze tyle w niemcach a np mniej we wloszech ale i tak szykuje sie jezdzenia na caly rok :D
evoluton -> A Ty skąd masz te informacje, bo nigdzie nie widziałem oficjalnej informacji o ilości miast.
ciekawe czy będą nowe mercy actrosy bo teraz nowa generacja wyszła
nowe screeny z nocy wygladaja bardzo fajnie-wreszcie oddany realizm nocnej jazdy. Modele wygladaja pieknie
patrzcie na to cacko VOLVO FH16 przed kanalem La Manche w Euro Truck 2:
https://626905368007161342-a-1802744773732722657-s-sites.googlegroups.com/site/scscontent/volvo_fh16_out.swf?attachauth=ANoY7cpIDi9XBaOSlJJmYuxtfbhEYUkJggHyPc_Byo7f9I_OXcZDhav_Es9MG5GCcqjQegRY7f62NWKjRCd7lJIyeyFaUrK9Tw9O1RIoDXChj8N6piLpmLvEHtgz_5aOSUaKOGfi1-p__xJ0vKI0Cirpg8CnlYllnS1DiKDK4Ri-XM1d6RHTGTsXBhQjAw9Siqq78Qco4AZcfS6LJ7ljSGIzWuNQiaX5Pw%3D%3D&attredirects=0
panowie gra w top 10 najbardziej oczekiwanych gier na gryonline a informacje stare-opis kiepski, bylo juz tyle nowosci zapowiedzianych (modyfikacje ciezarowek, jakie miasta w Europie, wsparcie profesjonalistow z branzy Scania Czechy w tworzeniu realistycznej jazdy itd.), screeny stare, dystrybutor Polski juz sie ujawnil ponad miesiac temu (CD Projekt). Nie spac Panowie redaktorzy!!
1,5 miliona euro w produkcje wlozona wedlug ostatnich newsow - to chyba najdrozszy symulator w histori :D :D
miejmy nadzieje, że bedzie licencja na marki samochodów, żeby mercedes nie miał jakiegoś szlaczka tylko legendarną gwiazde :D
koko98
z tego co bylo pisane to Scania, Renault i Mercedes powinny byc :):):)
zobaczcie sobie jak SCS przygotowal salon modyfikacji w ETS2 - opad szczeki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F6HxP6y9IjA
zgadzam sie- COS PIEKNEGO!!
Misiek- screeny pochodza z fazy produkcji, nie ma na nich wypelnionego AI to skad wiesz czy beda pustki czy nie. Po filmie przedstawiajacy Niemcy, widac bylo wzmozony ruch, korki, blokady drogowe, wiecej jednopasmowych drog i gra wyglada ze nabiera rumiencow.
szkoda ze nie wyjdzie przed swietami:( moze chociaz demo
Może przydałoby się dodać info, że w Polsce gra będzie wydana przez CD-Projekt "dalej w 2012"? (Źródło: http://www.cdprojekt.pl/news/5791/CD_PROJEKT_ujawnia_plany_wydawnicze)
podobaja mi sie takie szczegoly jakie beda w tej grze np. w tym filmiku wlasne tabliczki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fK6RY699cB4
Premiera w Marcu. W sam raz na moje urodziny. Ciekaw jestem tylko wymagań tej gry.
wlasne tabliczki do zrobienia na trucku miodzio :D
jest szansa na Volvo - patrzcie nowe video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jnnUg9ABCWE
Volvo i Scania w jednym stali ... Euro Trucku? Byłoby to piekne :D
ta gra zapowiada się na prawdę dobrze i nie ma w tym żadnej przesady - wystarczy popatrzeć na screeny i filmiki jakie ukazały się do tej pory. Tak jak kolega gdzieś wyżej wspomina szykuje sie najlepsza gra wśród symulatorów
DamianWojo - co do "zagrajmy w", to właśnie będę się starać, by takie coś z tej gry zrobić. Myślę, że może w dniu premiery kupię grę no i oczywiście od razu nagram.
