Destiny of Spirits PSV
Oryginalna mieszanka gry strategicznej, społecznościowej oraz RPG, która funkcjonuje w modelu free-to-play. Gracze kontrolują drużynę przyjaznych stworów/duchów i walczą z groźnymi monstrami. Kompanami możemy wymieniać się z osobami z całego świata.
Destiny of Spirits Premiera PSV
premiera światowa
25marca2014
Gra przestała działać
2czerwca2015
producent: Q Entertainment wydawca: Sony Interactive Entertainment Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Destiny of Spirits to oryginalna mieszanka strategii, RPG i gry społecznościowej, która została stworzona przez japońskie studio Q Entertainment. Doświadczeni twórcy pracowali nad takimi produkcjami jak Lumines czy Rez. Gra, która została po raz pierwszy zapowiedziana na targach E3 w 2013 roku, jest jedną z pierwszych prób zaimplementowania modelu free-to-play na PS Vicie. Deweloperzy kładą także ogromny nacisk na sieciową interakcje graczy z całego świata.
W Destiny of Spitits złe duchy chaosu powoli opanowują nasz świat. Tylko połączone siły graczy są w stanie obronić ziemię przez niebezpieczeństwem. Muszą oni zebrać własne drużyny przyjaznych duchów/stworów i z ich pomocą walczyć z zagrożeniem, które regularnie objawia się pod postacią potężnych monstrów. Naszych sojuszników zyskujemy przemieszczając się i podróżując w realnym świecie. Są oni przydzielani losowo, a ich rodzaj zależy od regionu w jakim się znajdujemy, twórcy wyróżnili trzy podstawowe – Azję, Europę oraz obie Ameryki. Jeżeli chcemy mieć np. sługę z innej części globu, musimy wymienić się lub wypożyczyć go od innego gracza. To czy uda nam się znaleźć nowego kompana zależy także od poziomu szczęścia, zmieniającego się każdego dnia. Codziennie możemy spodziewać się także innych losowych zdarzeń i modyfikatorów, wpływających na drużynę i ich siłę w walce. System walki oparty jest na systemie turowym. Wszystkie postacie posiadają zestawy statystyk, ataków i są także przydzielone do jednego z siedmiu żywiołów, które standardowo pozostają ze sobą w zależnościach odporności i wrażliwości na zadawane obrażenia.
Dwuwymiarowa oprawa graficzna Destiny of Spirits jest bardzo prosta. Duchy oraz monstra są jedynie lekko animowanymi ilustracjami, a jedyne „fajerwerki” wizualne przynoszą wizualizacje poszczególnych umiejętności i ataków.
Ostatnia modyfikacja 12 czerwca 2013