A co do gry to się świetnie zapowiada. Fizyka będzie dobra, ciężarówki też dobrze odwzorowane, dużo miast będzie i dużo, dużo więcej. Poczytajcie sobie wszystko na stronie eurotrucksimulator2.pl
czy Euro Truck International to Euro Truck 2? bho widziailem dzisiaj w sklepie i nie bylem pewien
[88] -> nie
Co do gry - pożyjemy, zobaczymy. Na razie zapowiada się fajnie, natomiast tylko się zapowiada.
[88] -> Nie może być, bo ETS2 dopiero 27 marca wyjdzie przyszłego roku, o ile się nie mylę
premira gry w Polsce 23 marca - podobno pierwsza na swiecie :D
dla osob ktore nie sledza tematu..nowe zdjecia z nocy i efektow deszczowych w ETS2: http://blog.scssoft.com/2011/12/rainy-night.html#comment-form
oby dodali pełną obsługę pada od x360. w ets nie da się ustawić trigerów i analogów (na przyciskach. lewy do kierowania można, ale prawego nie możemy wykorzystać np. do machania głową).
kolejny feature gry - skladanie i ustawianie wszystkich lusterek: http://www.youtube.com/watch?v=jie_GyAL2Uo&feature=player_embedded
opublikowano screeny-dla kazdego kraju oprocz zestawu dedykowanych znakow i obiektow dla terytoriow dojda tez osobne tabliczki krajowe
http://3.bp.blogspot.com/-WGAZPeYhCuA/Tvbmt0Lh01I/AAAAAAAAAj4/OCUOOLkesiE/s1600/4.jpg
dalej nie wierze kto w to gra ale chyba duzo ludzi sadzac po popularnosci!!
kratka3 - lepiej uwierz :) takie gry jak Symulator Farmy czy Euro Truck Simulator to jedne z lepiej sprzedajacych sie towarow w naszym kraju (warto sledzic listy empiku zeby sie o tym przekonac). Widać że producentom się opłaca temat bo na ETS2 przeznaczyli budżet 1,5 miliona EURO - sam jestem bardzo ciekaw jaki bedzie efekt koncowy, ale zapowiada się spektakularnie (te detale!!).
buzzkan----------> Zapowiada sie zawsze spektakularnie a ile już gniotów od tego studia dostaliśmy to ciężko nawet zliczyć.I co ciekawsze wszystkie te gnioty poprzedzone były szumnymi zapowiedziami.Trzeba tylko mieć nadzieje że ten nie będzie kolejnym.
luki431 - nie zgadzam sie, wystarczy troche posledzic bloga SCS i poczytać żeby samemu zrozumieć różnicę. To pierwsza taka gra od SCSu która będzie godna naprawdę ocenienia na co ich stać - dlaczego? Do momentu ETS1 firma pracowała na zlecenia dla ValuSoft, a praca na kontrakcie wymuszała u nich półroczne cykle produkcyjne. Dlatego każdy 18WoS (włączając Extreme Truckery) wyglądał tak samo. ETS1 był ich pierwszą własną produkcją na którą mieli ograniczony zasób funduszy. Tak naprawdę dopiero przy ETS2 studio posiadało warunki i możliwości stworzenia takiej gry jaką chcieli - stąd już pełna produkcja która zajmuje już ponad 2 lata, a budżet jaki został jej przeznaczony robi wrażenie.
Zresztą nie chodzi tylko o budżet-ale wystarczy popatrzyć jak ta gra już wygląda, jakie detale mają ciężarówki i co zostało ujawnione (w porównaniu do jedynki 3 razy więcej miast, szeroka opcja modyfikowania ciężarówki w salonie, oryginalne pojazdy wielu marek, wprowadzenie GPS, system robót drogowych itd. itp.)
Trzeba docenić to jaki nakład pracy jest włożony w tą grę - faktycznie tak samo jak w przypadku Farming Simulatora od Giants - mogli wypuścić nową grę po roku i zarobić łatwe pieniądze na wiernych klientach ale tego nie zrobili - stąd następna odsłona dopiero w tym roku.
Pozdrawiam.
jest dokładnie tak jak napisał Pathpoint i w pełni się z nim zgadzam. SCS zawsze pokazywał że potrafi robić takie gry, ale nigdy nie mieli możliwości w pełni rozwinąć skrzydeł. Teraz to zrobili. ETS2 będzie wysokowartościową grą.
Oceniam to co widze, a widac sporo bo materialow z gry zostalo zamieszczonych juz duzo. Wystarczajaco, zeby stwierdzic, ze to najwieksza i najbardziej dopracowana gra jaką SCS stworzyl. Pozostale pytania to jak bedzie wygladala sama rozgrywka (czy pociagna watek misji jak w GTS na przykład) i model jazdy. Na to pytanie najlepiej odpowie demo i potem sama gra.
Nie wiem jak to możliwe że taka gra jest bardziej oczekiwana niż Diablo 3 albo Mass Effect 3
jest kolego możliwe...
Czekam z niecierpliwością ; ).
wydaje mi sie ze spolecznosc truckerska jest duzo bardziej aktywna niz diablo..
ETS2 zapowiada sie na cacko i to widac na kazdym kolejnym screenie. z moich zyczen jeszcze chcialbym przechodniow i latwiejsza obsluge VS
W końcu ile można robić Diablo 3, było zapowiedziane już kilka lat temu.
Euro Truck w liscie przebojow zaraz za Skyrimem czyli jezdzilem sobie ciezarowka ale potem oberwalem strzala w kolano ;)
[107]
Ja myśle że społecznośc diablo to raczej na stronie blizzarda sie organizuje
podoba mi sie dyskusja diablo 3 vs ets 2 :D panowie oprocz tego ze to i to jest grą to ciezko w ogole nawet przylozyc jakies porownanie ;)
Poczekaj buzzkan, zaraz się zaczną narzekania że grafika jest słabsza niż w Battlefield 3, a rozgrywka mniej dynamiczna niż w MW3 ;)
taki oto nowy filmik zauwazylem dzisiaj w sieci (prezentacja ciezarowki MAN TGX w ETS2):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aom99CHfF14
[113]
Nie tylko MAN TGX ale i Renault Magnum (wersja Route 66) doczekal sie swojego filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=zoahKhiP20s&feature=player_embedded
Poezja!
nowy filmik z ETS2 - tym razem Renault Premium:D http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bBqUlJNjsEM
Jeżeli ta część będzie chociaż troszkę lepsza od jedynki, to na pewno spędzone będzie wiele godzin przed grą :)
I dalej - kolejny model z gry pokazany tym razem Mercedes-Benz Actros http://www.youtube.com/watch?v=uOZJjyTr2lY&feature=player_embedded
Mam nadzieję że tak
I fajnie też by było jak by była policja tak samo jak w pierwszym Wosie no i te bajery cb wykrywacze policji itp
Cziczaki po co takie głupie pytania zadajesz ? to jest pewnie że jelacz nie będzie firma SCS jest skupiona na ciężarówkach typu Scania,Man,Mercedes itp
Jelcza to sobie sami ludzie moga dorobic - jesli jacys Polacy siada nad tym
A ja czekam na grę i mam nadzieję że będzie się dobrze sprzedawała. Powinni wystawić już grę do sprzedaży (pre-order). Od razu było by wiadomo jakie jest zainteresowanie grą :)
w ostatnim cd action była dość ogólnikowa zapowiedź gry, ale dobrze że przynajmniej się nią interesują jakieś większe gazety, na golu chyba jeszcze nic nie było na temat a szkoda jak widać jest ona bardzo popularna
po oryginalnych ciezarowkach przyszedl tez czas na prawdziwe stacje benzynowe-na zdjeciu stacja Euro Oil w Czechach
Gra zapowiada się ciekawie, lecz szkoda, ze nie ma trybu multiplayer. Na pewno z chęcią pograłbym z przyjaciółmi przez neta :(
dokładnie tak jak mówi kolega wyżej, że nie można będzie grać przez neta z kumplami, ale i tak gra spoko się zapowiada
Twórcy mówili że nie opłacało by się robienie multi bo by było mało graczy i na takiej dużej mapie trudno by było ich spotkać i by były problemy z graczami którzy wgrywają mody szkoda
Co ty mówisz ? mało graczy na multi ? wątpię to jest najbardziej oczekiwana gra roku więc na pewno by było sporo
Gra podobna do Hard Truck,a jeżeli tak to poprawcie mnie : )
to jest najbardziej oczekiwana gra roku -> hahaha, spadłem z krzesła! Dzięki za poprawienie humoru!
Anyway - faktycznie fajnie by było gdyby było multi. Uatrakcyjniłoby to na pewno rozgrywkę - w końcu nie ma to jak grać w symulator ciężarówki z żywymi graczami :) Jeśli natomiast z powodu multi mają być jakieś problemy z działaniem gry - to ja już wolę samego singla.
Jakoś nie wyobrażam sobie by w taka grę gdzie prowadzisz Trucka napotykać gówniarzerie z haxami.Moim zdaniem SP w pełni wystarczy i zapewne da dużo zabawy :) Czekam z zakasanymi rękawami !
Miczkus przecież to jest najbardziej oczekiwana gra roku w świecie symulatorów.
Niezmiernie cieszy mnie tuning ciezarowek, tyle opcji ^^
Podoba mi sie rowniez ze sa oryginalne licencje, tabliczki, no i oczywiscie schemat miast itd. Pamietacie jak w ETS kazde miasto tak samo wygladalo?, tylko tlo inne. A teraz w ETS 2???.G E N I A L N E!!!
Moglbym wymieniac mnostwo zalet ale by za duzo czasu zajelo w tak cudownej gry.
Poprostu MUST HAVE!
Premiera została przesunięta na sierpień. Polecam przeczytać: http://eurotrucksimulator2.pl/list-do-spolecznosci
No cóż. Widać, że SCS Software, pod presją konkurencji, nie chce nam znów zaserwować odgrzewanego kotleta jedynie ze zmieniona mapą. Dobrze, że powstało Rign Roll :)
Po wymaganiach patrząc myślę, że mi pójdzie. Teraz jest tylko kwestia pieniędzy. Do 70 zł mogę za nią dać, ale nie więcej.
Teraz mówią sierpień a miało być 23 marca oj szykuje się 2 rignroll będą przesuwać daty premiery tak samo jak rignroll zobaczycie miało być na 100% w marcu jest w sierpniu. Już chyba nie czekam na to bo się załamie tak długo czekać :D
Nie wiem czy będę podchodził do ETS2, ale Rig'n'Roll był ok.200 razy lepszy od ETS1.
DBMafia - oj, nie wiem, nie wiem. Gry-online piszą tylko wymagania z wcześniejszych gier, więc musisz czekać aż do sierpnia. A w ogóle skąd wzięło Ci się tylko 70 zł?!
Bo ja sobie nie wyobrażam, że zapłacimy za grę, której budżet przekroczył 1,5 mln euro(chyba to bylo w euro), tylko 70 zł. Ja myślę, że gra przynajmniej ze 100 zł będzie kosztować, no ale gdyby nawet kosztowała 150 zł to i tak ją kupię.
Bo naprawdę warto wydać takie pieniądze za tak fajne detale itd.
Trochę szkoda, że trzeba tak długo czekać, ale może przez tak długi czas dodadzą jednak te multi? Widzę, że strasznie duża liczba graczy/fanów symulatorów ciężarówek chce multi, więc może SCS znalazło coś?
Paxino - tak mówili m.in. CD Project, ale nie SCS Software. Zobacz sobie ich list, który wysłali do adminów strony eurotrucksimulator2.pl Tutaj masz link: http://eurotrucksimulator2.pl/list-do-spolecznosci
A w ogóle to oni szykują jakąś chyba ważną informację na 15.02, więc czekajmy co mają do powiedzenia. Może akurat napiszą, że będzie tryb multiplayer? Zaskoczyłoby to Was, no nie? Mnie też.
Cziczaki - a może warto poczekać na grę? Może będzie lepsza? Ja bym na Twoim miejscu poczekał jeszcze ;)
KoRniasty - No te 100zł dam. Po za tym jak oglądam symulatory w sklepie np Saturn to bardzo rzadko przekraczają tą kwotę i z reguły są po 60-90 zł
DBMafia - a no, też zazwyczaj widzę po takich cenach. Ale według mnie teraz dadzą min. 100 zł za grę. A max. 150 zł, bo jeśli by kosztowała więcej to nie wiem, czy ludzie by ją kupili.
może ktoś podrzucić mi dowlad gry bo niemoge znaleść
nie możesz znaleźć bo gra jeszcze nie wyszła!
info na: eurotrucksimulator2.pl
nie przepadam za grami o tirach ale Euro Truck Simulator 2 to co innego
@up - Bo co? Ma ładną grafikę na screenach? Tak naprawdę to o grze jeszcze nie wiemy wystarczająco dużo, by ją oceniać.
Wie ktoś czy w końcu z łaski swojej dodadzą policję?
oglądałem wszystkie filmiki o tej grze. Jak dla mnie jest to cudo. Mam jeszcze taką nadzieje, że zrobią może jakieś myjnie i np. żeby dolewać płyn do spryskiwaczy. xd
Jak nie w tej wersji to oby to bylo w innej. :)
Ta gra ma bardzo duże wsparcie finansowe. Panowie z SCS władowali w nią dużo kasy, naprawdę dużo więc gra może być naprawde udana. Gorzej jak się nie sprzeda, wtedy będzie to koniec developera.
sprzeda się oj sprzeda, sam ją kupię :) i nie mogę się doczekać tej gry, uwielbiam gry o autach a tym bardziej moim marzeniem jest zostać właśnie kierowcą TIR'a :) więc ta gra dla mnie i tym bardziej o wiele ładniej wygląda graficznie :)
Grałem w ETS i moje wrażenia z gry były na całkiem dobrym poziomie. Fajnie by było jak by zrobili multi, było by świetnie, można by było z kumplami zrobić konwój i jechać kilka set kilometrów, konferencja na skypy itp. Jak by działało było by świetnie, ale na razie trzeba na to poczekać. Będą 3 miasta w Polsce, całkiem nieźle, szkoda, że nie ma Warszawy jak w jedynce i mogli by dodać trójmiasto ( poczułbym się prawie jak w domu ;) ). Jestem ciekaw jak będzie wyglądać mapka do ETS2. "Gęsta sieć dróg", "Losowo generowane wypadki" zapowiada się to na całkiem dobry symulator ciężarówki. Na 100% zagram. Moje oczekiwana ocena to 8,5/10. ;]
Wie ktoś czy ta ,,Mapa ETS2'' którą można wgrać do Trucks Trailers to na poważnie czy ktoś się bawił i zrobił bo ta mapa jest cała w autostradach przynajmniej ja tyle widziałem więc moim zdaniem ta mapa jest z początku produkcji ETSa ale nie wiem.
Ciekawe czy do ETS 2 bedzie multiplayer bo bedzie jakas niespodzianka hmmm zastanawiam sie a wy???
Jak ty chcesz zrobić multiplayer w symulatorze ciężarówki???To nie jest Need For Speed że wyśćig trwa 3-4 minuty...a i tak jak zbierze sie dajmy na to 8 gośći czyli komplet to i tak połowa zazwyczaj wychodzi w trakcie wyścigu.Jak sobie wyobrażasz tryb multi w symulatorze ciężarówek???Przejazd dajmy na to trwa 25 minut czasu rzeczywistego (a może dłużej) i uważasz że jeśli nawet kilku gośći sie uzbiera to dotrwają do końca?Myśle że nie.Ja mam takie pobożne życzenie żeby zrobili wreszcie porządny symulator w trybie single a tryb multi już mogą sobie wtedy odpuścić i graczom nic z tego powodu nie ubędzie.
@up - Zapewne nie chodzi mu o wyścigi, a na przykład wspólne trasy z przyjaciółmi, na jednej mapie z innymi graczami.